Sami Puro

Muuttoauto perjantaiksi

11 viestiä aiheessa

Haa.. Kysynpä täältäkin.

Kukas haluaisi lainata (sopivaa korvausta vastaan....) minulle pakua ensi perjantaina (25.5.) pientä muuttokeikkaa varten akselilla Vantaa-Espoo.  ;)

Tai suositella edullista vuokrauspalvelua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakettiautoista kuun vaihteessa on yleensä kova kysyntä, koska mm. opiskelijat - ja muutkin -  muuttavat normaalisti kuun vaihteessa, mutta tuona päivänä asia ei liene mikään ongelma.

Jos ei muualta löydy, niin tässä on melko kohtuuhintainen ja ihan asiallinen firma, jossa olin aikoinani töissäkin. Jos sanot minulta terveisiä, voit ehkä saada euron alennuksen  ;) Hessu ja Eki ovat muuten entisiä ilmailupuolen myyntityöntekijöitäkin...

Hintaa tulee vuorokaudelle pakun koosta riippuen 65 eurosta ylöspäin plus polttoaineet, nykyisestä yleisestä hintatasosta ei minulla ole parempaa tietoa. Anyway:

http://www.carrent.pp.fi/pakettiautot.htm

Metrolla Herttoniemen asemalle (luulisin) ja mäki ylöspäin, helppo löytää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota Ilkan linkittämää firmaa voin todellakin suositella. Vuokrattiin sieltä Vivaro-minibussi viime kesänä Hollannin reissulle. Palvelu ja hinta oli kohdillaan ja auto hyvässä kunnossa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota Ilkan linkittämää firmaa voin todellakin suositella. Vuokrattiin sieltä Vivaro-minibussi viime kesänä Hollannin reissulle. Palvelu ja hinta oli kohdillaan ja auto hyvässä kunnossa!

Jeps, ei ollut mikään vanha ruoska, vaan priimakunnossa oleva tila-auto, joka kulki autobaanalla kuin juna. Kaiken kaikkiaan jäi hyvä maku tuon firman toiminnasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljonko tuommosen Vivaron vuokra on?

Meidän reissulle se maksoi jotain 700 euroa. Auto taisi olla vuokralla vajaan viikon verran ja kilometrejä tuli yli 3000.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haa.. Kysynpä täältäkin.

Kukas haluaisi lainata (sopivaa korvausta vastaan....) minulle pakua ensi perjantaina (25.5.) pientä muuttokeikkaa varten akselilla Vantaa-Espoo.  ;)

Tai suositella edullista vuokrauspalvelua.

Munkkivuoren Teboililla toimii vuokrauspiste, jossa pakun vuokrat ovat olleet ihan kohtuulliset. Aikanani käytin tuota itse ja pari kaveria on samaan paikkaan päätynyt muuttaessaan. Sieltä saa auton muistaakseni vaikka osaksikin päivää ja on isompaa ja  pienempää kokoa tarjolla (Hiace/korotettu Ducato). Hämäläisten veljesten pyörittämällä huoltsikalla on ollut mielestäni hyvät hinnat ja ehdot vuokraukselle. Kannattaa ainakin kysyä/käydä.

Nykyisessä työpaikassani saa vapaasti lainata iltaisin ja viikonloppuisin pakua, mutta pitäisi olla itse mukana. Ja mielelläni muuten tulisinkin kuskiksi/kantajaksi, mutta tuolloin olen juuri kaverin kanssa reissussa  :(

Mutta tsekkaa tuo Munkkivuoren TB jos ei muuta  tule vastaan. Vuokra-autojen kanta tuntuu kasvavan kadun varressa ja on aika uutta, joten kai niillä kilpailukykyiset hinnat on yhäkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joop, perjantai on vähän huono päivä saada laina-autoa (vkl töitä ..). Tuo Ilkan linkittämä Carrent on edullisin mitä on vastaan tullut, mutta on vaan ihan vikapuolella pk-seutua, niin kympin takia ei jaksanne hertsikkaan asti vaivautua.

Teboili tarjoaisi kuinkapaljonmahtuupieneenHiaceen-versiota 86 eurolla ja pakuovelle-com on 75e. Aika pieniähän nuo hintaerot on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Scandic Rentejä on kutakuinkin joka Teboililla pääkaupunkiseudulla (Pakila, Lassila, Hyrylä, Järvenpää ja netistä sata lisää). Varsinkin parilla ensinmainitulla tuntuu olevan autoja vielä siinäkin vaiheessa, kun kaikista muista vuokraamoista on vehkeet vähissä. Oiskoon Puksun Essollakin ollut joku vuokraamo.

BTW, tuouo firmojen auton käyttäminen on sinällään vähän kyseenlaista, että lähtökohtaisesti homma voitaisiin verotuksellisessa mielessä tulkita autoeduksi, jolloin kusessa ovat niin firma kuin lainaaja, mikäli joku virkainto sattuisi asiaa selvittämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puksun Essolla on pakuautovuokraamo ( myös peräkärryjä)

Tuo liike toimii upeesti :thmbup:

Käypä yksi omistajista välillä Malmillakin, ilmailemassa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuinkapaljonmahtuupieneenHiaceen

No vaikka mitä, mutta se on kyllä ihme, kuinka paljon mahtuu pieneen Meganeen. Kaikki tavarat kuskasin sillä, ilman peräkärryä ja takaluukku kiinni. Välillä oli kyllä pää vähän hankalassa asennossa sängyn ja sivuikkunan välissä mutta kumminkin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään