Kirjoitettu Marraskuu 12, 2010 Muuten oikein, paitsi Rajan hallin sisäpuolella [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2010 Surkealla säällä-kin saa sisäkuvia. OY-MID on käymässä, lähtee illansuussa. [ attachment removed ] [ attachment removed ] PC-12 siis, sama joka kävi syyskuun lopulla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2010 Surkealla säällä-kin saa sisäkuvia. OY-MID on käymässä, lähtee illansuussa. PC-12 siis, sama joka kävi syyskuun lopulla. Hieno ajanmukainen mittaritaulu. -Varsinkin jos vertaa minuun lentämään vanhempaan PC-11 malliin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2010 Kioskin keskikonsoli vielä näkyviin [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2010 Tänään on taas kierroksessa väkeä. OH-ARW [ attachment removed ] OH-NTF [ attachment removed ] OH-GSA [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2010 Ilmailemaan lähtivät äsken myös herrat K & K eivätkä ole vielä tulleet alas [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 OH-SKA lähdössä lenkille [ attachment removed ] .. ja palaamassa lenkiltä [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Ukoilta meni yli viisi tuntia säätämiseen ja lähtivät vasta äsken. Maliniemi yrittää esittää, että vielä riittää virtaa [ attachment removed ] Nämä siis [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Saakos Senecalla lentää ilman ovea? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Nyt on Mikolla kuvauskaluston koko kohdillaan. Riittää ehkä kuormattavuus isommillekkin putkille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Cap ja Extra uusissa maalauksissaan ovat komeita. Varsinkin Extran ulkonäkö parantui huimasti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Saakos Senecalla lentää ilman ovea? Tuskinpa tuota pelkästään rullailun takia on irrotettu. Sallittua siis, ulkomuistaakseni ainoastaan Vmca-nopeuteen tuli pieni lisä ilman ovea lennettäessä. -Oskari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Tuskinpa tuota pelkästään rullailun takia on irrotettu. Sallittua siis, ulkomuistaakseni ainoastaan Vmca-nopeuteen tuli pieni lisä ilman ovea lennettäessä. -Oskari Onko sillä vaikutusta, että myös rekisteri on osaksi ovessa? En tiedä, siksi kysyn. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 En tiennyt minäkään joten perehdyin... Riippunee kuka sitä raamattua lukee, AIR M1-2 toteaa seuraavaa: "Suomen ilma-alusrekisteriin merkitty ilma-alus on varustettava aluksen rekisteröimistodistuksessa esitetyillä kansallisuus- ja rekisteritunnuksilla 3.1.2 Runkoon tai pystysuoriin sivuvakauttimiin tulevat tunnukset "Tunnukset on sijoitettava joko rungon (tai vastaavan rakenteen) molemmille puolille siipien ja vakauttimien väliseen osaan tai pystysuorien sivuvakauttimien ylempiin puoliskoihin. ... Tunnukset on jatkuvasti pidettävä puhtaina, ehjinä ja selvästi näkyvinä." Viimeinen kohta ei tietenkään siis kuvan tilanteessa täyty. Toisaalta määräystä luettaessa ei myöskään ole yksiselitteistä, että koneesta tulisi löytyä tunnuksia molemmista seuraavista kategorioista.... : 3 TUNNUSTEN SIJAINTI JA KOKO 3.1 Kiinteäsiipiset ilma-alukset 3.1.1 Siipeen tulevat tunnukset 3.1.2 Runkoon tai pystysuoriin sivuvakauttimiin tulevat tunnukset -Oskari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Saakos Senecalla lentää ilman ovea? Ihan sama. Pääasia että on hubaa [ attachment removed ] Ei vaan... Piper on antanut rajat, minkä puitteissa ilman ovea operoiminen on sallittua. Ps. siitä vesileiman mallia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Toodella makee ilmakuva, mie tykhään vesileima toimii kanssa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Oliks siellä Lantalentäjä Matilainen Extran puikoissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Oliks siellä Lantalentäjä Matilainen Extran puikoissa? Jouduttiin tyytymään Pelle Mutilaiseen [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Ps. siitä vesileiman mallia Mitä sille vanhalle tapahtui? Hienohan sekin oli, joskin tosin vähän isompi ja peittävämpi. PS. Kuvatkin magiaa EDIT:Sairaan nopee tarviis olla kun ei kerkee kommentoimaan vesileimaa ennenkuin se vaihtaa paikkaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Ai ne oli tollasia rupsuttimia jotka lenteli tänään. Kuulu normaalista poikkeava pärähdys Tikkurilassa n.klo11 ja mieleen tuli heti taitolentokone.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Mitä sille vanhalle tapahtui? Hienohan sekin oli, joskin tosin vähän isompi ja peittävämpi. Sorry, lainavehkeet käytössä. Ei pysty nyt parempaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Sorry, lainavehkeet käytössä. Ei pysty nyt parempaan Jaa sitä palio 8) No onneks on ees nopeet vehkeet..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Ai ne oli tollasia rupsuttimia jotka lenteli tänään. Kuulu normaalista poikkeava pärähdys Tikkurilassa n.klo11 ja mieleen tuli heti taitolentokone.. Ei oo vielä tuohon aikaan ollut. Vasta 1.5h myöhemmin kävi toinen noista koneista eka kertaa ilmassa. Tämä meidän kuvauskeikka starttasi vastaavasti reipasta paria tuntia sitä myöhemmin... Liekkö ollu Cirrus? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Jälkimmäinen takeoff oli siis 14:30:01 SA, plus/miinus muutama sekunti [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 17, 2010 Ei oo vielä tuohon aikaan ollut. Vasta 1.5h myöhemmin kävi toinen noista koneista eka kertaa ilmassa. Tämä meidän kuvauskeikka starttasi vastaavasti reipasta paria tuntia sitä myöhemmin... Liekkö ollu Cirrus? Tervicko! Juu, menitte puoli kolmen jälkeen Hertzigan yli melkoisen ulinan saattelemana. P. EDIT: hiontaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla