Guest ahaka

EFHK:n laajeneminen

13 viestiä aiheessa

Moro,

Eli, tietääkö kukaan kuinka monta lisäporttia saadaan ulkomaanterminaalin laajennuksen myötä? Entä laajeneeko myös lähtöselvitysalue? Tänään satuin menemään siitä kohtaa ohi ja olikin isompi työmaa mitä olin luullut.

Kuulin myös joskus huhun, että joskus hamassa tulevaisuudessa saattaisivat rakentaa rinnakkaiskiitoteiden väliin vielä yhden terminaalin. Tietääkö kukaan tästä mitään? Ainakin se olisi aika kaukana, eli tunnellia saisi kaivaa ihan kiitettävästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bussiportteja saattaa tulla lisää, mutta putkia ei ole tarkoitus lisätä tällä hetkellä. Laajennuksen on lähinnä tarkoitus tuoda lisää odottelutilaa matkustajille, kun tuo on aika ahdas tila ottaen huomioon sen kautta kulkevan matkustajamäärän...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikennäköistä huhuahan sitä on liikkunut tuosta kiitoteitten väliin rakennettavasta terminaalista. Olen kuullut myös, että Rahtiterminaali (Finnairin) siirtyisi uuden kiitoradan taakse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuh, jotain varmasti sinne uuden ja vanhan kiitotien väliin tulee, mutta milloin, onkin toinen juttu.

Mutta "optio" on siis olemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikennäköistä huhuahan sitä on liikkunut tuosta kiitoteitten väliin rakennettavasta terminaalista. Olen kuullut myös, että Rahtiterminaali (Finnairin) siirtyisi uuden kiitoradan taakse.

Urh mistäs tämmöstä? Itse olin tetissä täs vajaa vuos sitten ja ne siellä sano, että tonne 22L ja 22R väliin tulisi uusi lennonjohtotorni tulevaisuudessa. En sit tiedä missävaiheessa, mut kumminkin kuulemma tulos...vai oonko vääräs?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Btw ja todellakin off-topic, katsokaas kolmen edellisen lähettäjän nimiä. ;)

Heh, ja katsokaas Laitisten postien lukumäärä :)

Edit: ei enää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Urh mistäs tämmöstä? Itse olin tetissä täs vajaa vuos sitten ja ne siellä sano, että tonne 22L ja 22R väliin tulisi uusi lennonjohtotorni tulevaisuudessa. En sit tiedä missävaiheessa, mut kumminkin kuulemma tulos...vai oonko vääräs?

Uus torni tulee aivan lähivuosina sinne "deicing" -alueen viereen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uus torni tulee aivan lähivuosina sinne "deicing" -alueen viereen.

Sinänsä jännä juttu, kun juuri on uusi torni saatu pystyyn. Mitähän mahdollisesti tekevät sitten tälle nykyiselle tornille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsä jännä juttu, kun juuri on uusi torni saatu pystyyn. Mitähän mahdollisesti tekevät sitten tälle nykyiselle tornille?

Kuulemma Engel olisi kiinnostunut siitä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulemma Engel olisi kiinnostunut siitä...

Tarvitseeko ne muka jonkin valvomon kentälle? Muuhun Engelin käyttöön tuo kuulostaa suorastaan naurettavalta.

Tekisivät ennemmin uuden näköalaravintolan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään