Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2007 Avataan rohkeasti uusi aihe tällekin päivälle. Lisätkää ihmeessä omianne. SE-LPV [ attachment removed ] N500E [ attachment removed ] N933EY [ attachment removed ] UR-SMA [ attachment removed ] UR-SMA [ attachment removed ] SE-ISD [ attachment removed ] Ei pidetty kiirettä telineiden sisäänotossa. [ attachment removed ] Ainakin jo Martinlaakson yllä. [ attachment removed ] Joku Finskin md-11. [ attachment removed ] Hyvin höyryää 8) [ attachment removed ] OO-TZC [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2007 Aijai hienoja kuvia 1.Mädärin nousukuva 2.Tuo kuva missä kannu "höyryää" Minkäästakia nuin hitaasti telineitä sisään repivät vai onko Bussien ominaisuus. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2007 Veikkaan, että halusivat jäähdytellä niitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2007 Mielestäni aivan mahtavia kuvia ei niin perinteisistä kulmista, Hyvä Mikko! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2007 Mielestäni aivan mahtavia kuvia ei niin perinteisistä kulmista, Hyvä Mikko! Tuo MD-11-naamakuva lähestymisvaloineen on kyllä komea! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2007 Moi, Sain vinkin tästä tredistä . Itse olin tuossa Bussukassa (FIN357 Ouluun), ja ihmettelin työkaverille kun kuulin telineistä "THUMP" äänen, että "miksi ihmeessä nyt otettiin telineet alas, että tuliko joku teknikaali". Sitten hoksin, että etukamera oli muuttunut alakameraksi, joten tajusin, että telineet menikin vasta sitten ylös. Unohtui? Tero Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2007 Mukavaa palautetta tällä kertaa. Toi Bussi jolla jäi telineet ulos, oli kyllä erikoinen näky, (jopa tyhmän näköistä, kun ei moista ole tottunut näkemään). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2007 Moi, Sain vinkin tästä tredistä . Itse olin tuossa Bussukassa (FIN357 Ouluun), ja ihmettelin työkaverille kun kuulin telineistä "THUMP" äänen, että "miksi ihmeessä nyt otettiin telineet alas, että tuliko joku teknikaali". Sitten hoksin, että etukamera oli muuttunut alakameraksi, joten tajusin, että telineet menikin vasta sitten ylös. Unohtui? Tero Aika paha jos tommosia "unohduksia" tulee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2007 En usko, että niitä voi unohtaa, kun checklistit on olemassa (toivottavasti). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2007 En usko, että niitä voi unohtaa, kun checklistit on olemassa (toivottavasti). Juu, eikä myöskään voi unohtaa laskea alas, kun on checklistit... : Arttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2007 Tuo MD-11-naamakuva lähestymisvaloineen on kyllä komea! On komea, on! Liekö nousussa 22R:ltä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2007 Moi, Sain vinkin tästä tredistä . Itse olin tuossa Bussukassa (FIN357 Ouluun), ja ihmettelin työkaverille kun kuulin telineistä "THUMP" äänen, että "miksi ihmeessä nyt otettiin telineet alas, että tuliko joku teknikaali". Sitten hoksin, että etukamera oli muuttunut alakameraksi, joten tajusin, että telineet menikin vasta sitten ylös. Unohtui? Tero En tunne tapausta, enkä Bussia, mutta monissa koneissa jos esim. jarrulämpötilan mittari on epäkunnossa, teineet jätetään nousun jälkeen ulos määräajaksi, jolla varmistetaan, että ne varmasti on jäähtyneet ennen sisäänottoa( ettei rengas syty pyöräkuilussa) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2007 Moi, Kone oli tullut 1.5h aiemmin Madridista, joten ei varmaankaan ollut lämmöistä kyse. A321:ssä on lisäksi brakefanit, jolla jarrut saadaan jäähtymään nopsaan. Edelleen veikkaan unohdusta, ja niin veikkasi eräs kaverikin joka lentää työkseen. Ihmisiä ne on siellä ohjaamossakin. Tero Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2007 On komea, on! Liekö nousussa 22R:ltä? Kyllä on. Pitäis joskus kokeilla lussun nousun kuvaamista samaisesta paikasta, tulis ehkä vielä näyttävämpi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2007 Pitäis joskus kokeilla lussun nousun kuvaamista samaisesta paikasta, tulis ehkä vielä näyttävämpi. Kannattaa sitten mennä taaempaa kuvaamaan, ettei tule lussu päälle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2007 Kannattaa sitten mennä taaempaa kuvaamaan, ettei tule lussu päälle. Hyvä pointti. On se kyllä todellisuudesa varmasti puolet matalammalla ton paikan kohdilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2007 A340:n takiahan 22:n ympäristön metsää parturoitiin ja kalliota räjäyteltiin kun suorituskyky on mitä on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2007 A340:n takiahan 22:n ympäristön metsää parturoitiin ja kalliota räjäyteltiin kun suorituskyky on mitä on. Aha, sitä minäkin ihmettelin, miksi puut ja kalliot laitettiin maan tasolle enen A340:n saapumista. Nyt selvis syy. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2007 Juu, ja kun Singapore aloitetaan taas ja suorana niin matka on pitkä ja raskas lussulle niin 22R:ää pitää jatkaa Petikkoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2007 Juu, ja kun Singapore aloitetaan taas ja suorana niin matka on pitkä ja raskas lussulle niin 22R:ää pitää jatkaa Petikkoon. No mut sehän on hyvä ni ei tarvitse lähteä kotoota että sais lussusta rotaatiokuvia.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 onko kuvia jxx6722 lennosta varnaan,koneena md 82,itse tolla tuli menty' bulgariaan lomailemaan.Niin,kone siis nousi 17.30 ja 18.00 aikana Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Paljon puheita 340:n (lussuksi monet mainitsevat - minusta ei-kiva=epäkunnioittava nimitys) "laiskuudesta"... - Onkohan oikeesti näin?... - Vaiko vain vertailua ja kaipuuta MD11:n suorituskykyihin?... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla