Kirjoitettu Marraskuu 6, 2008 Icelandairin lennolla Reykjavikista Helsinkiin oli 12. syyskuuta vielä tällaiset eväät. Mitenkähän köyhä annos lienee nykyisillä finansseilla. [ attachment removed / expired ] Ja mitäköhän tuo mahtoi olla? Ei kovin houkuttelevalta näytä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2008 Ja mitäköhän tuo mahtoi olla? Ei kovin houkuttelevalta näytä... Arvaus: Röstiperunaa ja munakas. Aamiainenhan tuo on ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2008 Ja mitäköhän tuo mahtoi olla? Ei kovin houkuttelevalta näytä... Mun mielestä ihan hyvän näköstä. On sitä paljon pahempaakin nähty, sanon minä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2008 Lomalennon sapuskaa HEL-HRG, "Munatortilla (+pyörykät)" [ attachment removed ] HRG-HEL, "Wallenbergpihvi" [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Arvaus: Röstiperunaa ja munakas. Aamiainenhan tuo on ? Oikein arvattu ja aamiainen tuo paremminkin oli, vaikka lento oli perillä Helsingissä vasta iltapäivällä 3-4 välillä. Ennen välilaskua Reykjavikiin Bostonista joskus iltayhdeksältä lähdettyä tarjottin hieman tukevampi sapuska iltapalaksi. Kello kulkee nopeammin kuin matka etenee itään päin lennettäessä, joten ruoka-ajatkin menevät sekaisin. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2008 Lokakuussa HEL-FRA LH3107 aamupalaksi leikkelelautanen ja kaksi (!) sämpylää. [ attachment removed / expired ] FRA-HEL LH3106 illallisena jo usean vuoden ajalta tuttua Lufthansan Maultaschen-kasvispastaa. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 31, 2008 Hel-Ivl AY465 [ attachment removed / expired ] Sorry, hotellin tietokoneessa ei muuta ohjelmaa kuin paintti löytynyt, eli laatu kärsi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 5, 2009 2.1.2009 HEL-MUC AY803, paikkalla 2C oli tarjolla seuraavat eväät. Aamupalana munakasta: [ attachment removed / expired ] Virvokkeina 'Bombay Tonic' ja Joseph Perrieriä: [ attachment removed / expired ] Jälkkärinä Torresia: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 13, 2009 HEL-OUL AY375 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 13, 2009 Tuo Maultasche näyttää jo kertaalleen syödyltä. Yäk. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2009 HEL-AMS KL1164 aamiaiseksi jogurttia ym. [ attachment removed / expired ] AMS-HEL KL1171 illalliseksi mandariinipaloilla höystettyä perunasalaattia ym. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2009 MUC-HEL Lufthansan kyydissä. Pasta Basilica oli kenties paras lennolla syömäni ruoka koskaan. Kahvit ja tutut ruokajuomat eivät ehtineet kuviin. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2009 Finnairilla, HKG-HEL. [ attachment removed / expired ] Eipä ollut mun annos, onneks. Ja sori huonosta kuvasta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2009 Finnairilla, HKG-HEL. Eipä ollut mun annos, onneks. Ja sori huonosta kuvasta! Mun mielestä toi ruoka näyttää ihan hyvältä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2009 Ehkä tyhmä kysymys mutta kiinnostaako oikeesti ketään että mitä kukakin on syönyt lentokoneessa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2009 Ehkä tyhmä kysymys mutta kiinnostaako oikeesti ketään että mitä kukakin on syönyt lentokoneessa? Tosi tyhmä kysymys: "Luettu 58754 kertaa" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2009 Minua ainakin kiinnostaa. t. kivi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2009 Ehkä tyhmä kysymys mutta kiinnostaako oikeesti ketään että mitä kukakin on syönyt lentokoneessa? Olen jokusen kerran miettinyt samaa ja ihmetellyt ketjun suosiota. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2009 No ketä kiinnostaa ketä ei kiinnosta tämä topikki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2009 Niin, eihän tätä ketjua suinkaan kukaan pakota lukemaan. Voi sen jättää lukemattakin jos ei kiinnosta. Itseäni kiinnostaa, koska haluan nähdä miten lentokoneruoka kehittyy vuosien varrella, mitä on tarjolla eri yhtiöillä, ja miten ruoka on aseteltu tarjolle. Vaikkei se ruokailu yleensä olekaan lennon kohokohta, sitä kuitenkin aina odottaa mitä mahtaa olla tarjolla. Yhtä poikkeusta (Interflug 80-luvulla) lukuunottamatta tarjotusta ateriasta on aina myös tullut ainakin maistettua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2009 Kyllä nämä lentokonemätöt kiinnostaa, varsinkin business/first sellaiset kun ei niitä itse pääse nauttimaan. Harmittaa vaan kun omaa suosikkisivustoa http://www.airlinemeals.net/ ei ole päivitetty pariin vuoteen :'( Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2009 Tällästä oli tarjolla 8) [ attachment removed / expired ] Ehkä tyhmä kysymys mutta kiinnostaako oikeesti ketään että mitä kukakin on syönyt lentokoneessa? Niin, olethan sinä toki itsekkin tarjonnut oman osuutesi tälle palstalle. Kaikkihan nyt ruoasta tykkää? Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2009 Tämmöistä ruokaa Helsinki - Sharm El Sheikh via Luxor reitillä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 22, 2009 19.4.-09 Finncomm ATR-42-500 OH-ATB lennolla FC126 Porista Helsinkiin.. [ attachment removed / expired ] Catering ei vielä toimi kunnolla johtuen Finncommin muutosta toisiin tiloihin Helsinki-Vantaalla, joten kahvi/tee/sämpylät puuttuivat kokonaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 22, 2009 ruhtinaallisen paljon mehua mutta oliko hyvä kismetti? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla