Peter Lord

Oulusta Jyväskylään tänään 11.5 klo 16

10 viestiä aiheessa

Näyttäisi että Arrowissa (PMI) olisi 3 paikkaa vapaana EFOU-EFJY tänään noin klo 16 (tai sinnepän). Jos tarvitset [ilmaista] kyytiä, soita.

Peter.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi että Arrowissa (PMI) olisi 3 paikkaa vapaana EFOU-EFJY tänään noin klo 16 (tai sinnepän). Jos tarvitset [ilmaista] kyytiä, soita 045 6703670.

Peter.

Taisitkin tulla EFJY:lle välillä 19.30-20.30 LMT? Lenneltiin juuri laskukierroksessa koulua  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisitkin tulla EFJY:lle välillä 19.30-20.30 LMT? Lenneltiin juuri laskukierroksessa koulua  :)

Jo vain. Siellähän minä.  Oulussa tuli siis käytyä mutta tällä kertaa ei ollut suurta tungosta kyytiin.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jo vain. Siellähän minä.  Oulussa tuli siis käytyä mutta tällä kertaa ei ollut suurta tungosta kyytiin.

Jos vain oisit aiemmin ilmoittanut.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin milloin mahtaisi päästä Immolasta kyydissä jonnekin?

Jaahas ... Immola on koko lailla minun reviirini laitamilla, joten saattaa tuohon jokunen tovi kulua ennen kuin sinne asiaa on. Ellei sitten tehdä tikusta asiaa ja tulla ihan vasiten hämmästelemään elämää rajan pinnassa.  Jos näin kävisi, niin ketkähän olisivat innostuneita hyppelehtimään siivelle ?

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilman muuta kannattaa tulla Immolaan. Kenttä on hyvässä kunnossa ja saunakin löytyy sekä lisäksi paljon vapaata ilmatilaa, vaikka rajalle ei olekaan matkaa kuin 10km ja rajoitusalueelle 6km. Tulisin mielelläni kyytiin jos vain Immolassa päätätte piipahtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään