Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Tämmöstä pollia sitten. En nyt viitsi laittaa mitään äänestystä tähän koska nykyäänhän ihmiset puhuvat mitä ihmeellisimpiä kieliä, eli lista olisi (miltei) loputon . Eli siihen vaan alle laittamaan millä kielillä osaat ilmaista itseäsi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Tämmöstä pollia sitten. En nyt viitsi laittaa mitään äänestystä tähän koska nykyäänhän ihmiset puhuvat mitä ihmeellisimpiä kieliä, eli lista olisi (miltei) loputon . Eli siihen vaan alle laittamaan millä kielillä osaat ilmaista itseäsi Aloitappas itse listalla kun kerran tätä kyselet. Täällä 5 kieltä: Suomi Englanti Islanti Saksa Ruotsi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 No itse osaan puhua: Suomea Englantia Ruotsia (todella huonosti) Saksaa ja Ranskaa ihan vaan pari sanaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Seuraavia jossain määrin. Suomi Englanti Ruotsi Japani Saksa -Esa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Suomi Englanti Ruotsi ja Saksa taipuu minulla. Ranskaksi, venäjäksi, japaniksi ja saameksi osaan muutamia sanoja ja lauseita. Ja baari-illan jälkeen puhun joskus norjaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Joo, kyllä mä osaan kieliä. Kerran kielin naapurin ukolle, että sen akka köyrii talonmiestä ja kerran... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Englanti Ruotsi Englannilla pärjää! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Koulussa tullut luettua suomea, englantia, ruotsia ja saksaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2005 Ja baari-illan jälkeen puhun joskus norjaa... Heh, vähän sama minulla. Mutta minun tapauksessa ei tarvita edes baari-iltaa - sitä ilmankin luulen osaavani norjaa. Ainakin kun norjalaisien kavereiden kanssa puhuu. Mutta muuten: ruotsi englanti suomi saksa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 suomi, englanti, kehnosti ruotsi. Ja ma räägin natuke eesti keelt. See on hästi keel. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Englantia Ruotsia(heikosti) Turkua(heikosti) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Englantia ja ruotsia osaan sujuvasti, että pystyy keskustella ko. kielellä. Saksaa osaan jonkun verran. Myös ranskaa ja espanjaa on tullut opiskeltua. Saamea taipuu muutama sana Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suomen lisäksi englantia. Saksaa sen verran, että ehkä saatan saada testistä hämärän yleiskuvan. Ruotsia vielä huonommin, koska en ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi uhrata rajallisia kielenoppimisresurssejani sen opettelemiseen (suomella ja englannilla pärjää. Saksasta on kyllä jäänyt hyvin mieleen "aus bei mit nach seit von zu" ja "dürch für gegen ohne um" ja "an auf hinter in neben über unter vor zwischen", mutta mulla ei ole harmainta hajuakaan, mitä varten olen sellaiset listat oppinut ulkoa ja mitä ne tarkoittavat Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Hyvin: -Suomea Kohtalaisesti: -Englantia Hyvin huonosti: -Ruotsia Vain muutamia sanoja: -Viroa -Saksaa -Espanjaa -Venäjää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suomen lisäksi tulee rääkättyä seuraavia kieliä kohtalaisella onnistumisprosentilla. Englantia (hyvä) Saksa (alkeet) Ruotsi (sukkaa ja pahasti) Venäjä (alkeet) Viro (muutama lause) Kreikka (alkeita eli turistimäärä) Espanja (pikkaisen) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suomi äidinkieli, ruotsi surkea, saksasta aikoinaan lukiossa ehdot, mutta englanti menee (hyvin): olen asunut viisi vuotta ulkomailla ja tienannut leipäni sekä puhutulla , että kirjoitetulla englannilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 suomea englantia ruotsia (A2-keilenä peruskoulussa, eli "jotenki sujuu...") saksaa ja ranskaa (vain muutama lause...) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 suomea ruotsia (jotenkin) englantia espanjaa (alkeet) 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suomi: sujuvaa Englanti: menettelee Ruotsi: perin surkea Kreikka: turistisanasto Espanja: osaan pari lausetta. Kettuillakkin osaan epsanjaksi. Saksa: vähän sanastoa ja pari lausetta. Porvoon ruotsia: täydellisesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suommee, sawoo, hilijoo ja kowoo, sekä pikkasen englantia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 HTML:ää ja Object Pascal:ia hyvin, suomee ja enkkuu jotenkiin. Ruotsii ymmärrän, mut puhumaan en suostu, en vaikka mikä olis! Edit: paitsi jos puhekumppani on tyttö, sit miä puhun ruotsiikiin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suomea ja englantia jokseenkin sujuvasti, ruotsia kieltäydyin opiskelemasta yläasteella... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 23, 2005 Suomee ja englantia sujuvasti. hiukan saksaa ja ruotsia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla