Jani Salo

Suosikki Bussisi

27 viestiä aiheessa

A340-500 on kyllä paras noista bussukoista minun silmääni. Sopusuhtaisen näköinen, -600 on ehkä vähän liian venytetty ja motit on aika kivan kokoset (ei kyllä pärjää 777 pannuille :P)) ja toimintasäde myös ihan miehekäs :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oma suosikkini on A340-600 siinä ainakin on kokoa ja pituutta sekä "4 engines 4 long-haul" olisi joskus kivä käydä se testaamassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A300-600. Ainut bussi 332:n ohella jossa on mitat ja ulkonäkö kohdallaan. 346 on ruma kuin mikä ja sitä paitsi reilusti lyhyempi kuin 773.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A319 on aika söpö. A310 tykkään kans mutta A319 vei voiton. Nuo uudet isot bussit ei säväytä ollenkaan :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A300B4, koska analogisessa ohjaamossa on voimakkaasti munaa, samoin kuin siinä että ohjaamossa istuu kolme henkilöä.

Toisena tulee sitten A340:n eri variaatiot, joissa tyylipisteet menevät neljälle kannulle ja niiden sulavalinjaiselle, hiukan jopa retrohenkiselle ulkonäölle.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin aviation shopista kajanuksen kadulta A-320 DVD:n ja oli tosi hyvä! Noista muista koneista ei juuri ole hajuakaan.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A321 on vaan nyt jotenkin se joka niistä Busseista tulee ensimmäisenä mieleen ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta pitäähän tähän nyt jotain Adösää laittaa niin valintani on kyllä ehdottomasti A340-600:nen. Vaikka ilmadösillä on kaikilla samanlaisia ominaisuuksia. Matkustajan kannalta loistavia, mutta lentäjän.....enpäs sanokkaan 8) 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matkustajan kannalta loistavia, mutta lentäjän.....enpäs sanokkaan 8) 8)

Kyllä ne bussilentäjät joiden kanssa olen puhunut sanovat, että bussia on mukava lentää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ne bussilentäjät joiden kanssa olen puhunut sanovat, että bussia on mukava lentää.

Joo! Tuota en tosiaankaan tarkoittanut. Viittasin enemmäkin Bussin lentomenetelmiin/toimintoihin! Itse tunne kanssa Bussia lentäviä pilotteja ja heiltä on tullut samanlaisia palautetta eli mukava on lentää. 8) 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta pitäähän tähän nyt jotain Adösää laittaa niin valintani on kyllä ehdottomasti A340-600:nen. Vaikka ilmadösillä on kaikilla samanlaisia ominaisuuksia. Matkustajan kannalta loistavia, mutta lentäjän.....enpäs sanokkaan 8) 8)

Tulipa nyt noista Arbuusin piloteista mieleen,

teoriaopettajani, joka oli ensimmäisiä Finnairin Airbus-kippareita, sanoi ihan suoraan että älkää sellaiseen ikinä menkö,

vasemman käden pikkutikku oli kuulemma syvältä ja softalla oli tapana enemmänkin kaatua kuin pysyä pystyssä,

tosin vuosi oli 1994 tai jotain että kai softat on nykyisin paremmat. Kumminkin sukulaiseni lentoemo, joka oli myös niissä purserina, kertoi että useamminkin kuin kerran oli Finskin bussi tullut laskussa pyrstölleen, jolloin oli ollut pakko tilata leasingyhtiöltä varakone paikalle kun bussi lähti jonnekin Toulouseen korjattavaksi

Tällä en nyt halua suuremmin mollata bussien nykyistä turvallisuutta, kerron vain mitä minulle kerrottiin. Sitäpaitsi ainoa oikea ohjain on jalkojen välissä oleva sauva ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään