Pontus Lindroos

18 Wheels of steel pelit

126 viestiä aiheessa

Morjens!

Onkos kellään tätä pelisarjaa? Mulla on. Laitan vähän kuvia tosta 18 WoS Haulin':ista:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Voit ladata kokeiluversion täältä (Peliaikaa vain 1h): http://d.trymedia.com/dm/valusoft/60m_d/t_19cs/18WheelsHaulin.exe

Omia kuvia esiin jos vain kuvia on olemassa. :)

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyy noita myös täältäkin. Valitettavaa vain on että joka pelissä on jotain hyvää mikä puuttuu sarjan muista peleistä ja sama myös huonojen ominaisuuksien kanssa, eli "täydellistä" peliä (tai jatko-osaa) ei vielä(kään) ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota on tullut pelailtua kun ei jaksa käynnistää Boeingia  ;D

On muuten pirun vaikeaa saada pitempi ruplaperävaunullinen rekka sinne parkkiin  :P Kivana lisänä tuohon saa omat musiikit laitettua kun konverttaa MP3:t, .ogg -muotoon.

Mikään ei potuttanut niin paljon kun olin ajanut rahdin Montrealista, Orlandoon ja kun käännyin kohti Orlandoa moottoritien rampilta joku kaahari suhautti ohitseni ja koko lasti kaatui  >:( Onneksi olin tallentanut huoltsikalla Atlantassa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tuon realistisuus?

Realistiseksi saa pienillä modauksilla, mistä itse en tiedä mitään, mutta monet HC-fanit semmosia käyttävät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

18 Wheels of steel pedal to the Metal

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten pirun vaikeaa saada pitempi ruplaperävaunullinen rekka sinne parkkiin  :P Kivana lisänä tuohon saa omat musiikit laitettua kun konverttaa MP3:t, .ogg -muotoon.

Miten konverttaat musiikkia? Milläs ohjelmalla? ???

Mikään ei potuttanut niin paljon kun olin ajanut rahdin Montrealista, Orlandoon ja kun käännyin kohti Orlandoa moottoritien rampilta joku kaahari suhautti ohitseni ja koko lasti kaatui  >:( Onneksi olin tallentanut huoltsikalla Atlantassa.

Toi olisi ratkaistu vain soittamalla hätänumeroon. :P

Mielestäni tuo Jeren kuvissa oleva Pedal to the metal on liian helppo peli... San Franciscosta Miamiin= ~1,5h :P

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos täällä kukaan sattunut tämmöisen ongelmaan 18 WoS Haulin':in kanssa, että yhtäkkiä näyttö tulee ihan mustaksi, se kestää muutamia sekunteja, ja sitten tulee grafiikat takaisin? ??? Olen päivittänyt Näytönohjaimen, ja asentanut Patchin, mutta ei auta...

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten konverttaat musiikkia? Milläs ohjelmalla? ??? Toi olisi ratkaistu vain soittamalla hätänumeroon. :P

Mielestäni tuo Jeren kuvissa oleva Pedal to the metal on liian helppo peli... San Franciscosta Miamiin= ~1,5h :P

//P.L

Voi vähemmänkin mennä kuin tuo 1,5h ;p

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten konverttaat musiikkia? Milläs ohjelmalla? ???

//P.L

MP3 Converter Simple ohjelmalla http://www.mp3towav.net/mp3_converter_simple.htm

sitten myös laitan biisit yhteen pötköön Power MP3 Cutter Joiner ohjelmalla http://www.sagasoft.net/mp3-cutter-joiner.htm silloin saa ne biisit jatkumaan ilman että joutuu joka biisin välissä käymään Radio menussa painamassa play nappia.

Tuossa on onneksi radio volyymi sen verran kovalla että sen kuulee moottoripauhun ylitse.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saakos tohon ratin+polkimet skulaan? Vai näppiksel pitää mennä?

Kyllä toimii ratti ja polkimet.

Mulla on tullut nyt semmonen onkelma ton Haulinin kanssa, että se ei aukea enää. Tohon lataus screeniin pääsee mutta sit se vaan jumittuu siihen  :-\ Tietäiskö kukaan millä sen saa ratkastua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä saa, piti oikein laittaa DFP:hen 900 asteen kääntösäde ja forceja kivasti - Ai että on mukavaa veivata ahtaissa paikoissa. ;D

Oikeestihan noista jenkkirekoista löytyy kierroksia ratista luokkaa 36 kierrosta laidasta laitaan eli luokkaa yli 10 000 astetta  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän näistä osista on se paras? Tai ainakin se vähiten huono?

Taitaa olla tuo uusin, Haulin'. Mulla on kaikki sarjat, Pedal to the Metalista lähtien, ja mielestäni Haulin' on paras niistä. :) Convoy on huonoin. :thmbdn:

Vastan itselleni mun aiempaan kysymykseen, että kyseessä oli "ongelma" joka tulee esiin aina kun kuljettaja on väsynyt. Eli ilmeisesti tahallaan laitettu "ongelma". Mutta oletteko sattuneet tähän "ongelmaan" vai onko ihan oikea ongelma. ??? ( :P)

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Minultakin tuo Haulin löytyy. Erittäin hyvä peli. Mutta löytyykö jostain sellaista realismi modia? Kun tuo aika tuntuu menevän turhankin nopeasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos täällä kukaan sattunut tämmöisen ongelmaan 18 WoS Haulin':in kanssa, että yhtäkkiä näyttö tulee ihan mustaksi, se kestää muutamia sekunteja, ja sitten tulee grafiikat takaisin? ??? Olen päivittänyt Näytönohjaimen, ja asentanut Patchin, mutta ei auta...

//P.L

Tämä johtuu siitä että kuski on väsynyt ja hän nukahtaa rattiin :) Jätä ne päivitykset tekemättä ja lisää unta kuskille ;)

EDIT: Ilmeisesti ratkaisu löytyikin jo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä johtuu siitä että kuski on väsynyt ja hän nukahtaa rattiin :) Jätä ne päivitykset tekemättä ja lisää unta kuskille ;)

EDIT: Ilmeisesti ratkaisu löytyikin jo.

Tehty on kuitenkin, noh joskus olisi kai pakko tehdä noita päivityksiä. Noista on kuitenkin joskus hyötyä. :)

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta löytyykö jostain sellaista realismi modia?

Jostain löytyy ainakin täysikokoinen USA, mutta en tiedä mistä. Luultavasti noita bensan kulutuksia ja ajan menoa saa jotenkin korjattua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään