Sami Virkkula

KLM malmilla @ 17.5.

12 viestiä aiheessa

Tsekkirekisterissä oleva Cirrus SR20 G2 oli tullut kylään.

 

Kieltämättä aika tyylikäs peli G1000-mittaristolla varustettuna  8)

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

Koneessa on "pommivarjo" vakiona.

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

Mr. Savonlinnakin oli parkissa

 

D-EFSA

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

OY-BHI

[ attachment removed ]

 

Ai niin oli siellä kotimaisiakin koneita

 

OH-XEC

[ attachment removed ]

 

Edit: Vaihdettu ensimmäinen kuva vähemmän siniseen versioon.

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jep jep, kaunis on! :)

Tuli joskus 8:40-9:40 välisenä aikana, en muista tarkalleen juuri nyt.

 

Olisko klo 9:28?  ;)

 

Camera Make: Canon
Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL
Image Date: 2007:05:17 09:28:50
Flash Used: No
Focal Length: 300.0mm
CCD Width: 3.44mm
Exposure Time: 0.0080 s (1/125)
Aperture: f/22.0
ISO equiv: 200
Exposure Bias: 0.33
White Balance: Auto
Metering Mode: Matrix
Exposure: shutter priority (semi-auto)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

 

Ai niin oli siellä kotimaisiakin koneita

 

OH-XEC

[ attachment removed / expired ]

 

Kivan näköinen kone, joo. Onko tämä joku taitolentoon tarkoitettu? Kuinkas tuollaisen kaksitasoisen lentäminen onnistuu, jos on aiemmin lentänyt vain yksitasoista? Onko siinä jotain erilaista, johon pitää kouluttaa erikseen?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kivan näköinen kone, joo. Onko tämä joku taitolentoon tarkoitettu? Kuinkas tuollaisen kaksitasoisen lentäminen onnistuu, jos on aiemmin lentänyt vain yksitasoista? Onko siinä jotain erilaista, johon pitää kouluttaa erikseen?

 

Siinä on oma ohjaussauva kummallekin siivelle  ;D

 

//T

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kivan näköinen kone, joo. Onko tämä joku taitolentoon tarkoitettu? Kuinkas tuollaisen kaksitasoisen lentäminen onnistuu, jos on aiemmin lentänyt vain yksitasoista? Onko siinä jotain erilaista, johon pitää kouluttaa erikseen?

 

Eipä se kaksitasoisuus sinällään kummallisuuksia tuo. Tuossa suurempi jännitys on kannuspyörä, joka vaatii jonnii verran koulutusta nokkapyöräpiloteille. Tosin tuommoinen Christen Eagle on sikäli tehokas ja herkkä kone, että se vaatii kyllä melkoisen peruslentotaidon ja lisäkoulutusta sitten ihan haastavuutensa vuoksi. Ja kyllä, taitolentoonhan tuo on tarkoitettu.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Ai niin oli siellä kotimaisiakin koneita

 

 

Hienoja oli kuvat taas kerran!

 

Ei Sami sattunut kennolle se sinivalkoinen Arrow, joka tuli ja meni Eaglen perässä? Jälkipolvi oli ekaa kertaa kyydissä, ja olisi kiva saada joku kuva ulkopuoleltakin muistoksi...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hienoja oli kuvat taas kerran!

 

Ei Sami sattunut kennolle se sinivalkoinen Arrow, joka tuli ja meni Eaglen perässä? Jälkipolvi oli ekaa kertaa kyydissä, ja olisi kiva saada joku kuva ulkopuoleltakin muistoksi...

 

Harmi, ei sattunut kennolle vaan painuin kuvaamaan tuota cirrusta  :(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OK-KLM 20.5.  Rengonharjulla [EFSI:llä] kuvattuna.

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eipä se kaksitasoisuus sinällään kummallisuuksia tuo. Tuossa suurempi jännitys on kannuspyörä, joka vaatii jonnii verran koulutusta nokkapyöräpiloteille. Tosin tuommoinen Christen Eagle on sikäli tehokas ja herkkä kone, että se vaatii kyllä melkoisen peruslentotaidon ja lisäkoulutusta sitten ihan haastavuutensa vuoksi. Ja kyllä, taitolentoonhan tuo on tarkoitettu.

-A-

niin...lisäjännitystä saa siitä että eteen ei näe juuri ollenkaan laskun aikana  :)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla