Tuomas Filppula

Kokemuksia lehdenjaosta.

30 viestiä aiheessa

Asiapeli on. Lähtee A1-tehosenakin perkuleen pirteesti...

Todellaki oletkos kuullut sen äänejä? todella pirteät sitä on kiva huudattaa. Sori offtopic...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellaki oletkos kuullut sen äänejä? todella pirteät sitä on kiva huudattaa. Sori offtopic...

Pakostakin kuulee kun sillä itse ajelee... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OT:na täytyy sanoa, että on tuo kesätöiden saaminen vaikeaa nykysin!

Kaikki työt menee suhteilla. Entäs sitten jos ei mammalla tai pappalla satu olemaan niitä suhteita kaiken maailman lähimarketin johtajiin? Sinne menee sisään kaikki vätykset kun äiti vähän pomolle vihjasee, eikä itse hakijan tarvitse tikkua ristiin laittaa.

Sitten kun ollaan hakemassa ns. virallista tietä (niinkuin allekirjoittanut) niin on turha odottaa saavansa töitä.  >:(

Näinpä. Itse hain viiteen paikkaan, yhteenkään en päässyt ns. virallista tietä. Hain DHL:lle duuniin, mutta sieltä tuli sitten viesti, että valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun (ylläri). No, joka kesä ollaan haettu duunia ilman faijan suhteita, mutta nyt kun tilanne näytti pahalta, niin oli pakko turvautua isäpapan kontakteihin. :-[

No, pari soittoa ja kolmeen paikkaan työhaastattelu, volà. Joista yksi paikka oli tämä DHL, josta tuli kerran jo vastaus ettet pääse. ;D Hyvä vaan etten DHL:lle päässyt/mennyt, sillä sieltä sai aikas minimipalkkaa, parisen euroa vähemmän tunnissa, mitä saan nyt ensi viikolla alkavasta ja elokuun puoleen väliin kestästä duunista. 8)

Vaikeeksi tosiaan on tehty tämä kesätyön saanti niille kenellä niitä suhteita ei ole.  :thmbdn: Onneksi täältä niitä löytyy, jos muuten ei onnista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten kellään kokemusta tästä toisesta suosikkihommasta mansikanpoiminnasta? ;D Itse nyt sitten ajattelin laittaa itteni läheisen tilan listoille jos vaikka pari viikkoa sitä jaksaisi. Rankkaa puuhaahan tuo varmaan on kun joutuu kyykkimään siellä puskassa ties missä helteessä tai vesisateessa ötököitten syötävänä.

Ei auta kun ei muutakan työtä tullut. Suomi24:n luotettavilta :P foorumeilta luin, että ahkera poimija voi tienata ihan hyvinkin parissa viikossa, tai jopa muutamassa päivässä. Itseäni en pidä niin ahkerana, mutta jospa sen parisataa tienaisin edes..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten kellään kokemusta tästä toisesta suosikkihommasta mansikanpoiminnasta? ;D

Juu minua vähän uhkailtiin, että minäkin "joutuisin" poimimaan mansikkaa.  :laugh: (huomaa sulut) Ei omakohtaista kokemusta, mutta veli muutamana vuonna kait tienasi aika hyvin. Mutta raskasta se kyllä on!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään