Mikko Maliniemi

Heavyä ärkele!

440 viestiä aiheessa

Jos yrmy ääni tökkii, tästä vastapainoksi vähän kireämpiä sukkahousuja ja kevyempää/nopeampaa tilulilua länsirajan takaa :P

Laitetaan vielä vähän pökköä pesään:

Varsinkin kitaraosastolla tuppaa välillä olemaan otelaudalla ruuhkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt pitää kiittää näistä musiikkiaiheisista ketjuista! Erityisesti tästä ketjusta on löytynyt kaikkea sellaista mihin ei varmasti  muuten olisi törmännyt. KIITOS!

Toisestakin ketjusta, meinaan tuolta parhaista covereista löysin varsinaisen helmen: Sonata Arctican. Lasketaankos se nyt heavyksi sitten, en tiedä. Kuuntelin Still loving you:n, ja sitten seuraavan kappaleen ja seuraavan kunnes se iski ku metrinen halko!

Kuuntelin Nightwishin uuden samaan putkeen ja sekin alkoi kuullostaa hyvältä.

Mikä mulle tuli? Ikinä en sen ihmeemmin ole noista suomimetallibändeistä piitannut. Kohta varmaan uppoaa Children of Bodomkin... kehityssuunta jää nähtäväksi  ;D

sitä Sonata Arcticaa:

http://www.youtube.com/watch?v=UiTm0L05q4k&feature=related

Ehkä tämä ei ollut niin kamalan yllättävää. Tähän mennessä kuunnellut Theatre of Tradegyä, enemmän tuota hieman elektronisempaa uudempaa tuotantoa:

http://www.youtube.com/watch?v=Arxo7-WtItI

vanhempi oli tämmöstä goottimetallimitälie:

http://www.youtube.com/watch?v=u_QcMk9FBo4

Ja tämäkin kokoonpano pisti keulakuvansa pihalle, uuden laulajan kanssa se on sitten tällaista:

Ja ex keulakuva lauleskelee uudessa poppoossa:

Ihan jees mielestäni, mutta nyt ne alkoivat tuon sonatan jälkeen kuullostamaan vähä pliisuilta  :(.

Lisää hyvää musiikkia, please?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisää hyvää musiikkia, please?

:)

No ei varmaan kannata lähteä kauemmas soutamaan, jos on hyvät kalavedet jo löydetty :) Tervetuloa kerhoon...

Scorpparicoverin ohella löytyy omaakin tuotantoa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta seuraava kiekko on kyllä ehdottomasti pumpun paras lätty.

on ehkä yksi niistä parhaista biiseistä ehkä yhdessä parhaimpien levykokonaisuuksien läjässä. Ainakin niihin aikoihin...

;P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä biisihän kuuluu enemmän osastolle lurittelua mutta liitetään se hyvänä biisinä tähän.

Mahtaakos kukaan olla lähdössä tuonne Spine Feast risteilylle?

Itehän on pakko mennä Dragonforcen takia.

Ja ja helmikuussa sitten saksan pojat hartwallilla  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aihetta sivuten.... Miamista olis lähdössä keväällä kans heviristeyly. Ei nyt mitään halpaa hubaa mutta aika kiintoisa esiintyjälista olis tiedossa

http://www.70000tons.com/

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aihetta sivuten.... Miamista olis lähdössä keväällä kans heviristeyly. Ei nyt mitään halpaa hubaa mutta aika kiintoisa esiintyjälista olis tiedossa

http://www.70000tons.com/

Seiskyt tonnia on liian raskasta mulle ja myös se on selkee merkki liian brutaalista matskusta meikämandoliinolle kun bändinlogosta ei selviä nimi laakista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli tossa ainakin Metallica ja Slayer. Ne mä tiedän.

Edit: Öööh, tai aaarghhh... jäin tuijottamaan tuota Orvon linkkaamaa seiskyt donaa risteilyn bändilistaa ja huomasin että olen nähnyt 8 noista bändeistä livenä. Ainakin siis niistä joiden logoista pystyy tunnistamaan bändin nimen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli tossa ainakin Metallica ja Slayer. Ne mä tiedän.

Edit: Öööh, tai aaarghhh... jäin tuijottamaan tuota Orvon linkkaamaa seiskyt donaa risteilyn bändilistaa ja huomasin että olen nähnyt 8 noista bändeistä livenä. Ainakin siis niistä joiden logoista pystyy tunnistamaan bändin nimen.

Niin no ainakin minusta näyttäis että siellä olis suorastaan yllättävän monta suomalaisbändiäkin. Ihan vaan logoista tunnistamalla  8)

Sitä paisti kyllä tollanen risteilijä nyt ainakin sen seittekytä tuhatta tonnia painaa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no ainakin minusta näyttäis että siellä olis suorastaan yllättävän monta suomalaisbändiäkin. Ihan vaan logoista tunnistamalla  8)

Sitä paisti kyllä tollanen risteilijä nyt ainakin sen seittekytä tuhatta tonnia painaa  ;D

...mä oon jääny Andy McCoy-kolkyt donaa aikakaudelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä biisihän kuuluu enemmän osastolle lurittelua mutta liitetään se hyvänä biisinä tähän.

Ja ja helmikuussa sitten saksan pojat hartwallilla  :thmbup:

Avantasian viiminen keikkahan oli tänä vuonna Wackenissa? Ketkäs sitten tulee Hartwallille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avantasian viiminen keikkahan oli tänä vuonna Wackenissa? Ketkäs sitten tulee Hartwallille?

Niin tosiaan se on ihan eri saksalainen eli Rammstein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ekat maistiaiset Ähtärin murisijoiden tulevalta levyltä...

Hitsi hemmetti.... ensimmäiset 40 sekuntia kuulosti todella hyvältä.... mutta sitten se "laulaja" meni avaaman suunsa.

No ei vaiten, ihan oikeasti tuntuisi että potentiaalia olisi ( kuka tunnustaa kuulevansa Doom riffejä kitarassa? ) mutta ei ihan vaan tuota murinaa ole korva vielä oppinut suodattamaan. Ehkä joku päivä. Tai sitten ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitsi hemmetti.... ensimmäiset 40 sekuntia kuulosti todella hyvältä.... mutta sitten se "laulaja" meni avaaman suunsa.

No ei vaiten, ihan oikeasti tuntuisi että potentiaalia olisi ( kuka tunnustaa kuulevansa Doom riffejä kitarassa? ) mutta ei ihan vaan tuota murinaa ole korva vielä oppinut suodattamaan. Ehkä joku päivä. Tai sitten ei.

Nimenomaan, mutta sehän on päivän trendi kun esim. Nightwish kuulostaa nykyään ihan samalta  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimenomaan, mutta sehän on päivän trendi kun esim. Nightwish kuulostaa nykyään ihan samalta  :thmbdn:

Onpas se sitten Anetten ääni päässyt mataloitumaan viime aikoina ilman että olen huomannut...... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpas se sitten Anetten ääni päässyt mataloitumaan viime aikoina ilman että olen huomannut...... 8)

Samaa shittiä se on

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta tyttöjen ja Orvon korville (ja miesten silmille) sopivampaa tilutusta  :P

Tilu lilu 

Hei kylllä noi mun mielestä sopii munkin silmään paremmin kuin nuo Ähtärin Eläinpuiston kasvatit  8)

Mutta toi pinkki skitta on ehkä vähän liikaa kumminkin. Toisaalta, onpahann köllöillä ainakin tukkaa millä mossata

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään