Pontus Lindroos

Ei Anti-aliasingia?

11 viestiä aiheessa

Joo, tulipas tämmöinen ihmeellinen ongelma mulle... Eli, vaikka mulla on asetettuna Antialiasingia 4x niin on ihan kauheeta sahalaitaa... :- Onko joku ratkaisu tähän ongelmaan? Laitetaas kuva Näytönohjaimen asetuksista:

[ attachment removed ]

Onko asetukset oikein? ??? Helppiä kiitos.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä ois kuva mun asetuksista jotka on säädetty varmaan ihan päin per****:

[ attachment removed ]

Mitäs vois säätää erilailla?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulla on tossa näköjään Anistrooppinen suodatus säädettävänä. Painappas tota Antialiasingia ja laita täysille näkyykö mitään eroa?

Joo, tulipas tämmöinen ihmeellinen ongelma mulle... Eli, vaikka mulla on asetettuna Antialiasingia 4x niin on ihan kauheeta sahalaitaa... :-\ Onko joku ratkaisu tähän ongelmaan? Laitetaas kuva Näytönohjaimen asetuksista:

Onko asetukset oikein? ??? Helppiä kiitos.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulla on tossa näköjään Anistrooppinen suodatus säädettävänä. Painappas tota Antialiasingia ja laita täysille näkyykö mitään eroa?

Ei ole mitään eroa, kokeiltu on.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs resoluutio on käytössä pelissä? Vaikka on tuo 4xAA niin kyllä sitä sahalaitaa ilmenee jos on pieni reso käytössä. Nosta siis resoluutiota niin katoaa sahalaita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs resoluutio on käytössä pelissä? Vaikka on tuo 4xAA niin kyllä sitä sahalaitaa ilmenee jos on pieni reso käytössä. Nosta siis resoluutiota niin katoaa sahalaita.

No, käytössä on suurin reso mikä on mahdollista mun näyttiksellä ja näytöllä, eli 1280x1024.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko jotain ratkaisua tähän ongelmaan olemassa? ??? Ihmeellistä on että joskus sahalaidat poistuvat, mutta tulevat takaisin seuraavalla kerralla kun lennän simulla...

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä miksi antialiasing oli niin tyritty FS9:ssä.Itse taistelin sen kanssa useamman vuoden ja Atin korteilla se toimi miten sattui.Ilmeisesti NVidian kanssa on sama juttu.On siihen eräs ratkaisu, siirryt FSX simun pariin.Siinä ei kyseisiä vikoja ole ja lisäksi se on tuhat kertaa vakaampi sovellus.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä miksi antialiasing oli niin tyritty FS9:ssä.Itse taistelin sen kanssa useamman vuoden ja Atin korteilla se toimi miten sattui.Ilmeisesti NVidian kanssa on sama juttu.On siihen eräs ratkaisu, siirryt FSX simun pariin.Siinä ei kyseisiä vikoja ole ja lisäksi se on tuhat kertaa vakaampi sovellus.

Vexi

Enpä taida astua X:än pariin ennen kun on uusi rauta kotona. Kun tämä tietokone ei vaan tahdo pelittää FSX:än kanssa.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tämä tietokone ei vaan tahdo pelittää FSX:än kanssa.

//P.L

Eli "tämä tietokone" on ||AMD Athlon 64 3200+|NVIDIA GeForce 6600|1024Mt DDR|.

Kaiken järjen mukaan sen pitäisi pelittää FSX:n kanssa, ainakin jos asetukset on laitettu "kohtuullisiksi".

Ja tiedän, se on jotenkin turhauttavaa, kun me muut väitämme toista kuin mitä sinä ruudullasi näet :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli "tämä tietokone" on ||AMD Athlon 64 3200+|NVIDIA GeForce 6600|1024Mt DDR|.

Kaiken järjen mukaan sen pitäisi pelittää FSX:n kanssa, ainakin jos asetukset on laitettu "kohtuullisiksi".

Ja tiedän, se on jotenkin turhauttavaa, kun me muut väitämme toista kuin mitä sinä ruudullasi näet :(

Juu, ei vaan pelitä...tai pelittää mutta ei tolla asetuksilla voi lentää...tai voi mutta ei ole ainakaan mitään hienoa. ;D Eikä siinä ole AI-liikennettä. Eli jos vaan on mahdollista, lennän vielä jonkun aikaa FS2004:llä.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään