Kirjoitettu Tammikuu 1, 2012 Kiitos hyveistä kuveista ja Ilkallekin Onnellista Uutta Vuotta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2012 Tänään oli ultralla laskutelineet jäätyneet kiinni, joten joutui laskeutumaan kiitotien viereen. OH-U533 [ attachment removed / expired ] Ainoastaan 3 paloautoa, 1 ambulanssi ja yksi pikappi hälytettiin varmistamaan laskua... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2012 Ainoastaan 3 paloautoa, 1 ambulanssi ja yksi pikappi hälytettiin varmistamaan laskua... Äkkiseltään voisi veikata että kohteesen on hälytetty myös johtoyksikkö ja lääkintämestari tai lääkäri, mutta eivät ole tulleet paikalle "onnistuneen" laskun takia.. Ja ainoa varsinainen paloauto on ollut tuo H51 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2012 ...ja onneksi koneen vauriot olivat lähes olemattomat, amfibio hangelle Toimii! t. Timo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2012 Ihmettelinkin, kun olin pulkkailemassa ja katsoin, että eikö tossa vaiheessa usein ole jo laskutelineet alla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2012 Täys Kymppi, tuolle pilotille laskusta Hieman miinusta edeltävistä toimista, jos on käyty vedessä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2012 Onkos tuo niin että pakkasella ei vain käydä vedessä, vai onko siihen joku Oikea Menetelmä miten jäätymisen voi välttää? Lasketaan vain niihin laulun mukaisiin viinajärviin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 OH-COG laskettelee radalle 36 Hesa-Malmilla [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 OH-COG laskettelee radalle 36 Hesa-Malmilla Herra on näköjään hurahtanut ''pienoismalli'' efektiin Hieno kuva! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 Ei vaan mun silmään sovi että blurrataan kuvasta ylä- ja alareunat että jää keskelle tuommoinen terävämpi kaistale. Oisit nyt vaan mielummin blurrannu koko ympäristön etkä vain reunat täysin samaa mieltä mutta kaikki omalla tavallaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 Mun mielestä kivoja ajankohtaisia kuveja. Kiitos kuvaajille . Haluamme nähdä kuvia, emmekä niitä lyttäävää sanahelinää sekä turhaa pätemis/kadesoppaa Noi turhat kommentit vois siirtää vaikka jonnekin "valokuvauskoulun" sivuille Pian tänne ei halua kukaan lähettää kuviaan, koska heti on useita taidearvostelijoita puhaltamassa lyttyyn julkaistujen kuvien lähettäjiä Mä en ainakaan lähetä kuviani tänne. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 Höhöhöpö Jaska. Tämä on keskustelupalsta ja kuvien kommentointi ja niistä keskustely jne. kuuluu oleellisena osana näille palstoille. Jokaisen joka kuviaan postaa, pitää tiedostaa se ja pystyä ottaa vastaan kritiikkiä. Jos joku ei halua sen takia kuviaan postata, niin se on hänen valintansa. Voi vaikka omalta kovalevyltä itse arvostella omia tuotoksiaan tai pistää kuvansa johonkin nettigalleriaan, jossa niitä ei voi arvostella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 Mikon kuva olisi parempi jos blurria ei olisi ja pannattu tuo kone jolloin se olisi terävä ja muu ympäristö jäisi sitte sumeeksi. Tuossa itseäni häiritsee hieman kun pyrstökin on hieman blurrin alle jääny. Mutta muuten iha hieno Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 Mikä tuossa kuvassa on ideana ? Blurrataan kuvan ylä- ja alaosa jotta saataisi tällainen "pienoismalli-efekti"? En nyt halua sanoa etteikö kuva olisi hieno, mutta toi blurraaminen menee yli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 Mun mielestä kivoja ajankohtaisia kuveja. Kiitos kuvaajille . Haluamme nähdä kuvia, emmekä niitä lyttäävää sanahelinää sekä turhaa pätemis/kadesoppaa Noi turhat kommentit vois siirtää vaikka jonnekin "valokuvauskoulun" sivuille Pian tänne ei halua kukaan lähettää kuviaan, koska heti on useita taidearvostelijoita puhaltamassa lyttyyn julkaistujen kuvien lähettäjiä Mä en ainakaan lähetä kuviani tänne. Mielestäni Jaakko puhuu asiaa. Se on fakta, että tämä on keskustelupalsta mutta itse ainakin ymmärrän asian niin, että päällimmäisenä pointtina kuvissa on ilmailu. Joskus - tai oikeastaan aika monesti - tuntuu siltä, että kuvien pikseleiden tarkkaileminen ajaa tämän suurimman tarkoituksen, ilmailun, ohitse. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 Mielestäni Jaakko puhuu asiaa. Se on fakta, että tämä on keskustelupalsta mutta itse ainakin ymmärrän asian niin, että päällimmäisenä pointtina kuvissa on ilmailu. Joskus - tai oikeastaan aika monesti - tuntuu siltä, että kuvien pikseleiden tarkkaileminen ajaa tämän suurimman tarkoituksen, ilmailun, ohitse. Ymmärrän kyllä sen, että henkilöstä, joka ei kuvia itse postaile, saattaa tuntua tuolta. Sellainen henkilö ei ehkä osaa nähdä sitä kuvista syntyvää keskustelua ja kuvien arvostelua kuvaajan kannalta positiivisena, rakentavana asiana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 mun kamerass ei oo yhtään blurria Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2012 Viileä auringonlaskun aika Malmilla 17.9. 8) [ attachment removed / expired ] Usvaa muodostui kentän pinnalle 8) [ attachment removed / expired ] Lämpötila oisko ollu noin 15C Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2012 Tänään käväisi tällainen vieras. Taisi olla ensimmäinen kerta kun Malmilla nähtiin Eclipse 500. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2012 Tänään käväisi tällainen vieras. Taisi olla ensimmäinen kerta kun Malmilla nähtiin Eclipse 500. Omien polkujensa kulkija.. ilmeisesti rullauskartat ohjaamotietokoneessa kunnossa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2012 Omien polkujensa kulkija.. ilmeisesti rullauskartat ohjaamotietokoneessa kunnossa. Joo, "hyvin" näyttää olevan aurattu... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2012 Tyhjän näköistä parkkipaikalla.. [ attachment removed / expired ] Samoin hallin edessä [ attachment removed / expired ] Sukset alla [ attachment removed / expired ] Oppilas lähtee [ attachment removed / expired ] Toistaiseksi Saksan rekisterissä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 13, 2012 Kehitys kehittyy [ attachment removed ] (kuvassa on tosin paperimalli, kuten siiven päällä olevasta silpusta voi päätellä...) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 15, 2012 Kehitys kehittyy (kuvassa on tosin paperimalli, kuten siiven päällä olevasta silpusta voi päätellä...) Hetkonen, nyt meni vähän ohi. En ole kyllä aikoihin ko. koneen sisätiloja tarkastellut, huomioni kiinnityi tohon mittaripaneeliin eli onko siinä nyt pahvimalli ja menossa samannäköisenä uusiksi?? Mielestäni siinä on perinteiset mittarit olleet tähän asti, nyt näyttäis ns. lasijutskilta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla