Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Tsekkirekisterissä oleva Cirrus SR20 G2 oli tullut kylään. Kieltämättä aika tyylikäs peli G1000-mittaristolla varustettuna 8) [ attachment removed ] [ attachment removed ] Koneessa on "pommivarjo" vakiona. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Mr. Savonlinnakin oli parkissa D-EFSA [ attachment removed ] [ attachment removed ] OY-BHI [ attachment removed ] Ai niin oli siellä kotimaisiakin koneita OH-XEC [ attachment removed ] Edit: Vaihdettu ensimmäinen kuva vähemmän siniseen versioon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Hyvännäköistä kuvaa, jospa ei olisi tuosta tietoa ollut , niin olisi kyllä saattanut päästä suusta ilmoille WTF, kun näki tuon otsikon, no toisaalta olisihan kyseessä voinut olla joku tämänkin kaltainen? http://www.airliners.net/open.file/0192331/M/ Heino Cirrus Anyway Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Jep jep, kaunis on! Tuli joskus 8:40-9:40 välisenä aikana, en muista tarkalleen juuri nyt. Olisko klo 9:28? Camera Make: Canon Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL Image Date: 2007:05:17 09:28:50 Flash Used: No Focal Length: 300.0mm CCD Width: 3.44mm Exposure Time: 0.0080 s (1/125) Aperture: f/22.0 ISO equiv: 200 Exposure Bias: 0.33 White Balance: Auto Metering Mode: Matrix Exposure: shutter priority (semi-auto) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Tuo samainen Cirrus vieraili Malmilla myös ainakin noin vuosi sitten 16.6.2006. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Ai niin oli siellä kotimaisiakin koneita OH-XEC [ attachment removed / expired ] Kivan näköinen kone, joo. Onko tämä joku taitolentoon tarkoitettu? Kuinkas tuollaisen kaksitasoisen lentäminen onnistuu, jos on aiemmin lentänyt vain yksitasoista? Onko siinä jotain erilaista, johon pitää kouluttaa erikseen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Kivan näköinen kone, joo. Onko tämä joku taitolentoon tarkoitettu? Kuinkas tuollaisen kaksitasoisen lentäminen onnistuu, jos on aiemmin lentänyt vain yksitasoista? Onko siinä jotain erilaista, johon pitää kouluttaa erikseen? Siinä on oma ohjaussauva kummallekin siivelle //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2007 Kivan näköinen kone, joo. Onko tämä joku taitolentoon tarkoitettu? Kuinkas tuollaisen kaksitasoisen lentäminen onnistuu, jos on aiemmin lentänyt vain yksitasoista? Onko siinä jotain erilaista, johon pitää kouluttaa erikseen? Eipä se kaksitasoisuus sinällään kummallisuuksia tuo. Tuossa suurempi jännitys on kannuspyörä, joka vaatii jonnii verran koulutusta nokkapyöräpiloteille. Tosin tuommoinen Christen Eagle on sikäli tehokas ja herkkä kone, että se vaatii kyllä melkoisen peruslentotaidon ja lisäkoulutusta sitten ihan haastavuutensa vuoksi. Ja kyllä, taitolentoonhan tuo on tarkoitettu. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2007 Ai niin oli siellä kotimaisiakin koneita Hienoja oli kuvat taas kerran! Ei Sami sattunut kennolle se sinivalkoinen Arrow, joka tuli ja meni Eaglen perässä? Jälkipolvi oli ekaa kertaa kyydissä, ja olisi kiva saada joku kuva ulkopuoleltakin muistoksi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2007 Näitä Cirrus SR20:ssa ja 22:ssa on muuten ollut joku ohjainten jumiutumis-vika lähiaikoina, siitä valmistaja antanut tiedotteenkin: http://www.flightglobal.com/Articles/2007/05/16/213899/control-jam-spurs-another-cirrus-full-fleet-recall.html Mutta komea konehan se on, niinkuin muutkin Cirruksen tuotteet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2007 Hienoja oli kuvat taas kerran! Ei Sami sattunut kennolle se sinivalkoinen Arrow, joka tuli ja meni Eaglen perässä? Jälkipolvi oli ekaa kertaa kyydissä, ja olisi kiva saada joku kuva ulkopuoleltakin muistoksi... Harmi, ei sattunut kennolle vaan painuin kuvaamaan tuota cirrusta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 20, 2007 OK-KLM 20.5. Rengonharjulla [EFSI:llä] kuvattuna. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2007 Eipä se kaksitasoisuus sinällään kummallisuuksia tuo. Tuossa suurempi jännitys on kannuspyörä, joka vaatii jonnii verran koulutusta nokkapyöräpiloteille. Tosin tuommoinen Christen Eagle on sikäli tehokas ja herkkä kone, että se vaatii kyllä melkoisen peruslentotaidon ja lisäkoulutusta sitten ihan haastavuutensa vuoksi. Ja kyllä, taitolentoonhan tuo on tarkoitettu. -A- niin...lisäjännitystä saa siitä että eteen ei näe juuri ollenkaan laskun aikana Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla