Guest Finski

ANA ostaa 50 Boeing 7E7 Dreamlineria.

23 viestiä aiheessa

Ihan hyvältähän nuo tuon sivun taulukosta löytyvät 7E7:n arvot näyttävät verrattuna 767-300:seen. Hyvä, että Boeingkin saa vähän ilmaa siipiensä alle (ainakin toivottavasti).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

kolmas kerta toden sanoo, eli olet jo ilmeisesti kolmas, joka tuosta tänään tekee ketjun! ;)

 

Oho en edes huomannu :-[:P. Noo eipä noissa muissa ole tuota bojojoingin sivuille linkkiä, joten antaa olla :P. Modet voi tarvittaessa poooistaa tän. Mutta asiaan takas, toivon mukaan Boeing saisi tämän projektin valmiiks ja menestymään.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi!

 

Onpa hieno kone tuo uusi Boeing :D Mikä mahtaa olla muitten mielipide siitä? :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaaha, enpä tiedä.

 

Boeinghan oli suunnittelemassa jotain aivan mieletöntä hanketta.

Se kone olisi ollut todellakin uuden sukupolven taideteos. 8)

 

Mutta sitten sattui se terrori-isku ja kaikilla lentoyhtiöillä alkoi menemään alamäkeen taloudellisesti.Sitten kenelläkään ei ollut varaa ostaa tuota makeeta rautaa. 8) :'(En kyllä usko, että se projekti tulee onnistumaan.

 

Nyt kun tuli tuo uusi bojonki, joka on paljon halvempi kuin se huippuluokan lentokone jota suunniteltiin,saattaa olla ihan hyväkin :)Toki on vielä terroripelko olemassa, mutta onhan siitä jo jonkin aikaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

toivottavasti se myös saa muita tilauksia, näytti kone tyyppinä aika siistin näköiseltä 8)

 

On muuten ensimmäinen täysi uusi konetyyppi Boeingilta tuo 7E7 yhdeksään vuoteen, jos tuo projekti olisi tyssännyt niin se olisi lisännyt Boeingin ahdinkoa ennestään.

 

Airbussilta kun noita uusia konetyyppiä näyttää tulevan koko ajna lisää (A318, A380, A340-500, A340-600). Boeingin edellinen uusin siis 777 tuli ulos 1995.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Airbussilta kun noita uusia konetyyppiä näyttää tulevan koko ajna lisää (A318, A380, A340-500, A340-600). Boeingin edellinen uusin siis 777 tuli ulos 1995.

 

Mihin jäi B753, B764, B744ER, B773ER jne. ??

 

Nuo Airbussin mallithan on periaatteessa pelkästää päivitettyjä versioita entisistä, poislukien A380. Boeingilla on samalla tavalla ja uutuutena siis B7E7. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

B744ER on kyllä ihan "minor" päivitys vain. Nuo muut on jo vaatinu vähän enemmän ehkä suunnitellua. Mutta jokut A345 ja A346 on kyllä runkoplugeja ja joitain järjestelmiä lukuun ottamatta uusia koneita...niissä on kokonaan uusi siipi, ihan uudet motit jne.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Nuo Airbussin mallithan on periaatteessa pelkästää päivitettyjä versioita entisistä, poislukien A380. Boeingilla on samalla tavalla ja uutuutena siis B7E7. ;)

 

Mitä ihmeellistä ja uutta toi 7E7 sitten tuo markkinoille, mita A318, A-330, A340 ei olisi tuonnut. Epäilen kovasti, ettei tosta tulee niin taloudellinen kun lupailevat. Taloudellisuus riippuu kuitenkin aika kovasti moottoreista ja niitähän saa muihinki koneisiin (esim airbusseihin). Susi koko kone, sanon minä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitä ihmeellistä ja uutta toi 7E7 sitten tuo markkinoille, mita A318, A-330, A340 ei olisi tuonnut. Epäilen kovasti, ettei tosta tulee niin taloudellinen kun lupailevat. Taloudellisuus riippuu kuitenkin aika kovasti moottoreista ja niitähän saa muihinki koneisiin (esim airbusseihin). Susi koko kone, sanon minä.

 

Aerodynaamisuutta yms. et kyllä nykyisiin busseihin saa. Samalla periaatteella voidaan sanoa, että A380 on susi. Jos GE pystyi tekemään GE90:stä vielä taloudellisemmat niin mikseivät pystyisi tekemään B7E7:n moottoreista? Ja kyllähän tuo tarjoaa paljonkin uutta verrattuna johonkin A330:seen. A330 on kuitenkin jo nyt yli 10 vuotta vanha kone.

 

B767 olisi ollut yli 20 vuotta vanha, joten parempi se on varmaan tehdä uusi?? ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämä ei ole faktatietoa, mutta mielestäni ovat hyödyntäneet jotain tietoa 7E7n rakentamisessa, jonka ovat oppineet sotilaskone tehtailusta. Ilmeisesti tästä johtuen hinta ei ole paljonkaan 767-300ERää enempi. Voitko Ville tai joku muu vahvistaa tämän?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämä ei ole faktatietoa, mutta mielestäni ovat hyödyntäneet jotain tietoa 7E7n rakentamisessa, jonka ovat oppineet sotilaskone tehtailusta. Ilmeisesti tästä johtuen hinta ei ole paljonkaan 767-300ERää enempi. Voitko Ville tai joku muu vahvistaa tämän?

 

Mitään en voi sanoa varmasti, mutta muistaakseni luin samaa. Hävittäjien yms. testailusta on tullut niin paljon tietoa, että 7E7:n tuotantokustannukset on aika pienet. Joten siksi "halpa" lähtöhinta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään