Guest JH2005

OH-LQB

63 viestiä aiheessa

Onkos muuten tuolla harmaalla vatsalla joku käytännön merkitys

kun toisissa koneissa (LQB) se on ja toisissa ei (LQA)

 

Harmaa vatsa kuuluu Finnairin väritykseen.. LQA:han sit ei kait ole vain keretty tekemään  :-\

 

PS: Veikkaanpa että joskus vuonna kivi ja käpy kun A340 tulee palveluksensa päähän niin sen tilalle tulevia koneita haukutaan yhtä paljon kuin 340:stä nyt.. Omasta mielestä kaikki A340:set äkkiä kehiin ja MD11 eläkkeelle vaikka hieno kone onkin  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moikka,

 

Kannanpa korteni samaiseen kekoon minäkin.Toivottavasti saadaan uusia bussifaneja...Enkä tarkoita mitään haitaribusseja ;)..

 

Tässä muutama.Oli pakko ottaa vähän kauempaa kun ei Miikalla ollut turvaliivejä ja olisi voinut tulla sanomista,jos hän olisi ilman liivejä käppäillyt ties missä :o...

 

Eipä nuo kuvatekstejä kaipaa:

 

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

TEHOA ON...oikeassa suhteessa :thmbup:!

[ attachment removed ]

 

Kiitos ja näkemiin....

 

-Jukka :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos otetaan vertaus toiseen julkiseen kulkuneuvoon, taksiin:

MD-11: http://www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Mercedes-Benz-CLK-DTM-AMG-Race-Taxi-Schneider-1024x768.jpg

A340: http://www.beogradski-taxi.com/images/vozaci/251b.jpg

Kyllä mieluummin matkustaisin tolla ensimmäisellä. ;D

 

Minne asti vähintään tarvitsisi mennä töihin, että pääsisi tulevaisuudessa lentämään MD-11:lla?

 

Eikös se ole ennemminkin näin.

MD11:http://www.nofearmotorsports.com/images/chevelle.jpg

A343:http://www.motiontrends.com/2006/m01/nissan/new_sentra_bs1.jpg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos otetaan vertaus toiseen julkiseen kulkuneuvoon, taksiin:

MD-11: http://www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Mercedes-Benz-CLK-DTM-AMG-Race-Taxi-Schneider-1024x768.jpg

A340: http://www.beogradski-taxi.com/images/vozaci/251b.jpg

Kyllä mieluummin matkustaisin tolla ensimmäisellä. ;D

 

Minne asti vähintään tarvitsisi mennä töihin, että pääsisi tulevaisuudessa lentämään MD-11:lla?

 

Samaan maahan, joka valmistaa noita jälkimmäisen linkkisi autoja?  ;D

 

-olli

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Harmaa vatsa kuuluu Finnairin väritykseen.. LQA:han sit ei kait ole vain keretty tekemään  :-\

 

Niin toisilla yhtiöillä se on ja toisilla ei mutta sillä

siis ei ole mitään muuta merkitystä kuin ulkonäkö?

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin toisilla yhtiöillä se on ja toisilla ei mutta sillä

siis ei ole mitään muuta merkitystä kuin ulkonäkö?

 

Juu ei ole, tai kyllähän ne maalit vähän painoa lisää muttei sitten kai muuta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla melko hankalaa. ;DNojoo, kyllähän se melkein noin onkin. Ja taitaa se olla niinkin, että Eurooppalaiset ajattelevat pidemmälle niin lentokoneissa, kuin autoissakin. Polttoaineen kulutus, lento-/ajo-ominaisuudet jne.. Mutta kyllä niissä jenkkikoneissa/-autoissa on vain Sitä jotain. :)

 

Uudet Boeingit nyt vaan ovat huomattavasti taloudellisempia kuin Airbussit. Vertaa vaikkapa 77W ja 346 -versioita, jotka ovat tulleet liikenteeseen lahes samaan aikaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Uudet Boeingit nyt vaan ovat huomattavasti taloudellisempia kuin Airbussit. Vertaa vaikkapa 77W ja 346 -versioita, jotka ovat tulleet liikenteeseen lahes samaan aikaan.

 

Niinno, taitaa A346 painaakin jonkin verran enemmän. ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Uudet Boeingit nyt vaan ovat huomattavasti taloudellisempia kuin Airbussit. Vertaa vaikkapa 77W ja 346 -versioita, jotka ovat tulleet liikenteeseen lahes samaan aikaan.

No tässä nyt vertaillaankin MD-11 ja A343...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No tässä nyt vertaillaankin MD-11 ja A343...   ::)

 

Vastasin vain aiempaan kommenttiin, jossa vaitettiin Airbusin ajattelevan enemman taloudellisuutta kuin Boeingin. MD-11 oli epaonnistunut DC-10:n pohjalta tehty derivatiivi -- vaikka hieno kone onkin. Se tuli vain vaaraan aikaan, kun muutamaa vuotta myohemmin oli tarjolla jo A340 ja 777 ja sitten viela A330. 200 rakennetun koneen sarja kielii selvasti siita, etta MD-11 epaonnistui eika McDonnell Douglas pystynyt enaa oikaisemaan syoksykierrettaan liikennekonemarkkinoilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sitten vain odottamaan, että JP:n "kirjastotädit" ovat lisänneet uuden lentokonetyypin aircraft -valikkoon täytettyäsi "add aircraft" -lomakkeen. ;D

 

JP:n "kirjastotädit" väittivät, että -313E on sama kuin -313X eivätkä hyväksyneet uutta versiota :o.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla