Olli Keski-Rahkonen

Vapunaattona EFHK:lla

5 viestiä aiheessa

Terve,

Näin aluksi olis ehkä paikallaan pikku esittely itsestäni. Tätä palstaakin on tullut seurattua jo yli vuoden verran ilman sen aktiivisempaa kirjoittelua. Olen siis espoolainen teekkari joka tällä hetkellä suorittaa inttiä Vekarajärvellä tykistö-Aukin merkeissä. Näin vappulomalla tarjoutui oiva tilaisuus lähteä kuvailemaan koneita kentälle. Täällä olen päässyt katselemaan muiden konkareiden hienoja kuvia niin paljon, että olisi ehkä vihdoin aika yrittää itsekin räveltää jotain kameran kanssa. Palautetta ja vinkkejä kuvista otetaan siis mielellään vastaan 8)

[ attachment removed / expired ]

Pitkäsäären kannut ovat HK:lla tavallinen näky, mutta hirveän usein ei ole tullut nähtyä näitä Icelandair Cargon väreissä! :)

Pikku-Yak (RA-87586) kohtaa ameriikan serkkunsa OH-LGC:n, onhan molemmilla myllyjä kolmin kappalein.

Juuri huollosta valmistunut LGC kiiltelee auringossa. McDonnell Douglas rules!

MD11:n päästyä taivaalle ja kohti Delhiä, oli vähän pienemmän mädärin vuoro kaartaa lähtöpaikalle.

Pikku-mädärin nousukulma ja  -t y y l i  ei ainakaan jää yhtään isoveljensä varjoon :D

Seuraavaksi oli aika siirtyä itse kuvausreissun aiheeseen, katselemaan sivutuulilaskuja 04R:n päähän. Kantonista (?) saapuva 11nen, OH-LGB, sorvaa sladissa kohti kiitotietä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"... yrittää itsekin räveltää jotain..." - Todella hyviä kuvia "rävelletty" --- Siis: Oikein ammattitaidolla otettu!

Tuo Icelandairin cargon Rolls Roycen kannu silmiähivelevä. Näppärä yhteiskuva MD:n ja Yak:in kolmimyllyisistä! Ja: Yes, McDonnell Douglas rules. 

Odotellaan lisää. Tsemppiä armeijassa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvissahan ei ole mitään vikaa, mutta tänne on vakiintunut sellainen tapa, että kuvatekstit laitetaan kuvan yläpuolelle. Ei niin, että ne allakaan häiritsisivät, mutta niiden on oppinut viittaavan alla olevaan kuvaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla