Pontus Lindroos

18 Wheels of steel pelit

126 viestiä aiheessa

Hyviä kuorma-autoja tuohon peliin löytyy täältä. http://home.deds.nl/~equality/

Siis mitä esim. tuolle ensimmäiselle bussipaketille pitää tehdä? Siinä sanotaan, että mukana tulisi jonkinlainen readme.txt, mutta ei minulle ainakaan tullut. Minulle tuli vain tuo "BUS_MOD_1.0_by_SlaMauser.rar". Pitääkö tuohon olla jonkinlainen ohjelma, jolla tuo avataan vai miten nuo bussit asennetaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mitä esim. tuolle ensimmäiselle bussipaketille pitää tehdä? Siinä sanotaan, että mukana tulisi jonkinlainen readme.txt, mutta ei minulle ainakaan tullut. Minulle tuli vain tuo "BUS_MOD_1.0_by_SlaMauser.rar". Pitääkö tuohon olla jonkinlainen ohjelma, jolla tuo avataan vai miten nuo bussit asennetaan?

En varmaksi osaa sanoa, mutta veikkaisin että avaat tuon .rar -tiedoston, esim. Rarlab nimisellä ilmais ohjelmalla. Kun avaat tuon tiedoston, niin todennäköisesti sieltä löytyy tuo readme.txt jossa varmaankin infotaan instaloinista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäpä löytyykös jostain, jonkunlaista Eurooppaa tuohon peliin?

Tuolta sivustolta, johon Juho antoi linkin, löytyy maps kohdasta jonkin moinen Eurooppa, ainakin Saksa ja jotain muita maita on mukana.

EDIT_kirotus erhet korjattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En varmaksi osaa sanoa, mutta veikkaisin että avaat tuon .rar -tiedoston, esim. Rarlab nimisellä ilmais ohjelmalla. Kun avaat tuon tiedoston, niin todennäköisesti sieltä löytyy tuo readme.txt jossa varmaankin infotaan instaloinista.

Latasin jonkun ohjelman tuolta Rarlabista ja, kun asensin sen niin tuli virus turvalta viesti,

että: Virus turva on löytänyt "Trojan" ja siirtänyt sen karanteeniin. En tiedä oliko väärä hälytys, mutta ainakin poistin ohjelman heti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon kokeiluversion perusteella pyysin eilen isoäitiäni ostamaan minulle Hauli´nin synnttärilahjaks ja tuosta Demosta tulivaan mieleeni että rekalla jossa on lastia niin se kulkee erittäin hitaasti sitten kun ostaa 9 vaihteisen lootan joka maksaa 8000$ ja moottorin joka maksaa 27000$(siis pelissä) ja päälle vielä ABS:sät niin onko se kannattavaa Careerin (easy) alkuvaiheilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon kokeiluversion perusteella pyysin eilen isoäitiäni ostamaan minulle Hauli´nin synnttärilahjaks ja tuosta Demosta tulivaan mieleeni että rekalla jossa on lastia niin se kulkee erittäin hitaasti sitten kun ostaa 9 vaihteisen lootan joka maksaa 8000$ ja moottorin joka maksaa 27000$(siis pelissä) ja päälle vielä ABS:sät niin onko se kannattavaa Careerin (easy) alkuvaiheilla?

Sitä kutsutaan realismiksi, kun tavaralla täytetty rekka kulkee hitaasti. ;)

EDIT_mitenkäs tuossa Hauli´nissa on tuon "ajo-käyttäytymisen" realismi, että pystyykö ajamaan samoilla kierros-alueilla kuin oikeat rekat (1500-2000rpm) vaiko täytyykö antaa epärealistisia kierrosmääriä (2000- rpm) pitääkseen autonliikkeessä? Tuossa kun katselin noita Jeren Pedal to the Metal kuvia, niin niissä näkyi olevan aika korkeat kierrokset, kun taas Pontuksella Haul`in kuvissa oli matalat kierros määrät, eli miten tämä asia on toteutettu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jo, ei ole kokemusta. Jos jotain realismia haet niin ainakin mediumin sulla pitäisi olla. Itse jos ajaisin easyllä niin en kyllä satsaisi niin paljon kun kuitenkin sakkoja tulee (ainakin mulla :P) ja bensaan menee rahaa.

Tuo eurooppahan on ihan mahtava juttu! :thmbup: Lataukseen menee.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haulinin omistan, ja on hiton hyvä.

Miinuksia kyllä sataa esimerkiksi siitä, että jos menee hiukan liikaa eteenpäin punaisissa valoissa, niin poliisit alkaa etsiä, niinkuin murhaajaa.

Kait senkin voi modilla korjata, mutta en ole jaksanut vielä etsiä.

(Tiedän kyllä sen modin missä poliiseilla on bensat nollassa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, tämä peli saattaisi ollakkin ihan mukavaa puuhaa pitkästä aikaa. Olen viime aikoina etsiskellyt jotain muuta peliä kun tuo FS ei tällä hetkellä oikein iske. Vähän olisi kysyttävää: Eli voiko tuossa pelissä valita itse omat reittinsä ja että onko koko Amerikka mallinnettu? Entä mites laitteistovaatimukset? Laittakaa vaan lisää kuvia pelistä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

laitteisto vaatimukset ei ole kauhean suuret. ja sitten kun tiedät mistä mihin pitää viedä tavaraa niin karttaa kattomaan notebookista ja suunnittelemaan reittiä. On se ihan kiva ja jos omistaa ratin ja polkimet niin vielä hauskempi varmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks pikku kysymys:

Nimittäin miten voin palkata yhtiööni kuskeja? Siis kun voi tehdä sopimuksen jonkun yhtiön kanssa ja ei voi laittaa itseään kuljettamaan tavaraa niin miten voin palkata lisää kuskeja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks pikku kysymys:

Nimittäin miten voin palkata yhtiööni kuskeja? Siis kun voi tehdä sopimuksen jonkun yhtiön kanssa ja ei voi laittaa itseään kuljettamaan tavaraa niin miten voin palkata lisää kuskeja?

Eikös ole niin että ostat lisää rekkoja ja trailereita ja sitten palkkaat lisää kuskeja? ???

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko joku ystävällisesti auttaa asennuksessa ton Euroopan kanssa, kun mulla ei oikein saksa taivu.... :P Eli miten asennan ton mapin? ???

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko joku ystävällisesti auttaa asennuksessa ton Euroopan kanssa, kun mulla ei oikein saksa taivu....

Suollat sen Saksan tämän läpi Englanniksi  ;)

e: mikäli siis Englanti sujuu vähän paremmin kuin Saksa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään