Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 Etsikääpä seuraavista kuvista kuvaamista haittaavia esteitä tai aitoja. Kuvat on otettu Sveitsissä Payernen tukikohdassa. Ei löydy aitoja...ei metriäkään. Kentän laidalla saa liikkua ihan vapaasti. [ attachment removed ] Spotterin auto yleisellä tiellä kiitoradan tuolla puolen. [ attachment removed ] Valmiina lähtöön [ attachment removed ] [ attachment removed ] Rennosti luu ulkona kuvaajan ohi [ attachment removed ] [ attachment removed ] Valtavan jylyn saattelemana parina taivaalle [ attachment removed ] Tunnin lennon jälkeen takaisin [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Yöksi nukkumaan bunkkeriin... [ attachment removed ] Ihanan terapeuttista saada kuvata lentokoneita aivan vapaasti ilman aitoja..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 Kyllähän tämä on niitä listassa "Must See" -paikkoja, jonain vuonna... kiitos kuvista! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 Komeita kuvia hienoilla maisemilla höystettynä. Kiitos näistä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 Hei Kai ja muut. Juu,täytyy sanoa että se on ihmellinen meillä,Sveitsissä. Tosi hyvät kuvat teit. Zürich Airport on myös aika vapaa kenttä,myös kun siinä on aitoja,sittenkin on kenttä bongaus ystävällinen. 8) Näissä kuvissa voin mä se teille näytää. Ihan vähän ennen lähtö kiitotieltä bongataan ihan keskellä kenttää [ attachment removed ] Ja myös tässä. [ attachment removed ] Tottokai niillä tehtän turvatarkastus jne. Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 (snip)Onhan se jotain aivan naurettavan järjetöntä, että Pirkkalassa on yleisilmailun aluekin laitettu häkkiin (miten lienee muilla suomen kentillä?)Ero on ehkä just siinä - Pirkkalassa on siviili-/ reittiliikenne JA sotliaskoneita, Payerne on VAIN ilmavoimien tukikohta. Ainakin toistaiseksi. On suunitelmia/ideoita että sallitaan myös siviilikoneita... hienoja kuvia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 Zürich Airport on myös aika vapaa kenttä,myös kun siinä on aitoja,sittenkin on kenttä bongaus ystävällinen. 8)Chris Mukava tietää, nimittäin torstaina pitäisi saapua työmatkalla Zürichiin ja lentää perjantaina takaisin. Katsotaan nyt, että miten työmatkan aikatauluun sopii bongailu. Eiköhän sieltä jotain kuvamateriaalia pidä ehtiä ottamaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 Suomessa tosiaan aidataan kaikki ja vahditaan viimeisen päälle. Olen 13 vuotta asunut täällä Irlannissa ja lentelen täällä, maassa on 219 kenttää, niistä yli 200 nurmikenttiä. Kysyin kerran erräällä vähän isommalla kentällä, eikö EU vaadi aitoja ympärille niinkuin Suomessa. Vastauksena oli tosiröhönauru! Näin sivistyneemmissä maissa. Asi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2007 yli 200 vs. 219, mites se menee niillä kymmenellä kentällä, onko aidat? Tuskin Suomessakaan niillä kahdellasadalla pellolla on aitoja ympärillä ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 13, 2007 Hirviaidat sinällään on hyvä asia. Itse olen nähnyt 6 peuraa Hesassa aidan sisäpuolella. Jenkeissä pääsee businesskentillä autolla koneen viereen. Siinä katsotaan vähän asiakasta silmiin. Hesassa täytyy elinsiirtoporukan kantaa kaikki vimpaimensa koneeseen. Onneksi muualla pääsee koneen viereen. Heikki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 13, 2007 Hirviaidat sinällään on hyvä asia. Itse olen nähnyt 6 peuraa Hesassa aidan sisäpuolella. Jenkeissä pääsee businesskentillä autolla koneen viereen. Siinä katsotaan vähän asiakasta silmiin. Hesassa täytyy elinsiirtoporukan kantaa kaikki vimpaimensa koneeseen. Onneksi muualla pääsee koneen viereen. Heikki Kyl EFHK:llakin pääsee koneen viereen, mutta yleensä kyseessä on erikoistapaus, kuten valtiovierailu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 13, 2007 Miten ilkivalta, ei tuolla Sveitsissä sellaista harrasteta? Meinaa eikös Suomessa juuri vähän aikaa ollut ilkivaltaa jollain korpikentällä? Ajattelin vaan, että jospa nuo aidat Suomessa onkin ihan hyvä juttu? Itse laitaisin mahdollisimman paljon esteitä, noita ilkivallantekiöitä vastaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 15, 2007 ICE HORNET video esittelee hyvin Sveitsin lentotoimintaa, kannattaa tutustua!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 15, 2007 Miten ilkivalta, ei tuolla Sveitsissä sellaista harrasteta? Meinaa eikös Suomessa juuri vähän aikaa ollut ilkivaltaa jollain korpikentällä? Eikai Sveitsissä semmosta ole 8) Niin hieno maa.. viimisen päälle.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla