Jouni Rasmussen

TW-EA510 modeemi virheilmoitus ja kotiverkko asiaa

6 viestiä aiheessa

Minkähän takia saan virheilmoituksen kun käynnistän tietokoneen että nettiyhteys ei oo käytössä vaikka se oikeasti on? Kyllä minä sinne nettiin pääsen siitä huolimatta jne. Tämä virheilmoitus alkoi nytten kun jouduin alustaan kiintolevyn ja kaikki ajurit asentaan uusiksi + windowsin.

Toinen liittyisi tuohon kotiverkko asiaa että minkähän takia en saa tunnistamaan toista konetta tuossa koti verkossa vaikka olen kyllä määrittänyt samat nimet kotiverkoksi koneiden asetuksiin. Onko TW-EA510 sit kykenevä tuollaiseen verkkoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virheilmoituksesta en osaa sanoa. Ehkä auttaisi jos kertoisit oletko kiinni WLANilla vai johdolla tuossa purkissa ja mitä siinä virheilmoituksessa sanotaan.

Kotiverkko toimii kyllä tuolla purkilla. Koita pingillä, että näkeekö edes koneet toisiaan. Siitä voisi aloittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

USB kaapelilla olen kiinni kyseisellä koneella tuohon purkkiin jolle tämä virheilmoitus tulee. Sen antaa ajureiden oma ohjelma englannin kielellä, mutta windows XP:n verkkoyhteyksien yhteys kuvake toimii normaalisti. Mitenkähän se pingi katotaan sitten tuossa kotiverkko jutussa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ping toimii ping käskyllä windowsin komentokehotteesta.

Miten sinulla on kotiverkon koneet yhteydessä toisiinsa?

Hiukan toi USB ihmetyttää kun Telewellin kotisivujen mukaan tuossa modeemissa on vain 4xRJ45 ja WLAN.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No asensin uusiksi vielä kerran noi ajurit, jos se sillä olis korjaantunut, ku en muista asensinko miten ne ajurit edellisellä kertaa.

Jooh, mä tsekkasin pingillä ja ei nää koneet löydä toisia. Tämä toinen kone on langattomasti yhteydessä siihen telewelliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No asensin uusiksi vielä kerran noi ajurit, jos se sillä olis korjaantunut, ku en muista asensinko miten ne ajurit edellisellä kertaa.

Jooh, mä tsekkasin pingillä ja ei nää koneet löydä toisia. Tämä toinen kone on langattomasti yhteydessä siihen telewelliin.

Ongelma lienee nyt se, että sulla pitäis olla kumpikin kone ethernetillä kiinni siinä telewellissä. Toi USB ei ole mikään verkkoliitäntä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään