Tuomas Pirttimäki

Kysymys Spottausterasseista.

14 viestiä aiheessa

Terve!

Äidin ja isän kanssa ollaan suunnittelemassa matkaa keskieurooppaan kesällä.

Foorumilta varmaan löytyy taas jälleen vastaus/vastauksia.

Eli missä euroopan lentoasemilla on niitä mukavia spottausterasseja? 

Olis meinaan mukava lentää joko suoraan sellaiselle lentoasemalle tai lähelle, että pääsisi käymään.

Itse en ikinä ole ollut moisella terassilla.  :(

Dusseldorfissa ja Zurichissa ainakin taitaa olla tälläinen terassi.

Nim.merkki. HK:lle terassia odotteleva  :P

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Amsterdamissa on spottausterassi. Vastavaloon siellä kylläkin joutuu olemaan suuren osan päivästä, mutta onhan se kumminkin tyhjää parempi. Siellä kentällä on kylläkin muitakin hyviä kuvauspaikkoja, joista saa paljon enemmän irti kuin siitä kattotasanteesta ja siellä ei ole aitoja välissä. Tässä kyseiselle kentälle jonkinsortin opasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kaikille! Oli erittäin paljon apua.  :thmbup:  Vaikkei Amsterdam nyt keskellä eurooppaa sijaitsekkaan, niin euroopassa silti, joten kiitos myös tästä tiedosta.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Budapestista löytyy terasseja kaksinkin kappalein, tosin kannattaa miettiä mihin aikaan sinne menee ettei käy aika pitkäksi.

Itse kaupunkikin on varsin kaunis joten ei liene mahdottomuus "kaupattavaksi" kotiväelle  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavaa, että sain näinkin paljon vastauksia!  :thmbup:

Budapest on ihan varteenotettava vaihtoehto. Tosin minähän en päätä minne mennään, kunhan suosittelen, mutta niin kuin Olli sanoit, Budapestiä voi kaupata.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Budapest on ihan varteenotettava vaihtoehto.

Budapestissä on kentän vieressä myös (ulkoilma)museo, jossa voi melkoisen vapaasti pörräillä koneiden ympärillä. Ja saattaa päästä koneisiin sisäänkin, jos vartijat ovat hyvällä tuulella. Ja itse kaupunkihan on mitä miellyttävin paikka.

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Innbruckista löytyy!

Tarkoittanet siis Innsbruck.  ;) No kirjain sinne tai tänne.

Toi Budapestihän alkaa kuulostamaan jo kiinnostavalta.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoittanet siis Innsbruck.  ;) No kirjain sinne tai tänne.

Toi Budapestihän alkaa kuullostamaan jo kiinnostavalta.  :P

Tarkoittanet siis alkaa kuulostaa jo kiinnostavalta.  ;) No kirjain ja apuverbi+pääverbin perusmuoto sinne tai tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoittanet siis alkaa kuulostaa jo kiinnostavalta.  ;) No kirjain ja apuverbi+pääverbin perusmuoto sinne tai tänne.

Pahoittelen.  :laugh: Mulla aina nuo kaupungit väärin kirjotettuna pistää silmään erityisesti muusta tekstistä, vaikka oma yleinen äidinkieli ei ole aina mitenkään kieliopillisesti oikein.  ::)

edit: "Ongelma" hoidettu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahoittelen.  :laugh: Mulla aina nuo kaupungit väärin kirjotettuna pistää silmään erityisesti muusta tekstistä, vaikka oma yleinen äidinkieli ei ole aina mitenkään kieliopillisesti oikein.  ::)

Selitys hyväksytty.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Innbruckista löytyy!

Toki terassi löytyy Innsbruckista, mutta ei välttämättä kovinkaan paljon liikennettä paitsi lauantaisin hiihtokaudella (tammikuu-maaliskuu).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään