Kirjoitettu Toukokuu 4, 2009 Hauskoja nuo tollaiset kuvat Olisi kiva oppia tekemään tuollaisia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2009 Hauskoja nuo tollaiset kuvat Olisi kiva oppia tekemään tuollaisia. Siinähän ne on selkokieliset ohjeet yläpuolella.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 6, 2009 OH-CLE uudessa kuosissa, hienoa työtä Hienoa työtä on tehty talven pimeinä iltoina. Tuskin maltan odottaa maanantaita jolloin pääsen avaamaan -09 lentokauteni lima-ekkon ratissa. -Esa- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 6, 2009 On kyllä hienoja noi panot Varsinkin tuo viimeinen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2009 Vantaan Katriinantien spottausterassi viipyy, mutta Malmin pyöreän pihalla ravintola Hopealintu on avannut kesäterassin ja Vantaan liikennettä voi spottailla kahvinjuonnin lomassa. Cargoluxin jumbo [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2009 Tällainen Cessna Citation CJ1 löytyin tänään Malmilta. Kenelläkään tietoa, että milloin tullut ja milloin lähtee takaisin? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2009 Pikkulinnut kertoi että lähtee tiistaina takaisin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2009 Kertooko tämä jotain omistajasta? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2009 Tääkö se nyt sitten on se Oh yeah? Hieno peli kerrassaan! [ attachment removed / expired ] -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2009 No TÄÄ ... Terveiset siis Lontoosta. Kaksi päivää ja noin 12 lentotuntia meni kotimatkalla (Biggin Hill - Groningen-Göteborg ja Göteborg-Maarianhamina-Malmi). Kipparina oli Laura Kaartinen (ja minä totesin ainakin että oikea etuistuin sopii hyvin nukkumiseen.) Sen verran tasaista oli kyyti. Parhaat ground speedit 153 KT Kanaalin päällä FL100. Ja alkuviikosta sitten rekisteröintipuuhiin... Peter PS . Näköjään Patrialla osataan opettaa lentämään 8) Sen verran oli vanha pilotti huuli pyöreänä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2009 No TÄÄ ... Vallan komea on kone! Onnittelut! -- Ari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2009 Tääkö se nyt sitten on se Oh yeah? Hieno peli kerrassaan! Ehkä tota just ja just lentäis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Netistä löytyy kuva varusteista: http://www.aircraftgrouping.com/g-gfpb_inside_large.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Netistä löytyy kuva varusteista: http://www.aircraftgrouping.com/g-gfpb_inside_large.html Uskoisiko kuvan nimeä vai mittaritaulun rekisterikilpeä G-BZHW? :-) t. Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Uskoisiko kuvan nimeä vai mittaritaulun rekisterikilpeä G-BZHW? :-) t. Juha Katos tuosta linkistä http://www.airliners.net/photo/Aircraft-Grouping/Piper-PA-28-181-Archer/1395846/L/ kuvan alla tiedoissa molemmat rekkarit se paneelissa ollut on aiemmin "previously". En eilen kentällä huomannut katsoa, mikä rekkari oli nyt kabiinissa. Todennäköisesti tuo kabiinikuva otettu just kun rekkari vaihtunut ja ohjaamo laattaa ei vielä keretty uusia. t.Seppo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Previously, eli ennemmin, tuo G-BZHW on ilmeisesti vanha rekkari joka on jäänyt mittaritauluun, mutta nykyinen rekkari on G-GFPB? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Kysyinpä itsekin samaa asiaa myyjältä aikaisemmin, ts. miksi rekkari on muuttunut Englannissa, jossa kone on ollut uudesta asti. Kertoivat että Aircraft Grouping -lentokoululla haluttiin saada kaikki koneet G-GFB_ -rekisteriin , siis -A, -B, -C jne. Siksi rekisteröinti oli muutettu. Samasta koneesta siis on kyse. Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 No TÄÄ ... Terveiset siis Lontoosta. Kaksi päivää ja noin 12 lentotuntia meni kotimatkalla... Postimerkkien keräilyä väheksymättä, kyllä lentokonekokoelman kartuttaminen kuitenkin lienee kiehtovampaa. Ja vielä tähtisilmän ohjaamana Onnea Peter! Sakari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Postimerkkien keräilyä väheksymättä, kyllä lentokonekokoelman kartuttaminen kuitenkin lienee kiehtovampaa. Ja vielä tähtisilmän ohjaamana Onnea Peter! Sakari Ihminen on kuitenkin keräilijä-luonne, olen kuullut kerrottavan.. Toivottavasti OH-JEE pyörähtää joskus Seinäjoki Internationalillakin. Näiden peruskaura-Boeingien välissä. -Tony- edit: typo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Onnea koneelle ja sen käyttäjille Ihan mielenkiinnosta... mikähän se antennilla varustetuttu aparaatti siinä pa-hanan vieressä on ? PS. Kuinka kauan Suomen ilmatilaan saa vielä tulla vanhoilla 121,5-hätälähettimillä ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Ihminen on kuitenkin keräilijä-luonne, olen kuullut kerrottavan.. Toivottavasti OH-JEE pyörähtää joskus Seinäjoki Internationalillakin. Näiden peruskaura-Boeingien välissä. -Tony- edit: typo No vastahan minä sieltä aamulla lähdin. Oli siellä yksi peruskaura-Boeingkin toisella puolella kenttää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2009 Onnea koneelle ja sen käyttäjille Ihan mielenkiinnosta... mikähän se antennilla varustetuttu aparaatti siinä pa-hanan vieressä on ? PS. Kuinka kauan Suomen ilmatilaan saa vielä tulla vanhoilla 121,5-hätälähettimillä ? Se aparaatti on kannettava ELT. Ja en tiedä noista vanhoista ELTeistä; tässä(kin) koneessani on 400 MHz uuden mallinen ELT kiinteästi asennettu. Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2009 No vastahan minä sieltä aamulla lähdin. Oli siellä yksi peruskaura-Boeingkin toisella puolella kenttää. Ääh.. taas oli tämä miäs väärässä paikassa väärään aikaan.. -Tony- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2009 Tällainen Cessna Citation CJ1 löytyi tänään Malmilta. Kenelläkään tietoa, että milloin tullut ja milloin lähtee takaisin? [ attachment removed / expired ] Kyllä pikkulinnut oli oikeassa, tänään tiistaina klo 16:05 take off RW 18, oli siisti eleetön ja hiljainen lähtö ja baanaa kului 1/3 osa pituudesta. Rullas rivakasti julietista kiitotietä pitkin 18 lähtöpaikalle. Tarttis tuo kentän kohtalo jo selvitä et sais kunnostettua kaikki sydeemit kentällä. Sekin rullaustie 18 odotukseen on niin kuoppainen ja kapea ettei tollaset jetit juuri niille viitti mennä rullimaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla