Guest jhuhtal2

Kolmonen pörrää taas

6 viestiä aiheessa

Hei kaikki foorumilaiset

DC-3 lentää ja "ilmailumusiikkia" on jälleen tarjolla.

Seuraavat kolmosen lennot, sikäli jos haluatte kuvia.

9.6.2007 DEP 09:00 jäsenlennolle Tallinnaan, josta paluu n 16:30

13.6.2007 DEP 18:00 paikallislennolle n. 20 min. Järjestelemme myös toista lentoa johon olisi vielä jäsenille tilaa. www.dc-ry.fi

16.6.2007 DEP 09:00 TLL ja sielläkin vielä pari paikkaa.

Pyrin pitämään teitä kaikkia ajantasalla harrastukseni liikkeistä. Toivottavasti siitä on apua kuvia havitteleville.

T Jukka

PS. minulla olisi aika harvinaisia kuvia ( ALOITTELIJALUOKKAA) siitä kun olin lennolla Berliiniin, ja 4 Phantomia saatteli meitä perille. En vaan osaa pienentää niitä foorumin mittoihin. Kuvat ovat n 1,5 megaa kipale ja sallittuhan oli 200 kb. Help please. :-[

Hyviä kuvauskelejä kaikille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS. minulla olisi aika harvinaisia kuvia ( ALOITTELIJALUOKKAA) siitä kun olin lennolla Berliiniin, ja 4 Phantomia saatteli meitä perille. En vaan osaa pienentää niitä foorumin mittoihin. Kuvat ovat n 1,5 megaa kipale ja sallittuhan oli 200 kb. Help please. :-[

Hyviä kuvauskelejä kaikille.

Jos pelkkää kuvakoon muuntamisohjelmaa haet, niin yksi hyvä on pixresizer, täälläkin joskus mainittu Irfanview on hieman monipuolisempi, mutta kuitenkin helppo. Jos noita kuvia ei nyt ihan kymmeniä olen, niin voit vaikka pistää ne mulle, mä voin "käpistellä" ne fooorumille sopiviksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos

Testaan illalla. Oli muuten aika mahtava näky hävittäjät Airbussin siivillä.

T Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli kunnia osallistua valtiovierailulle Saksaan, sellaisena ihan tavallisena "lentojätkänä"

T Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään