Juho Vastapuu

PDF tiedostot eivät aukea selaimessa

6 viestiä aiheessa

Taas on tämä ongelma että PDF tiedostot eivät aukene selaimessa. Näkyy vain valkoista ja alareunassa lukee valmis. Tämä vaikeuttaa karttojen tulostamista huomattavasti. Olen ladannut uusimman readerin. Missä kiikastaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ota PDF-Reader plugin pois käytöstä, niin että dokumentti avautuu ohjelmassa eikä selaimessa. Pluginit toimii mulla joskus tosi huonosti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten klikkaa pdf-linkkiä, ja tallenna kohde levylle. Avaa sen jälkeen suoraan pdf-ohjelmaan.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten klikkaa pdf-linkkiä, ja tallenna kohde levylle. Avaa sen jälkeen suoraan pdf-ohjelmaan.

Arttu

Tuo ei kyllä onnistu, ei kysy mitään tallennuspaikkaa eikä avaa latausikkunaa (joka ei muuten aukea muutenkaan ikinä). Mutta tuo Tatun vinkki pelittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilitko klikata sitä pdf-linkkiä hiiren oikealla näppäimellä, josta aukeaa valikko ? Siitä "tallenna kohde nimellä". Minulla tuo on useimmiten nopein tapa tarkastella pdf-tiedostoja.

Arttu

Tuo ei kyllä onnistu, ei kysy mitään tallennuspaikkaa eikä avaa latausikkunaa (joka ei muuten aukea muutenkaan ikinä). Mutta tuo Tatun vinkki pelittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään