Petri Pohjonen

Päivän visa

20 viestiä aiheessa

Millä Eurooppalaisella valtiollisella lentoyhtiöllä on vähiten lentokapteeneja lentävässä ohjaamomiehistössä ??

(vinkki, vaatii päätelmää, ei tilastollista totuutta...)  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air Malta?

edit. Tai olisiko vatikaanissa kuitenkin joku kopteripilotti tai oma yhtiö...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota ahvenanmaata minäkin mietin, mut ehkä se kuitenkin on enemmän maakunta...? Onhan niillä yksi paikka suomen eduskunnassakin, niin valtiolliset tunnusmerkit ei oikein täyty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OIKEIN !! ;D

No minä kyllä yritin käyttää mielikuvitustakin, mutta en oikein (vielä) ymmärtänyt vastauksen yhteyttä SAS:iin :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Repesin ;D ... mahtava juttu. Kiitoksia!

Onneksi olkoon vain merkkipäivän johdosta :thmbup:

Mutta kertoisitko paapalle miksi repesit :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi olkoon vain merkkipäivän johdosta :thmbup:

Mutta kertoisitko paapalle miksi repesit :o

Kiitoksia kovasti.

En tietenkään ihan varmasti tiedä mitä tässä haettiin, mutta itse ymmärsin että jutussa viitattiin Suomessa ja maailmalla liikkuvaan yleiseen vitsiin ruotsalaisten miesten seksuaalisesta suuntautumisesta. Välillä homoseksuaaleista käytetään nimitystä perämies. Itsehän en tietenkään tällaiseen yleiseen vitsiin usko.

Näin minä tämän tulkitsin parin perjantai ja merkkipäivä oluen voimalla. Pahoittelen kovasti jos arveluni ovat väärät tai jos joku niiden perusteella muuten vaan pahoitti mielensä :-[ .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia kovasti.

En tietenkään ihan varmasti tiedä mitä tässä haettiin, mutta itse ymmärsin että jutussa viitattiin Suomessa ja maailmalla liikkuvaan yleiseen vitsiin ruotsalaisten miesten seksuaalisesta suuntautumisesta. Välillä homoseksuaaleista käytetään nimitystä perämies. Itsehän en tietenkään tällaiseen yleiseen vitsiin usko.

Näin minä tämän tulkitsin parin perjantai ja merkkipäivä oluen voimalla. Pahoittelen kovasti jos arveluni ovat väärät tai jos joku niiden perusteella muuten vaan pahoitti mielensä :-[ .

Eikös nuo SAS:n ohjaamot ole kuitenkin miehitetty tasaisesti ruåttalaisten, tanskalaisten ja norskien kesken ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään