Mikko Suomela

Suositelkaa Naisten puoli golfmailasettiä.

5 viestiä aiheessa

MOI!

Eli hakusessa on setti jossa on 1 tai 2 puuta( ei 4.5) raudat 5,7,9 sw, putteria ei tarvita. Hinta sais olla siinä 100-250 välissä. Huom. Tämä ei ole ostoilmoitus, etsin näitä mailoja siksi koska sain juuri Green Cardin ja tarvitsen mailoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MOI!

Eli hakusessa on setti jossa on 1 tai 2 puuta( ei 4.5) raudat 5,7,9 sw, putteria ei tarvita. Hinta sais olla siinä 100-250 välissä. Huom. Tämä ei ole ostoilmoitus, etsin näitä mailoja siksi koska sain juuri Green Cardin ja tarvitsen mailoja.

Naisten ?? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska niissä on lyhyemmät varret kuin "miesten" ;)

Kannattaa tarkasti katsoa ottaako junnu-setin vai naisten, minä otin aikoinani naisten setin ja mailat olivat alussa liian pitkät, kunnes kasvoin. Toisaalta, junnumailat voivat käydä pieneksi melko pian. Kannattaa katsella aluksi vaikkapa käytettyä settiä.

Myin aikoinani oman settini pois, koska en ole pelannut enää pitkään aikaan. Mutta on minulla vieläkin eräs naisten puu kolmonen, johon ihastuin, ja sillä pystyn vieläkin lyömään upeita lyöntejä :thmbup:

Golf on hieno laji, olisipa aikaa aloittaa harrastus uudestaan..Ehkä sitten 30 vuoden päästä 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollut nyt 3-5 vuotta(no nyt ei oikeesti muista  :-[) wilsonin naistenmailat. Tosi hyvin on pelittäny tähän asti. Jenkeistä tuotiin. Ensi kesänä pitää varmaan sitten uudet ostaa. Parhaat mailat löytyy kokeilemalla. Marssit kauppaan ja kysyt, että millaisia on tarjolla ja sitten läiskit niillä hetken aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ollut nyt 3-5 vuotta(no nyt ei oikeesti muista  :-[) wilsonin naistenmailat. Tosi hyvin on pelittäny tähän asti. Jenkeistä tuotiin. Ensi kesänä pitää varmaan sitten uudet ostaa. Parhaat mailat löytyy kokeilemalla. Marssit kauppaan ja kysyt, että millaisia on tarjolla ja sitten läiskit niillä hetken aikaa.

Suosittelen vaihtamaan hyvinkin pikaisesti miesten mailoihin. Miesten mailojen varsien jäykkyys on ihan eri luokkaa kun naisten mailoissa, ja jos olet jo tottunut lyömään naisten varsilla, ongelmia on tiedossa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään