Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2007 aamulla näkyi pari muutakin harvemmin vierailevaa konetta (tai ainakin harvemmin HK:lla kuvattua) BA:n jalkapallo stikkeri G-EUPX [ attachment removed / expired ] Austrianin F70 OE-LFR [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2007 Austrianin F70 OE-LFR Erittäin komea kuva! Aidan vierestä tikkaiden kanssa otettu? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Erittäin komea kuva! Aidan vierestä tikkaiden kanssa otettu? Joo siitä aidan vierestä lypsyjakkaralta. Onhan tuosta renkaat poikki mutta enköhän sen kestä. Edit: Pistetään kiusalla vielä yks 757 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Joo siitä aidan vierestä lypsyjakkaralta. Onhan tuosta renkaat poikki mutta enköhän sen kestä. Edit: Pistetään kiusalla vielä yks 757 Onko Finnairilla joku retro maalaus teema, vai miksi tuo on vanhoissa väreissä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Onko Finnairilla joku retro maalaus teema, vai miksi tuo on vanhoissa väreissä? Olisikin retrovärit jossain koneessa! Osa 757:sta on vielä ns. lomalentoväreissä, sillä niitä koneita ei ole vielä maalattu uusiin väreihin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Kuinkas hitossa toi A340 on noin puhas? Melkein kaikki muut koneet on jollai tavalla likasii mutta A340 kiiltää minkä ehtii Hienoja kuvia. Saisi tulla tommosia hieman erikoisempia vieraita useamminkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Kiitos Ilkalle ja Nikolle, nyt ei enää vaivaa tuokaan asia. Kuinkas hitossa toi A340 on noin puhas? Melkein kaikki muut koneet on jollai tavalla likasii mutta A340 kiiltää minkä ehtii Hienoja kuvia. Saisi tulla tommosia hieman erikoisempia vieraita useamminkin. En kyllä virallisesti tiedä, mutta voisi kuvitella että kun ne on uusia ja kalliita koneita, niin niitä pestään ja puunataan enemmän kuin vanhoja, näin ainakin minä ajattelisin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Tuo A340 on kylläkin yksi vanhimmista Finnairin koneista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Tuo A340 on kylläkin yksi vanhimmista Finnairin koneista. Mutta ei ne kait kovin vanhoja ole? Olihan täälläkin tänä keväänä kuvia sieltä nintendo tehtaasta, jossa noita Finskillekkin väsätään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 No tuo lahna (A340) mikä tuossa kuvassa eiliseltä kiiltelee on vuosimallia 1994 ja ainakin MD-11:t noilta vuosilta ovat tälläkin palstalla olleet joidenkin mielestä vanhoja loppuunkäytettyjä romuja. Omasta mielestäni tuo LQA:kaan ei ole vanha, vain ruma ja hidas. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Olisikin retrovärit jossain koneessa! Osa 757:sta on vielä ns. lomalentoväreissä, sillä niitä koneita ei ole vielä maalattu uusiin väreihin. Niinpä, jo monien vuosien takaisissa ns. lomalentoväreissä. Kummallisen hyvin on livery pintansa pitänyt. Pidetäänköhän Finnairissa tietentahtoen tuota vanhaa liverya vielä yllä?... - Mutta puhdas on kone, kun vertaa useisiin uudempiin koneisiin, jotka usein kumman suttuisen harmaita pinnaltansa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Niinpä, jo monien vuosien takaisissa ns. lomalentoväreissä. Kummallisen hyvin on livery pintansa pitänyt. Pidetäänköhän Finnairissa tietentahtoen tuota vanhaa liverya vielä yllä?... - Mutta puhdas on kone, kun vertaa useisiin uudempiin koneisiin, jotka usein kumman suttuisen harmaita pinnaltansa. SAS se vaan lentelee ilmeisesti joidenkin kakkapilvien läpi koko ajan. Järkyttävän näköisiä kikotuksia tuolla yhteispohjoismaisella liittoutumalla. Siellä on laskutelineen luukuissa "Grattis från Börje" -tyyppisiä kirjoituksia likaan raapustettuna. Finnairin koneet sentään ovat jossain puhtausruodussa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 No tuo lahna (A340) mikä tuossa kuvassa eiliseltä kiiltelee on vuosimallia 1994 ja ainakin MD-11:t noilta vuosilta ovat tälläkin palstalla olleet joidenkin mielestä vanhoja loppuunkäytettyjä romuja. Omasta mielestäni tuo LQA:kaan ei ole vanha, vain ruma ja hidas. No, oppia ikä kaikki, nytpähän tuli tuokin harhaluulo korjattua, olen aina luullut että nuo Finskin lussut on jotain ihka uusia... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 atr:ät on finskin (aeron) vanhimmat koneet Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 atr:ät on finskin (aeron) vanhimmat koneet Itse en edes tiedä montako/mitkä on enää jäljellä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 No, oppia ikä kaikki, nytpähän tuli tuokin harhaluulo korjattua, olen aina luullut että nuo Finskin lussut on jotain ihka uusia... Eipä noita lussuja olekaan vielä kuin yksi, ja sekin tulee olemaan ainoa käytettynä ostettu. Seuraava (LQB) onkin sitten jo ihan uusi, ja ilmeisesti hieman vähemmän lussuilla moottoreilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 ja ilmeisesti hieman vähemmän lussuilla moottoreilla. Samanlaiset "nakkikannut" niissäkin tulee olemaan,... ainakin kuvien perusteella . Tuskimpa samankokoisista moottoreista yhtään enempää tehoa irtoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Samanlaiset "nakkikannut" niissäkin tulee olemaan,... ainakin kuvien perusteella . Tuskimpa samankokoisista moottoreista yhtään enempää tehoa irtoa. Kuis paljon vuosia on välissä valmistuksessa?? Kyl varmaan moottori tekniikkakin edennyt sinä aikana jotta saadaan pienemmästä enemmän tehoja Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 On niissä uusissa paukkuu vähän enemmän kun tossa LQA.ssa. Tosin se on syöty nostamalla lentoonlähtö painoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Siellä on laskutelineen luukuissa "Grattis från Börje" -tyyppisiä kirjoituksia likaan raapustettuna. Tosi artistihan vääntäis tämmöisiä: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=18276 //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Austrianin F70 OE-LFR Onko tuo fukkeri uusissa vai vanhoissa väreissä vaivai.. en ennen oo ainakaan tollasissa väreissä nähnyt "Ossia".. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2007 Onko tuo fukkeri uusissa vai vanhoissa väreissä vaivai.. en ennen oo ainakaan tollasissa väreissä nähnyt "Ossia".. ??? Tuo on Austrian Airlinesin väreissä ollut jo ainakin vuodesta 1999, yleensähän nämä HK:lla vierailevat Fokkerit ovat malliltaan F100 jotka on maalattu joko Tyrolean tai Austrian Arrows väreihin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2007 EDIT: Tällänen kävi eilen, onko jokaviikkoinen vieras? [ attachment removed / expired ] On, Nouvelair käy joka perjantai lähes ympäri vuoden. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 2, 2007 Onko rwy 33 käyttö nousuihin kovinkin harvinaista? Laskuihin ilmeisesti vielä harvinaisempaa vai kuinka? ??? Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 2, 2007 EDIT: Tällänen kävi eilen, onko jokaviikkoinen vieras? [ attachment removed / expired ] Kappas, tulin juuri tuolla vuorolla Tunisian Hammametistä.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla