Aku Siukosaari

CH-Products FlightSim Yoke, Throttle Quadrant ja ProPedals

8 viestiä aiheessa

Loistava yhdistelmä. Itsellä ollut nämä nyt kuukauden päivät ja valittamista ei ole ollut. Simulaattoriin nämä olen säätänyt FSUIPC:llä, eli itse simussa joystick on poissa päältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne ovat asiallisia pelejä. Isolla rahalla saa vielä parempaa, mutta silloin mennään aivan eri hintaluokkaan. Toisaalta samalla rahalla tai halvemmalla kunnon haastajaa ei ole.

Erityisesti polkimet ja kaasukahvat ovat hyviä. Polkimet oikeasti kestävät vaativassa työssään. Tuntuma paranee huomattavasti kun rekisteröidyllä FSUIPC:llä säätää käyrän loivemmaksi keskialueella. Kaasukahvat ovat hyvät ainakin twineillä, joista itse erityisesti pidän. Jeteillä en lennä enkä ole siksi sellaisena kokeillut. Kahvan päät kumpaankin konfiguraatioon ovat paketissa mukana. Liikeradat ovat laajat verrattuna Yoken kahvoihin, joskaan eivät niin laajat kuin reilusti kalliimmilla kvadranteilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntuma paranee huomattavasti kun rekisteröidyllä FSUIPC:llä säätää käyrän loivemmaksi keskialueella.

Saisiko jotain ohjetta tuon säädön tekemiseen?

Onko kukaan avannut CH PRO PEDAL:eja? Eli räjähtääkö jouset ynnä muut kilkkeet silmille kun pohjan poistaa? Takuu on jo mennyt umpeen, ja voisin avata & putsata & laittaa vaseliinia liukuratoihin. Usein tuntuu kun herneitä olisi joku (lähinnä lapseni siis) kaatanut polkimien sisään ;D

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSUIPC:n käyttöohjeissa selitetään ohjaimien säätäminen seikkaperäisesti.

Räjähtää ne. Kyllä sen kasaan saa kumminkin kohtalaisen helposti. Hankalin on polkimien liikkeet potikalle välittävä vipu, joka ei ole kiinni missään muuten kuin kotelon puoliskoissa olevien tappien välillä. Mutta kyllä senkin paikoilleen saa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se mitään vaseliinia kaipaa, haittaa semmoisesta vaan on kun roskat jää kiinni. Siellä on polkimien liu'uissa yhteensä 16 muovipyörää teräsakseleilla, jotka pyörivät kyllä hyvin voitelematta. Mutta olen putsannut joskus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se mitään vaseliinia kaipaa, haittaa semmoisesta vaan on kun roskat jää kiinni. Siellä on polkimien liu'uissa yhteensä 16 muovipyörää teräsakseleilla, jotka pyörivät kyllä hyvin voitelematta. Mutta olen putsannut joskus.

No se tuli kyllä mieleeni. No vaselin, kiitti :thmbup:

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään