Guest Dankke

Typerin Tv- ohjelma?

157 viestiä aiheessa

Kylähulluilla on ihan jees BB- biisi. Mielestäni " Mieheni on palkkionmetsästäjä" on jo sellasta tuubaa et oikeesti hävettää.... Siis ei sa'tana.  >:(:thmbdn: Ei kai se selvinpäin siinä kohella????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Ei voi olla muu kuin BB.

Onneksi ei ole pakko uhrata aikaa noille. Makunsa kullakin.

- 8) jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole olemassa korkeinta mahdollista lämpötilaa eikä typerintä mahdollista tv-ohjelmaa.

Ah niin totta. Katsotaan vaan, niin vielä tulee semmoinen realityshow, missä näytetään valvontakameran kuvaa jostain kadunristeyksestä. Ja porukka hehkuttaa, että näittekös, kun joku tuntematon äijä meinasi kävellä punaisia päin, mutta ei sitten kävellytkään. Että paras sarja ikinä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ah niin totta. Katsotaan vaan, niin vielä tulee semmoinen realityshow, missä näytetään valvontakameran kuvaa jostain kadunristeyksestä. Ja porukka hehkuttaa, että näittekös, kun joku tuntematon äijä meinasi kävellä punaisia päin, mutta ei sitten kävellytkään. Että paras sarja ikinä!

Menit sitten möläyttämään tuon idean täällä. Eikö olisi kannattanut myydä se kovasta rahasta jollekin tv-yhtiölle :)

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aijai kun mä saan taas naureskella kaikille BB-vihaajille, joita tuntuu olevan netti pullollaan. Ei ehkä mikään muu sarja herätä niin paljoa katkeruutta tietyissä ihmisissä, että siitä pitää oikeen erikseen tulla vuodesta toiseen valittamaan, kuinka typerä ja turha ohjelma on..  ;D

Itsehän katson tätä paskaa joka päivä ja jopa nautin siitä. Eli kuulun siihen aivottomaan massaan, joka tätä sarjaa seuraa.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aijai kun mä saan taas naureskella kaikille BB-vihaajille, joita tuntuu olevan netti pullollaan. Ei ehkä mikään muu sarja herätä niin paljoa katkeruutta tietyissä ihmisissä, että siitä pitää oikeen erikseen tulla vuodesta toiseen valittamaan, kuinka typerä ja turha ohjelma on..  ;D

Itsehän katson tätä paskaa joka päivä ja jopa nautin siitä. Eli kuulun siihen aivottomaan massaan, joka tätä sarjaa seuraa.  :laugh:

Komps :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyypä kommentoida sitten taas aivan vastakohtaa, nimittäin meikäläisen tämän hetkistä lempparia... BBC:n Spooks, eli suomeksi Erikoisjoukkue. Huhheijakkaa mikä sarja. Ei pelkkää viihdettä, vaan herättää myös katsojassa (ainakin minussa) kysymyksiä nykymaailmasta.

Jeps,

Tuo Spooks on kyllä ihan ykkönen. Kyllä britit osaa.

Tulee vaan pirun myöhään tuo. Eikä just tähän hätään ole tallentavaa.

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1. Salatut elämät

2. Ennätystehdas

3. Amazing race

4. Pako

Siinähän niitä on.  :-\

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki tosi-tv -skeida, ykkösenä tottakai BB. Myös Salattujen elämien suosio jaksaa ihmetyttää: taattua paskaa vuodesta 1999(?) eikä loppua näy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki tosi-tv -skeida, ykkösenä tottakai BB. Myös Salattujen elämien suosio jaksaa ihmetyttää: taattua paskaa vuodesta 1999(?) eikä loppua näy.

Olen kuullut monesti että 2009 loppuis. En tiedä onko sitten totta? Toivottavasti on..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös Salattujen elämien suosio jaksaa ihmetyttää: taattua paskaa vuodesta 1999(?) eikä loppua näy.

Eläs nyt ! Ei se voi olla skeidaa, koska minäkin olen siinä esiintynyt... :-[ :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eläs nyt ! Ei se voi olla skeidaa, koska minäkin olen siinä esiintynyt... :-[ :-[

Siellä nyt on esiintynyt kutakuinkin koko pääkaupunkiseutu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siellä nyt on esiintynyt kutakuinkin koko pääkaupunkiseutu...

No SITTEN se kyllä on skeidaa... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutku salkkareissa on esiintynyt kaksi mun entistä oppilasta musiikkiteatterioppilaitosajoilta: Henna ja Saija-Reetta ("Aamu" ja "Inka")...

Nojuuh, tunnustan, etten ole seurannut...enkä oikein myöskään "reality" (lue=staged) sarjoja. Myönnetään, että Sillä Silmällä-sarjan "loppuhuipennuksena" esiintyminen oli todella hauskaa, tiimi hoiti hommansa hienosti ja osa oli nokkelasti editoitu. "Hauskaa", sanoivat tyttärenikin Idols-keikastaan. Silti en ole henkisesti yökkäämättä pystynyt katsomaan yhtään Idiots Idols-jaksoa.

Detaljeiltaan kiinnostavissakin sarjoissa ilmenee nopeasti rasittavia maneereita, kuten Housen formaatti: monta pieleen mennyttä arvausta+kotinuuskinta+ihmissuhdesoopaa. Jenkkilääkärisarjoissa myös ilmeisesti pitää olla yksi stressaantunut lekuri, jolla on koipi kipeänä....

Tästä kotimaisesta Sairaala-dokkarista olen nähnyt vain tuokion, mutta siinä tuntuu olevan oikeaa otetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä kotimaisesta Sairaala-dokkarista olen nähnyt vain tuokion, mutta siinä tuntuu olevan oikeaa otetta.

Tässä välin pitää mainita, että Nelosen Sairaala-dokumentti on ehdottomasti parhaimpia ohjelmia vähään aikaan. Subtv:n vastine Sairaalaan syke ei ihan niin hyvä ole, mutta ihan katsottava ohjelma sekin.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Detaljeiltaan kiinnostavissakin sarjoissa ilmenee nopeasti rasittavia maneereita, kuten Housen formaatti: monta pieleen mennyttä arvausta+kotinuuskinta+ihmissuhdesoopaa. Jenkkilääkärisarjoissa myös ilmeisesti pitää olla yksi stressaantunut lekuri, jolla on koipi kipeänä....

Totta, amerikkalaista TV-viihdettä katsoessa on yleensä pakko madaltaa kriittisyyttään, tai alkaa tympiä. Kaikki tehdään samoilla valumuoteilla, vaikka koristelua vaihdellaan. Parhaimmilla sarjoilla on kuitenkin jotain annettavaa, kunhan pystyy olemaan välittämättä kaavamaisuudesta. Potilas valittaa kätensä kipeytyvän kun hän nukkuu sen päällä. House kysyy, että mitäs jos et nukkuisi sen päällä. Ei kuulema pysty nukkumaan selällään. House ehdottaa käsivarren amputoimista, pitäähän sitä nukkua. Tuo on siinä sarjassa hyvää.

Numb3rs ja Dexter ovat ne muut nykyiset jenkkisarjat, joissa minusta on riittävästi oivallusta, että niitä tekee mieli katsoa ohuesta rakenteesta huolimatta.

Mutta sitten vaikkapa Neil Hardwickin Pakanamaan kartta on kyllä aivan eri tasoa. Huomattavasti pienemmillä raha- ja henkilöresursseilla toteutettu, mutta aivan ainutlaatuinen. Myös rakenteeltaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Idols on rasittava, koska vaikka kukaan ei välttämättä osaisi laulaa, niin pitäisi silti valita sieltä joku idoli. Sitten ollaan niin julkkiksia  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Stara :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:thmbdn:

1. Kaikki puheluvisat ym.

2. MTV:ltä tulevat Dismissed, X-Effect ym.  ;D

3. BB

Sen kerran ku TV katon niin  :thmbup::

1) Ultimate Fighter

2) Jimmy Kimmel ja Conan. Jimmyllä tosi hyviä vieraita, mutta talk showna mun mielestä huono, conan juuri päinvastoin.

3) Jimiltä tulevat dokkarit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

2) Jimmy Kimmel ja Conan. Jimmyllä tosi hyviä vieraita, mutta talk showna mun mielestä huono, conan juuri päinvastoin.

...

Jag agree with du  ;D Aluksi katselin Jimmyäkin, mutta minustakin jotenkin lattea verrattuna Conaniin, harmi kun tulee niin myöhään nykyään ja juontajakin vaihtuu vuoden päästä  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oko olen reippaasti yliarvioinut suomalaisten fiksuuden tai sitten televisio reippaasti aliarvioi suomalaisia.

Olet reippaasti yliarvioinut suomalaisten fiksuuden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään