Kai Lilja

Työpaikan vaihto edessä - Ideoita? EDIT

6 viestiä aiheessa

Terve!

Kysytäämpäs tältäkin kanavalta, että onko sisäisiä hakuja, taikka puskaradioita, jotka on kuullut avoimista työpaikoista?

(Ethän tarjoa mol.fi, monster, ym. roinaa! Kyseessä siis vain puskaradiot ja sisäiset haut!)

- Asiakaspalvelu

- Myynti

- IT

- Ja jokerina: ihan mitä vaan

Matoa koukkuun sano...  :thmbup:

-Kaitsu

PART 2

Kiitos vastauksista! Cateringin olin jo täysin unohtanut, vaikka hyvä ystäväni on siellä töissä!

Laitan tähän vähän selvennystä:

Työn hakeminen (lue: töihin pääseminen) ei ole ongelma. Se mitä tällä keskustelulla haen, on se, että "joku" infoaisi ehkä sellaisesta työstä, josta en ole kuullutkaan. Pysytään kuitenkin alla mainittujen asioiden puitteissa, eli ei tarvitse ehdotella kebab-massanvalmistaja Espoo, tai pihamies Vantaa juttuja!  :thmbup:

Ja No More provisiopalkkaus...  :thmbdn:

Ote CV:sta

- Asiakaspalvelu, livenä ja puhelimessa

- Rekrytointi, suunnittelu, toimeenpano (+irtisanomiset)

- Myyntipäällikkö, Senior Team Leader, myyntivalmentaja

- Johtaminen tulokseen

- Kouluttaminen tehtäviin, asennekoulutus, motivointi

- Rakentava palaute, HUOM! molempiin suuntiin

- Myyntityökokemus: liikelahjat, tulostimet, aikakausilehdet , GSM-liittymät.

- ATK-tekninen tuki, huolto, tuotanto, takuut...

- PC-koneiden kasaus.

- Edustus / Messut.

- Tavoitteet ja niiden saavuttaminen.

- Verkostomarkkinointi.

- Suurmustesuihkutulostimien toimitus, asennus asiakkaalla, huolto, korjaus.

- Varaston ylläpito: tilaus, takuu palautukset,  teknistä yhteydenpitoa englanniksi päämieheen.

- 4 neljän vuoden kokemus pienvaraston ylläpidosta.

- Tehdastyö 4kk, Amer. Hallitsen lavansiirto- ja pinontavaunun.

- (Remontit, saneeraus, sisustusremontit, muutto, kuljetus, joka paikan höylä…)

ASENNE RATKAISEE. AINA.

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen työpaikan löytänyt aina parhaiten siten, että olen mennyt käymään eri firmoissa kolkuttelemassa ovia ja kysymässä töitä henk.koht. Sillä tavalla myös selviää välittömästi, voisiko tykätä siitä paikasta ja paikan porukasta vai ei ja monta muutakin asiaa, jotka eivät puhelimessa selviä. Oma-aloitteisuutta peliin, sitä kun arvostavat työnantajatkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli on taustat kunnossa niin ei muuta kuin finskille hommiin,  :thmbup: www.finnair.fi Cateringiin haetaan taas uusia ukkoja. Hyvä palkka ja pääsee puuhaamaan harrastuksen pariin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli on taustat kunnossa niin ei muuta kuin finskille hommiin,  :thmbup: www.finnair.fi Cateringiin haetaan taas uusia ukkoja. Hyvä palkka ja pääsee puuhaamaan harrastuksen pariin..

Mutta tappaako työ harrastuksen? Itse Minä ( :laugh:) ainakin luulisin, että lentskarit menettäis hohtonsa, jos päivittäin olisi niiden kanssa tekemisissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tappaako työ harrastuksen? Itse Minä ( :laugh:) ainakin luulisin, että lentskarit menettäis hohtonsa, jos päivittäin olisi niiden kanssa tekemisissä.

Voipi olla, tai sitten ei, ;D Mulla ei tappanut, päinvastoin.. Ammattiurheilijat miettii samaa varmaan aika usein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- IT

IT on tavattoman laaja sektori. On myyntiä, konsultointia, projektijohtamista, asennusta, helpdeskiä, kehitystä, koulutusta, johtamista, jne. Jos olet .NET -kehittäjä ja hallitset web-sovellusten kehittämistä sekä C#-kielen, niin voit valita aika monesta firmasta mikä niistä tarjoaa kiinnostavimman työnkuvan, mukavimmat edut ja parhaimman palkan. Osaajista on pula niin Suomessa kuin ulkomailla.

Java-maailmaa tunnen heikommin, mutta siellä taitaa olla hyvin pitkälle sama tilanne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään