Guest jonning

Vesitasolennätys pk-seudulla

5 viestiä aiheessa

Terve, olen yrittänyt eräille polttareille järjestää vesitasolennätystä. "Uhri" pitäisi siis lennättää paikasta a paikkaan b jonka lentoaika ei pitäisi ylittää 30 min. Paikka a olisi jossain päin pk-seutua, ja paikka b eräs melko pitkä järvi espoon nuuksiossa.

Ainoa yrittäjä tältä alalta jonka olen löytänyt on Hendell Aviation, mutta heillä on miniminä tunnin veloitus 800-900 euroa + verot. Tuo on budjetillemme hieman liikaa, 400-500 euroa veroineen olisi selvä katto.

Löytyisikö mitään vaihtoehtoa? tietenkin halvimmalla pääsisi kun tuntisi jonkun harrastajan tms. kun tulee tuo ansio/ei-ansio pilotin ongelma vastaan, kyllähän noita vesitasoja näkee useinkin kun veneilee Helsingin edustalla.

Helikopterikin toimisi, mutta siinäkin näyttää firmatoimijat olevan vähän turhan tarkkoja laskeutumispaikan kanssa (siihen verrattuna mihin on nähnyt helikoptereiden laskeutuvan)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän ne "firmatoimijat" yleensä ole syystä "turhan tarkkoja" mihin vispilänsä laskevat...

Tässä oli tietenkin tarkoitus olla hyvin sarkasminen painoitus, pahoittelen sen selvyyden puuttumista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja ainakin malmilla toimiva Helitour laskuttaa 700-800€/h yleisölennätyksestä, mikä taitaa muutenkin kyykyttää budjettinne.

Helikopterissa on sitten kyllä sitä jotain joka ehkä aivan hieman venyttäisi budjettia. Ei ehkä tuohon hintaan, mutta ei taida lento nuuksioon malmilta kestääkkään tuntia. (itseasiassa olen ollut heli-touriin yhteydessä jo)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään