Juha Paulavuo

Kirjaostos, kannattaako

10 viestiä aiheessa

Ai tää vai?

[ attachment removed / expired ]

En tiedä, kannattaako maksaa 30 ekeä noin ohuesta kirjasta (alle puoli senttimetriä paksu), kun sain sen aikoinaan ilmaiseksi  ;D

[ attachment removed / expired ]

Kysytkin vielä, osta heti pois, en koskaan möisi omaani. Esko Halmeen ja Elias Järvinevan faktoittama, värikuvat ja todella laatukartongille ja -paperille painettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni 30 euroa on kyllä aika suolainen hinta ko. kirjasta. Mutta kysehän on aina siitä miten paljon kirjaa (tai muuta tavaraa) haluaa, ja on siitä valmis maksamaan.

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Hieno on tuo kirja..Kiitos vaan kummi-sedälle Tikkakoskelle :D!

Se hinnan sopivuushan on ihan sinusta itsestäsi kiinni.Jos se tuntuu sopivalta,niin osta ihmeessä...

Minä en ainakaan omaani myy...

-Jukka ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni 30 euroa on kyllä aika suolainen hinta ko. kirjasta. Mutta kysehän on aina siitä miten paljon kirjaa (tai muuta tavaraa) haluaa, ja on siitä valmis maksamaan.

Juha.

Samaa mietin kuin kaimakin.. taitaa jäädä ostamatta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota juuri tarkoitin, kuten tuossa Ilkan kanssa juteltiin, netin mukaan kaikkien myytävien juttujen hinnat ovat nousseet, eli on/oli asioita joista et tiennytkään olevan myytävänä, nyt kerrotaan että yksi maailmassa, yksi suomessa, joku tietää että tuosta maksan juuri niin ja niin paljon, itselläni on allakka 1700 luvulta jonka aion luovuttaa ilmaiseksi aikoinaan paikkakunnan seurakunnalle((on muuten Nivalan)) koska Joku tuon minulle kertoi(helppo sana ja näppärästi selitetty).

Itselleni tuli vaan ja ainoastaan mieleen, miksi kysellä jos aihe kiinnostaa.

Olisin valmis tuon maksamaan+ postikulut koska minulle jäi lompakkoon juuri tuon verran viime cahvilassa käynnin jälkeen, sitäpaitti ei tuota kirjaa ole minulla.

Kaikki asiat on suhteutettava, kuten eräs neuvos minulle aikoinans sanoi, on se kallista jos ei ole rahaa ;D ;D.

Tähän vuodatukseen kannattaa sitten suhtautua kuten "vanha kerettiläinen"

t:aw

Ja et muuten Ilkka tiedä tuon kannessa olevan koneen moottorin pakoventtiilin lautasen kokoa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään