Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Eka järkkärin oon omistanut vuoden, jonka kunniaks pistän muutaman heavy kuvan Vantaalta vuoden varrelta. Kuvat eivät oo missään loogisessa järjestyksessä. Monenmoista kuljinta meni kameran editse ja moni jäi näkemättä. Kiitos ja anteeks [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 HHOOOH..... Tenttu Jumbo oli ylivoimaisesti hienoin kuva, laadultaan ja toteutukseltaan! Kiitän! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2007 Terve! Meni vähä aikaa ton viimese kuvan kaa..Siin o komia "evä" kyhmyn tilalla =) Eikä kuvissa mitään vikaa ollut..komeita värejä joissakin oli =) -Ormi- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Olikos tuo Emirateksen tylsän lyhyt normi stanukama bussi aamulla kuvien seassa mukana? Tai sitten olin vaan jostain syystä sokea asialle.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Keräämpä tähän sitten vielä lisääki heviä ku ei jaksa toista threadia laittaa samaisesta aiheesta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Olikos tuo Emirateksen tylsän lyhyt normi stanukama bussi aamulla kuvien seassa mukana? Tai sitten olin vaan jostain syystä sokea asialle.... Lisäsin eilen n. klo 22:36:53 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Keräämpä tähän sitten vielä lisääki heviä ku ei jaksa toista threadia laittaa samaisesta aiheesta No se ei kyllä paljon vaivaa vaadi. Muuten kyllä ihan hienot kuvat. ( Zürichistä kaikki?) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2007 Molemmilla hienot kuvat Lentääkös Emirates vantaalle säännöllisesti? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2007 Lentääkös Emirates vantaalle säännöllisesti? Ei lennä, tuo kone diverttasi Helsinkiin matkustajan sairastapauksen vuoksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla