Juha Paulavuo

Satakunnan Lennoston avoimet ovet

8 viestiä aiheessa

Samaa minäkin olen tässä ihmetellyt. :) Sää kuitenkin suosi sen verran, ettei vettä satanut. On vain ollut pirun kova tuuli koko päivän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JA minä!

Tänään(kään) en pässyt Pirkkalaan kun täyti istua hanuri homeessa koulun penkillä kuunnella kun opettaja pölöttää typeriä ;D

Kait siellä nyt sentään jotain tohinaa tänään oli ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään(kään) en pässyt Pirkkalaan kun täyti istua hanuri homeessa koulun penkillä kuunnella kun opettaja pölöttää typeriä ;D

Aika monta koululuokkaa ja lastentarhaa oli paikalla Pirkkalassa ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa minäkin olen tässä ihmetellyt. :) Sää kuitenkin suosi sen verran, ettei vettä satanut. On vain ollut pirun kova tuuli koko päivän.

No nyt on. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pian viikko tuosta Pirkkalan tapahtumasta kulunut, mutta muutamalla sanalla siihen vielä palattava. Itse kävin siellä paikan päällä ja itseni mielestä oli jotkseenkin vaisu tapahtuma. Liekö muut paikalla käyneet eri mieltä?

Tietystikkään mitään erikoista tuolta tapahtumalta sinänsä voi odottaa, sillä sehän ilmeisesti tarkoitettu lähinnä koululaisia varten. Siltikin aikasempina vuosina on ollut mielestäni enemmän eloa ja varsinkin verrattuna muiden lennostojen vastaaviin tapahtumiin, niin vaisuksi jäi. Olisipa Hornetti edes vetänyt kunnon näytöksen, tai edes aikasempien vuosien kaltaisen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pian viikko tuosta Pirkkalan tapahtumasta kulunut, mutta muutamalla sanalla siihen vielä palattava. Itse kävin siellä paikan päällä ja itseni mielestä oli jotkseenkin vaisu tapahtuma. Liekö muut paikalla käyneet eri mieltä?

Tietystikkään mitään erikoista tuolta tapahtumalta sinänsä voi odottaa, sillä sehän ilmeisesti tarkoitettu lähinnä koululaisia varten. Siltikin aikasempina vuosina on ollut mielestäni enemmän eloa ja varsinkin verrattuna muiden lennostojen vastaaviin tapahtumiin, niin vaisuksi jäi. Olisipa Hornetti edes vetänyt kunnon näytöksen, tai edes aikasempien vuosien kaltaisen...

Kyllä Rissalan avoimistakin jäi vähän vaisu fiilis päällimmäiseksi. Täälläkään ei HN ajanut mielestäni kuin lyhyehkön esittelylennon. Mutta ei valiteta, kyllä se aina kotiolot voittaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään