Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Kesäloman alkamisen kunniaksi päätimme lähteä spottaamaan. Blue1 RJ100 OH-SAM. [ attachment removed ] Blue1 MD90 OH-BLD. [ attachment removed ] Kaikkien olisi jo syytä tuntea tämä. OH-LZF. [ attachment removed ] Rossiya B735 EI-CDG. [ attachment removed ] CSA A320 OK-MEI. [ attachment removed ] Blue1 MD90 OH-BLD. [ attachment removed ] Rossiya pääti häipyä tutumpiin maisemiin EI-CDG. [ attachment removed ] Finnair E190 OH-LKG. [ attachment removed ] Blue1 MD90 OH-BLU. Tämä on kyllä yksi komeimmista hookoon vakiokävijöistä. 8) [ attachment removed ] Finnair MD11 OH-LGF. [ attachment removed ] CSA A320 OK-MEI. [ attachment removed ] Finnair A343 OH-LQA. [ attachment removed ] Tämmoinen pyyhkäisi yli, lienee Unitedin Great Wall Airlines:n jumbo. [ attachment removed ] Finnair A343 OH-LQB [ attachment removed ] Uusi tulokas hookoon hiekkalaatikolle. [ attachment removed ] Mutta, kun nämä lähtee tulee ikävä. :'( [ attachment removed ] Ja komenttia pliiz. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 CSA A320 OK-WEI. [ attachment removed / expired ] Se on OK-MEI Mutta, kun nämä lähtee tulee ikävä. :'( Ikävä mitä? Nuohan on vain lentokoneita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Ei nyt mitenkään erikoiset kuvat, mutta minulle kelpaavat kyllä. Mittasiko LQB rataa yhtä paljon kuin LQA ja oliko nousu yhtä laiskan näkönen? Taisi olla. Kumpikohan se oli joka pyyhkäisi matalalta tästä Espoon rannikon ylitse? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Se on OK-MEI Ikävä mitä? Nuohan on vain lentokoneita Jaa...puusilmä... Ja, kyllä vaan henkilö kohtaisesti tulee noita ikävä, ei voi mitään. Olen kai hiveven hullu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Ei nyt mitenkään erikoiset kuvat, mutta minulle kelpaavat kyllä. Mittasiko LQB rataa yhtä paljon kuin LQA ja oliko nousu yhtä laiskan näkönen? Taisi olla. Kumpikohan se oli joka pyyhkäisi matalalta tästä Espoon rannikon ylitse? Aika lailla saman verran mittasivat noin silmämääräisesti. Ehkä hivenen ärhäkämmin kiihtyi tuo LQB tai sitten se oli vain mielikuvituksen tuotetta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 No olihan se pakko yrittää ottaa vertailukuvat noista. Varsinkin kun se uudempi on melkeinpä tykiksi kehuttu. Kun ei tiedetä koneiden painoja, niin otetaan huumorilla nää kuvat. LQB.ssa on siis enemmän tehoa, mutta se on syöty nostamalla lentoonlähtö painoa. Kyllä on niin yhtäaikaa kuin vain voi olla. LQB on tosin hiukan edempänä, mutta sillä onkin jo tassut irti radasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Olipa hyvät vertailukuvat. Kyllä LQA on ulkoisesti hienompi valkoisen "mahan" ansiosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Rossiya pääti häipyä tutumpiin maisemiin EI-CDG. [ attachment removed / expired ] Mitäs tuo täällä näin aikaisin teki? Siinä puoli neljän aikaanhan se tuli? Tämmoinen pyyhkäisi yli, lienee Unitedin jumbo. [ attachment removed / expired ] Itse veikkaisin BA:n jumboa, en keksi mitä UA:n jumbo täälläpäin tekisi. ??? Hyviä kuvia, itse jaksan peruskauraa katsoa oikein mielellään! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Mitäs tuo täällä näin aikaisin teki? Siinä puoli neljän aikaanhan se tuli? Rossiya lensi vuoro lennon, lentää myös jatkossakin To (16.20) ja La (16.25) vuorot, muulloin lentää Finnair. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Je, kyllä näytti olleen porukkaa kallioilla iltapäivästä taas LQB:n lähdön aikoihin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Kesäloman alkamisen kunniaksi päätimme lähteä spottaamaan. Blue1 MD90 OH-BLU. Tämä on kyllä yksi komeimmista hookoon vakiokävijöistä. 8) [ attachment removed / expired ] Viulu mikä pasharantu tunkee APU:n spadarista!! Miksei haisevan90:n loveri Jukkis ole pessyt ja puunannut... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Kumpikohan se oli joka pyyhkäisi matalalta tästä Espoon rannikon ylitse? Mihin aikaan? Itse ihmettelin aamulla vähän vaille yhdeksän, kun isohko nelimoottorinen kone meni poikkeuksellisen matalalla ja hitaasti Kehä 2 tienoilta ylitse. En nähnyt tunnusta kun olin aivan suoraan koneen alla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Mihin aikaan? Itse ihmettelin aamulla vähän vaille yhdeksän, kun isohko nelimoottorinen kone meni poikkeuksellisen matalalla ja hitaasti Kehä 2 tienoilta ylitse. En nähnyt tunnusta kun olin aivan suoraan koneen alla. Cargoluxi laskeutui n. 9:05. Taisi olla siis se. Ja vieläkö Air Atlanta lentelee sen vuoroja? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Cargoluxi laskeutui n. 9:05. Taisi olla siis se. Ja vieläkö Air Atlanta lentelee sen vuoroja? TF-AMO lentää vielä Cargoluxin rahtilentoja. Aamulla EFHK:lla oli kuitenkin Cargoluxin oma kone LX-UCV.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2007 Kuinka säännöllisesti tuo vehjes käy Vantaalla? Seuraavalla kerralla voisi vaania jo sen lentoa. Jos vaikka sattuisi taas lentämään samaa reittiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2007 Komeita kuvia. Ei siitä kyllä mihinkään pääse että A340 on kaunis kone, mutta kovin laiskasti vain se uusikin nousee (yllättävää ).. Missäpäs on kuva siitä erittäin viehättävästä pitkäsäärestä joka oli kummun päällä kuvaajien (ja minun) kaverina Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2007 Itse veikkaisin BA:n jumboa, en keksi mitä UA:n jumbo täälläpäin tekisi. ??? Taitaa kuitenkin olla tämä, kun tarkemmin jp.netin kuvia selailin. http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5989175&nseq=36 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2007 Ei teillä kellään sattus olemaan kuvaa/kuvia A319 joka laskeutu 18:35 aikoihin. Laitelkaahan tänne niitä jos on. Kiits. Itse sattuin olemaan samassa koneessa siksi siis tämä. -Oskari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 Onko noita jo useampi? Milloin on tuo toinen mahtanut saapua Finnairille? Ja mistä, käytetty kenties?? Entä oliko niissä jotain eroja? Ei kuvia tuplana kiitos.. / SP Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 tais tulla 25.5.2007, klo 21.00 jos oikein muistan. ja 22L:lle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 Juu, ja on eroja... Toinen on kai yli 10 vuotta nuorempi, ja tuli uutena tehtailta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 tais tulla 25.5.2007, klo 21.00 jos oikein muistan. ja 22L:lle Päivä ja kiitotie oikein, kellonaika oli 21.32 (onneksi, koska aurinko oli juuri tullut esiin pilven takaa). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 MITÄ?! Onko noita jo useampi? Milloin on tuo toinen mahtanut saapua Finnairille? Ja mistä, käytetty kenties?? Entä oliko niissä jotain eroja? Jep, kuten Mikko tuossa jo kertoikin on noita kaksi ja erojakin on: OH-LQA -malliltaan 340-311 -ostettu käytettynä Virginiltä -vanha OH-LQB -malliltaan 340-313E -uutena tehtaalta tilattu, saapui jokunen viikko taka perin Yhdistävänä tekijänä noissa tietenkin se, että molemmat ovat laiskoja ja tehottoma lussuja. Kiitos Tuomas korjauksista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 OH-LQA -malliltaan 340-200 (tarkempaa mallimerkintää en muista) -ostettu käytettynä Virginiltä -vanha Jospa kuiteki -300 sarjalainen ja tais olla tarkemmin -311. LQB kai -313E? -Tuomas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2007 Jospa kuiteki -300 sarjalainen ja tais olla tarkemmin -311. LQB kai -313E? -Tuomas Jep, ja LQB:ssä on hivenen tehokkaammat moottorit. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla