David Coull

Fakta tai taru, tämä on totta!!

8 viestiä aiheessa

Terve pojat !

Mun vanhin poika lensi tänään työmatka New Yorkin  Finnair AY 005_MD-11, portti 32, pushback teksti viesti 14.35

Minä (Isä) lähtee simu Overland_Finski MD-11, (Alain Capt paneeli) sama aika, EFHK_Oslo_Islanti_ Etelä Grönlanti_Newfounland_Boston, Touchdown New York Kennedy International 22L kello 22.45, mun poika soitti 22.57 touchdown!!!! onko tämä uusi ennätys? tämä tarina on totta ! sorri en osa kirjoita hyvin suomeksi, Englanti on koit kieli

Moi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve pojat !

Mun vanhin poika lensi tänään työmatka New Yorkin  Finnair AY 005_MD-11, portti 32, pushback teksti viesti 14.35

Minä (Isä) lähtee simu Overland_Finski MD-11, (Alain Capt paneeli) sama aika, EFHK_Oslo_Islanti_ Etelä Grönlanti_Newfounland_Boston, Touchdown New York Kennedy International 22L kello 22.45, mun poika soitti 22.57 touchdown!!!! onko tämä uusi ennätys? tämä tarina on totta ! sorri en osa kirjoita hyvin suomeksi, Englanti on koit kieli

Tervetuloa mukaan, Dave. Ja tervetuloa käymään Malmilla...

Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikko ! ehkä joskus heinäkuun loppu jos sulle on aika , onko Tallinna lento tarjous vielä voimassa, ja finksin simu tutustuminen ?

Terv. Delta_Charlie_55

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikko ! ehkä joskus heinäkuun loppu jos sulle on aika , onko Tallinna lento tarjous vielä voimassa, ja finksin simu tutustuminen ?

Terv. Delta_Charlie_55

Dave,

Älä paljasta kaikkea "jaksolla"...  :D

Laitan private messagea tulemaan.

Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä myös !! Minä myös !!! ;D ;D

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä myös !! Minä myös !!! ;D ;D

Ajttu pejkele! (Kummeli-äänellä)

Mies, joka on kokenut ilmailussa kaiken mitä voi haalarit päällä (ja ilman) tehdä... Häpeä!  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en nyt ihan kaikkea ole kokeillut vielä ilman haalareita... :P;D

Mutta haalarit päällä kaikki on jo kokeiltu. Hattua täytyy nostaa! Saadapa promille kokemuksistasi...  :laugh::P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään