Jukka Mäcklin

Suoritin.

6 viestiä aiheessa

Tuli tarve uudelle suorittimelle. AMD 64 Athlon olis hakusessa mutta minkä tasoinen riittäisi tai olisi hyvä FS9 pyörittämään kun on puhuttu että se vaatii tehoa suorittimelta? Emossa on AM2 kanta.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite hankin muutava viikko sitten AMD Athlon 64 3800+ ja Geforce 6800GTn sekä 2gb DDR2 muisteilla simussa framet käytännössä yli 30 täysillä grafiikka asetuksilla. Ainoastaan efhklla framet tipahtaa 25 paikkeille, mutta sielläkin jaksaa vääntää tasaisesti, eikä oli sellaisia grafiikkahuippuja. Itse olen tyytyväinen.

Tuossa vielä kuvaa miltä tällä hetkellä näyttää : http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,65218.0.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla AMD ATHLON 64 3000+ Näyttiksenä aivan sairaan verraton Leadtek GF6800/256mb. Kaikki mahdollinen asennettuna Suomessa, ja resoluutio 1600*1200 AA*2 ja anisotrooppinen suodatus *4. Framet on täysin siedettävät Hookoolla 15-20, eikä rullaaminen töki ollenkaan onlinessa (hieman kyllä AI -koneiden ollessa 100%). Kaikki muut asetukset tapissa, paitsi 80% mesh.

Väylää kylläkin kellotettu 200mhz=>218mhz, sekä näyttistä coren osalta 350=>400 ja muistia 700mhz=800mhz. Täytyy kyllä sanoa että Leadtekin GF6800 on se paras (vahvin lenkki), koska aiempi näyttikseni Gainward GF6600GT ei todellakaan päässyt samaan edes 1024*768 resoluutioilla, ei siis sinnepäinkään...

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään