Mikko Maliniemi

Heavyä ärkele!

440 viestiä aiheessa

Tässä illalla tuli taas pitkästä aikaa kuunneltua Eternal Tears Of Sorrowia vähän niinkuin enemmältikin, niin tuli mieleen, että pistetäänpä siltä varalta kyssäri, notta mitä oikeasti heavyksi laskettavaa tavaraa porukka kuuntelee? Ihan siltäkin varalta, että löytyisi itsellekin uusia tuttavuuksia. Nykyisessa heavy-maailmassa kun on löytyy yrittäjiä vähän joka lähtöön, niin ei ehdi pysyä kelkassa, mikä on "just nyt in"

Tässä just vastikään ilokseni huomasin, että kavereideni bändi Agonizer (olen muutamaankin kertaan mainostanut) on saanut levytyssopimuksen Spinefarmille. Nyt se jätkät lähtee!!

EDIT:

Loppuun tottakai perinteinen heavymiehen perusilme  >:(

EDIT2:

banger.gif

EDIT3:

finger.gif

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rapakon tällä puolen Suomiheavy on varsin suosittua. Itse olen ollut Stratovariuksen keikalla LA:ssa ja Anaheimissä. Nyt syksyllä on tulossa Sonata Arctica Anaheimiin (liput on jo varattu) sekä Nightwish uuden solistin kera.

banger.gif

Eurohumppa-Lordin piti esiintyä 20.4 Anaheimissä, mutta prkl peruivat sitten keikkansa.  :thmbdn:

Saapa nähdä pysyykö heinäkuun keikka kalenterissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä kyllä tuo rankka Norjalaistyyppinen kirkonpolttomusiikki kolahda, Mutta KISS on kyllä edelleen oma suosikki, makuasia tietysti lasketaanko se heavyksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiljattain (muttei hiljaa  :P) on itselläni levylautasella pyörineet mm. Insomnium, Opeth ja uusimpana tulokkaana Before the Dawnin Deadlight. Jotenkin tuntuu, ettei itsekään taho ihan pysyä "valtavirran" mukana, mutta paskaakos siitä. Kuuntelee sitä mikä kuullostaa hyvältä ja hevihän on paskimmillaankin parasta  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cradle Of Filth

Norther

Deathstars

Dragonforce

Borgir

Leaves' Eyes

Metallica on aina jees!  ;D

Noita tulee kuunneltua yleensä kun heviä kuuntelen. Filthiä kyllä eniten. >:(:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime aikojen kuunnelluimmat Ampachessani:

1. Kiss (922)

2. Martti Servo & Napander (760)

3. Sentenced (354)

4. Iron Maiden (281)

5. Metallica (237)

6. Guns N' Roses (235)

7. Dizzy Mizz Lizzy (215)

8. Ensiferum (192)

9. Ozzy Osbourne (171)

10. Viikate (160)

Enimmäkseen rokkia siis. Martti Servo on sellainen outo lintu tuolla seassa...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko nää heavya? Jotain vähän raskaampaa kumminkin: :D

ykkösenä on vähän aikaa kuunneltu Turmion Kätilöitä: http://www.youtube.com/watch?v=eaGEuB0L7vw (ei paras biisi, mutta ainoa mistä viteo tehty)

www.turmionkatilot.com

2: COB: http://www.youtube.com/watch?v=3J7iThdiXQ0 www.cobhc.com

3: Ruoska: http://www.youtube.com/watch?v=QaYYz6Quy9Q (Suomen Rammstein)  http://www.ruoska.net/

4: Mokoma: http://www.youtube.com/watch?v=etUQjmjJT8Y http://www.mokoma.com/

5: Apocalyptica:

http://www.apocalyptica.com/home/

Ja hommatkaas jostain Natsipaskaa..."pelimies" :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää oon enemmän sellainen Rammstein-mies. Siitä tulee niin pirteä olo. Yrittää joka biisin jälkeen hangata ranteita auki viivottimella.  :D

Soittanut olen kaikenlaista rokkia viime ajat. Tänäänkin styydiolla äänitys- ja treenisessio kello 15. Narutetaan Radioheadin Creepin rumpuraidat.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää oon enemmän sellainen Rammstein-mies.

Sama täällä!  :thmbup: Lisäksi "levylautaselta" löytyy Ruoskaa, Kotiteollisuutta, Nightwishiä ja Trio Niskalaukausta. Raskasta on mutta ei varsinaisesti heavya.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä löytyy vähän kaikenlaista, Arch Enemy, Mokoma, Nicole, Rytmihäiriö, In Flames ja paaaaaaaaaaljon muuta..

Mainitaas vielä tähän sellanen bändi ku Downfall, eräs tuttava soittaa siinä ja on muuten erinomaista melodista rokkia!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cradle Of Filth

Norther

Deathstars

Dragonforce

Borgir

Leaves' Eyes

Metallica on aina jees!  ;D

Noita tulee kuunneltua yleensä kun heviä kuuntelen. Filthiä kyllä eniten. >:(:laugh:

Hyvä setti sulla, mutta luulenpa, että Filth, Borgir ja Norther menee kirkkaasti hevin ulkopuolelle jos pilkkua viilataan  ;D

Mut joo... Borgirin uusin on soinu tiheesti soittimessa viime aikoina, lisäks Arch Enemy, Old Mans Child, Stratovarius, Children of Bodom on niitä mitä tulee paljon kuunneltua. Unohtamatta tietysti Maidenia ja Metallicaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä setti sulla, mutta luulenpa, että Filth, Borgir ja Norther menee kirkkaasti hevin ulkopuolelle jos pilkkua viilataan  ;D

Jooo mutta onhan ne jotain sinne päin ainakin.. eikös se "hevi" ole aika laaaaja käsite jos silleen ajattelee?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykyään vähemmän tullut kuunneltua, mutta kait nämäkin heviksi lasketaan.

Ulkomaisista: Bullet For My Valentine, Cradle Of Filth

Kotimaisista: Kalmah

devil.gif

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää oon yrittämällä yrittänyt ymmärtää, mikä ihme kansaa tossa Rammsteinissa kiehtoo, mutta en ehkä koskaan pysty edes yrittämään keksiä siihen vastausta...

Deep Purple on #1 heavymaailmassa, vaikkei se ny kovin heviä edes ole. Siitä ei keskustella ;)

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmisillä menee käsitteet rock, hevi(rock) ja metalli sekaisin.

Täällä on kuuntelussa metallia, vaikka ei mitään erityistä suosikkia ole tällä hetkellä. Eniten ehkä Merciful Fate, Celtic Frost, Morbid Angel ja vanhempi Sentenced.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jooo mutta onhan ne jotain sinne päin ainakin.. eikös se "hevi" ole aika laaaaja käsite jos silleen ajattelee?  ;D

Onhan se joo, enkä mä itse jaksa noita lokeroida mitenkään :)

vanhempi Sentenced.

Olinkin unohtaa... Viime aikoina vanhempi Sentenced on nostanut päätään myös täällä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää oon yrittämällä yrittänyt ymmärtää, mikä ihme kansaa tossa Rammsteinissa kiehtoo, mutta en ehkä koskaan pysty edes yrittämään keksiä siihen vastausta...

Saksan kieltä, mutaa naamassa keikoilla ja jumalatonta teutoniangstia. Se kiehtoo tällaista tavallista tallaajaa. Ja niiden lavashowt on melkoisia. Völkerball-dvd on rautaa. Kerrassaan miellyttävän ahdistavaa.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bullet For My Valentine

devil.gif

Olin kovasti pettynyt kun kyseinen bändi ei tullutkaan Guns'n'Rosesin lämppäriksi Suomeen. Muualla se kai oli ollut. Suomessa jouduttiin "tyytymään" Tokelan bändiin, jonka nimeä en muista. Melrose?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ole jokin sotaveteraanien bändi? ???

Nyt heitti ja pahasti, vaikea tosin luokitella ryhmää, mut kaukana sotaveteraaneista, googlesta saa lisätietoja!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saksan kieltä, mutaa naamassa keikoilla ja jumalatonta teutoniangstia. Se kiehtoo tällaista tavallista tallaajaa. Ja niiden lavashowt on melkoisia. Völkerball-dvd on rautaa. Kerrassaan miellyttävän ahdistavaa.  :thmbup:

Saksan kieli (varsinkaan räyhähnekisenä), muta naamassa eikä teutoniangsti oikein henkilökohtaisesti kolahda  ;) Samoja ilmiöitä vaikutti tuolla Lapin metsissä 40-luvulla... Noh, ihan miten vaan. Minen jaksa, enkä ymmärrä. Ehkä oon rajoittunut.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä nyt menee metallit ja hevit sekasin mutta menköön.

-Kotiteollisuus (Ehdoton ykkönen mun listoilla 8))

-In Flames

-Rammstein

-Viikate

-Nightwish

Sit muita;

-NOFX

-Anti-Flag

-Bad Religion

-Rise Against

-Alien Ant Farm

-Apulanta

-Klamydia

-Bob Marley (& The Wailers)

EDIT: Päivitetty...

BTW: Tuoltahan noita näkee -> http://www.last.fm/user/Jaketus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se hevi musa komiaa! Tässä muutama suosikki...

-Sentenced

-Children of bodom

-Metallica (vanhempi tuotanto)

-Accept

-Diablo

-Ozzy Osbourne/Black Sabbath

-Manowar

-Motörhead

-Slayer

-Wasp

-Niskalaukaus

:P :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään