Guest Dankke

Typerin Tv- ohjelma?

157 viestiä aiheessa

Aijai kun mä saan taas naureskella kaikille BB-vihaajille, joita tuntuu olevan netti pullollaan. Ei ehkä mikään muu sarja herätä niin paljoa katkeruutta tietyissä ihmisissä, että siitä pitää oikeen erikseen tulla vuodesta toiseen valittamaan, kuinka typerä ja turha ohjelma on..  ;D

Kyse tuskin on kuitenkaan katkeruudesta. BB on kuitenkin yksi niistä turhista ohjelmista, joista saa kuulla joka paikassa. Radio, netti...joka helvetin paikassa on jotain BB-roskaa miten satu nussi ernestiä ja antti oksensi kolmesti krapulassa ja muuta vastaavaa. Ketä kiinnostaa? Idiootteja varmasti. Niillehän kyseinen ohjelma on suunnattu. Ei kukaan fiksu ihminen voi tuollaista katsoa.. No mutta rahastustahan se vain on. Sehän koko ohjelmassa on ideana, rahastaa tyhmiä kansalaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyse tuskin on kuitenkaan katkeruudesta. BB on kuitenkin yksi niistä turhista ohjelmista, joista saa kuulla joka paikassa. Radio, netti...joka helv**** paikassa on jotain BB-roskaa miten satu nussi ernestiä ja antti oksensi kolmesti krapulassa ja muuta vastaavaa. Ketä kiinnostaa? Idiootteja varmasti. Niillehän kyseinen ohjelma on suunnattu. Ei kukaan fiksu ihminen voi tuollaista katsoa.. No mutta rahastustahan se vain on. Sehän koko ohjelmassa on ideana, rahastaa tyhmiä kansalaisia.

Asiaa Joonalta ! :thmbup: Juuri noin minäkin ajattelen tuosta järjettömästä sonnasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ja viimeisin hyvä sarja oli Babylon 5.

No nyt täytyy kyllä kompata!. Suurin osa mitä televisiosta tänä päivänä tulee on täyttä tuubaa. Sais tulla niitä Petelius & Ruonansuu hömppäskeidasketsiviihdesekoilua, ne on viihdyttäviä :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyse tuskin on kuitenkaan katkeruudesta. BB on kuitenkin yksi niistä turhista ohjelmista, joista saa kuulla joka paikassa. Radio, netti...joka helv**** paikassa on jotain BB-roskaa miten satu nussi ernestiä ja antti oksensi kolmesti krapulassa ja muuta vastaavaa. Ketä kiinnostaa? Idiootteja varmasti. Niillehän kyseinen ohjelma on suunnattu. Ei kukaan fiksu ihminen voi tuollaista katsoa.. No mutta rahastustahan se vain on. Sehän koko ohjelmassa on ideana, rahastaa tyhmiä kansalaisia.

Idiootti sitten tosiaan varmaan olen.  ;D Rahastuksesta olen kyllä samaa mieltä. Sunnuntain häätölähetyksessä toitotetaan vartin välein kuinka tilanne on taas ennennäkemättömän tiukka ja vain äänestämällä voit vaikuttaa!! =P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä minä en viitsi katsoa:

Suvereeni ykkönen->Salatut elämät.

Sitten muuta kanava-surffausta aiheuttavaa satunnaisessa järjestyksessä: BB, Idiols, kultturiohjelmat, yle-teema, veikkausliiga ja junttipallo.

Jees puolella Monk, dokkarit, komedia ja osa brittisarjoita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään