Juho Vastapuu

Kohta koettaa hetki...

8 viestiä aiheessa

...hommata uusi kone, jee! Rippi lähenee ja mikäs sen parempaa käyttöä rippirahoille kun uusi tietokone. Olen tutkaillut kahta tietokonetta, jotka vaikuttavat mielestäni mukavilta. Koneet ovat suht. samanhintaisia sekä "samansisältöisiä", ehkä pieniä eroja löytyy.

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-C2DC-7900?classid=10

ja

http://tietokonekauppa.kauppakulma.com/tuotetiedot.php?koodi=9224&pid=1&ryhma=153

Kumpi olisi teidän mielestänne parempi ostos. Muistakaa ottaa huomioon että vaikka Jimmsin oma on ehkä hieman paremmin varustettu, niin tuossa Tietokonekaupan vehkeessä tulee Vista sekä hiiri ja näppis mukana  ;D

Vai onko jollakin joku muu tämän hintaluokan vaihtoehto?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti jos noista kahdesta pitää valita, niin Jimmsin paketti.

...Tosin samalla rahalla taitaa saada vielä parempaakin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti jos noista kahdesta pitää valita, niin Jimmsin paketti.

...Tosin samalla rahalla taitaa saada vielä parempaakin..

Aivan paketeista Jimin on parhain. Tosin jos on osaamista niin silloin kannattaa ostaa osat itse ja koota uutta. Itse niin teen ja hyvin pelittää ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jimmin paketti parempi! Vaikka näyttis jää niin testien mukaan 320:n ja 640:n erot eivät kauheen suuria. Muuten paketti ylivoimainen... Toisaalta toinen giga muistia tietokonekaupan koneeseen ja aika lähellä ollaan, ja koneessa markkinoiden toisiksi tehokkain näyttismalli. Itse en anna järjettömän suurelle kovalevylle arvoa kun mulla ei ainakaan käyttöä joten sitä en kommentoi..

Itse en nykyhinnoilla kasaisi konetta enkä suosittele muillekaan mikäli ei todella osaa. Mulla tarvetta koneelle, ei sen korjaamisharratukselle,  :thmbup: Se käyttis tulee toiseen mukaan, hmm..

Kumpikaan kone ei mikään järjetön paketti ole. Katso Juho paljon saat sitä massia ja mieti sit uusiks. "Puoltehoksta" pakettia ei kannata ostaa, harmittaa vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kommentoin vielä: Eli Tietokonekaupan tuote ei yllä millään tuon Jimmsin tasolle. Lähtökohtana on vertailu

Prosessori: AMD ATHLON 64 X2 3800+ AM2

VS

Prosessori: Intel Core 2 Duo E6600

Näistä kyllä ehdottomasti Intel vie voiton.

Toinen asia mikä tuossa tulikin jo esille, on, ettet välttämättä huomaa juurikaan eroa 320:n ja 640:n välillä. Jos haluat laittaa vielä 150-200e lisää, niin 8800 GTX on erinomainen valinta!

Laitoin vielä yv:tä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin jos on osaamista niin silloin kannattaa ostaa osat itse ja koota uutta. Itse niin teen ja hyvin pelittää ;)

Jos kasaus vähänkään epäilyttää niin kannattaa maksaa kiltisti se 20€ kasauksesta ja testauksesta. Säästää rahaa, itkua ja hammasten kiristystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unohda Vista, hiiri ja näppis :thmbdn:

Paketteina se toinen on huomattavasti parempi. Rauta on parempaa kuin käyttikset, joten valitse se. Ehkäpä kuitenkin kannattaa "räätälöidä" koko kone itselle sopivaksi, jolloin saa maksimaaliset tehot! Käyttiksen voit ostaa aina erikseen.

T: Mika

Edit: Noissa paketeissa teho-ero on aika huima...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unohda Vista, hiiri ja näppis :thmbdn:

Kyselinkin jo tietokonekaupalta että paljon tuo paketti tulisi maksamaan jos tuon Vistan, hiiren ja näppiken jättää poies ja laittaa jonkun 19" TFT:n tilalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään