Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Niinno oonhan mä toki tolla 740:llakin lentäny -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2007 Kaksipaikkainen kokometallinen menopeli... [ attachment removed ] Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Tässä minun anti tähän ketjuun Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Tässä minun anti tähän ketjuun Missä nuo sitten on? Ja lensitkö tuolla itse? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Missä nuo sitten on? Ja lensitkö tuolla itse? Kuvassa oleva lentopaikka on Santa Cilia de Jaca (LECI) Espanjassa. Ensimmäisessä kuvassa lähempänä oleva kone on DuoDiscus 775 ja taaempi kone on DG-1000T G-CKDH / 45. Toisessa kuvassa on sama DuoDiscus kuin ensimmäisessäkin. Lensin tuolla pari keikkaa, mutta en noilla koneilla. Ihan kiva mesta . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Toimii muuten huomattavasti paremmin 75*50cm valokuvana 8) [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Toimii muuten huomattavasti paremmin 75*50cm valokuvana 8) ... Suoraan FSX:stä nuo vedet Hienoja kuvia kaikilta, lisää vaan tulemaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla