Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Avataampas tälle päivälle oma aihe. Muutamat hevit tässä alkuun. VP-BDH [ attachment removed ] OH-LQA [ attachment removed ] OH-LGD [ attachment removed ] OH-LGD [ attachment removed ] OH-LGB [ attachment removed ] OH-LQB, tuliko Oulusta? [ attachment removed ] Saatan vielä lisätä kuvia, jos kentän laidalla tulee käytyä uudestaan tänään. Millä koneella Atlasjet tänään liikenteessä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Olisko ollut ihan normaali Air Finland Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Olisko ollut ihan normaali Air Finland Jeps.. Muutama kuva vähän pimeähköjä.. ? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Laitanpa minäkin yhden kuvan tältä päivältä, Mikkoa tuskin haitannee. OH-LQB [ attachment removed ] -Tuomas ja TJ 20 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Laitanpa minäkin yhden kuvan tältä päivältä, Mikkoa tuskin haitannee. No ei haittaa, lisäilkää ihmeessä omianne. Mahtoi jännittää nouseeko toi lussu vai ei, näköjään nousi. Hieno kuva. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Onkos kellään kuvaa siitä Russia State Transportista joka oli listoilla iltapäivästä?, tulikos ollenkaan, itse kun ei kerinnyt millään kentälle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Tuo Tuomaksen viimeisin on hieno Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2007 Lisätään muutama. Ei tainnu Russia State Transport tulla. LGF [ attachment removed ] LGF [ attachment removed ] LGF, taitaa mennä jo överiksi ja p.ska kuvanlaatu. [ attachment removed ] OH-LKG [ attachment removed ] OH-LEI [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Ehtikö toi GF:ä ennen auringonlaskua reitille, Ei voi olla? Taitaa olla kuva joltain muulta päivältä tosta huomattavan ylipainoiselta näyttävästä, melkein toisen maailmansodan aikaisesta "koneesta"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Ehtikö toi GF:ä ennen auringonlaskua reitille, Ei voi olla? Se lähti eilen n. 20:30 aikoihin. Ja kuvahan on juurikin eiliseltä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Se lähti eilen n. 20:30 aikoihin. Ja kuvahan on juurikin eiliseltä. Ok! No on kyllä ihme että läski mädäri kerkes ajoissa matkaan, Tän päivän Nykkiläinenkään ei ollu ku 1h30min myöhässä. Tullu vissiin uus varaosasarja Finskille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Tän päivän Nykkiläinenkään ei ollu ku 1h30min myöhässä. Tullu vissiin uus varaosasarja Finskille. Miten varaosat ja konetyyppi vaikuttaa siihen että AY6:n taxi kesti eilen Kennedyllä 1h 40 min? Ajatella jos olisi olut joku laiska kone alla niin ei olisi kutonen vieläkään perillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Miten varaosat ja konetyyppi vaikuttaa siihen että AY6:n taxi kesti eilen Kennedyllä 1h 40 min? Ajatella jos olisi olut joku laiska kone alla niin ei olisi kutonen vieläkään perillä. No toihan on normaali-aika JFK:llä. 340 olis kirinyt linjakkuudellaan noin pienen eron kiinni. Mutta toi läski jo rullaakin noin kauan lyhyttä matkaa, huh huh. Mutta miksipäs jenkit kiirehtisivät koneen ajoissa reitille saattoa silloin kerran kuukaudessa kun se sinne kerrankin pääsisi ilman teknisiä ongelmia, Puolet tornissa olleista on nauranut tyhmien suomalaisten ikäloppukoneelle ja puolet on pelännyt kestääköhän se perille asti miettin samalla, mitä helvetin järkeä on sijoittaa koneeseen kolme moottoria parillisessa maailmassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Nuku Partanen välillä, ollut ilmeisesti aika rankka yö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Nuku Partanen välillä, ollut ilmeisesti aika rankka yö. En, ei pysty, liian hapokasta, Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 miettin samalla, mitä helv**** järkeä on sijoittaa koneeseen kolme moottoria parillisessa maailmassa. Jotenkin tästä tulee mieleen se hämmästynyt mallikon kysymys, kun on kerrottu että ysien ja md-80.n moottori on rungossa kiinni kolmella pultilla. Kolmella!!! vaan kolmella. miksi ihmeessä??? No. eihän tohon muuta voi vastata kun että kahdella ei pysy kiinni ja neljää ei tarvita. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 Lisätään muutama... LGF [ attachment removed / expired ] Hieno kuva! Tuolla LGFllä tulin eilen Bangkokista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2007 OH-LQB, tuliko Oulusta? [ attachment removed / expired ] Oulustahan se lähti. -Niko Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2007 Jotenkin tästä tulee mieleen se hämmästynyt mallikon kysymys, kun on kerrottu että ysien ja md-80.n moottori on rungossa kiinni kolmella pultilla. Kolmella!!! vaan kolmella. miksi ihmeessä??? No. eihän tohon muuta voi vastata kun että kahdella ei pysy kiinni ja neljää ei tarvita. No mutta... Tuli vain mieleen vanha vähemmistövitsi: Muuan etnistä vähemmistöä edustava autoilija päräytti huoltikselle Mersullaan ja pyysi huoltoaseman pitäjää tarkistamaan, että renkaissa on ilmaa tarpeeksi. Tämä oli palvelualtis ja teki työtä käskettyä. Samalla hän teki havainnon: "Hei, tää eturengas on kiinni kahdella pultilla!", johon asiakas: "Hai - kun se ei yhdellä pysy!" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2007 mitä helv**** järkeä on sijoittaa koneeseen kolme moottoria parillisessa maailmassa. Tai neljä. Parillisessa maailmassa kaksi on valttia ja nykyaikaa. Moderni kalusto lentää kahdella ja siihen ollaan menossa poislukien ne yhtiöt jotka tilaavat 90-luvun pelejä neljällä moottorilla. Ja jenkit tuskin ihmettelevät M11:sta kolmea moottoria kun ovat ne itse niin sijoittaneet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2007 Sehän nyt on ulkonäkökysymys (vaikuttaa näet olevan tärkein kriteeri konetta valittaessa). Maailmassa vaan ei ole yhtään kaksimoottorista laajarunkokonetta, joka jaksaisi jollain tapaa syvemmin sykähdyttää, kun semmoisen on kaksikin kertaa nähnyt. Olkoon siinä triplassa vaikka kuin helevetillisen kokoset kannut. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2007 Maailmassa vaan ei ole yhtään kaksimoottorista laajarunkokonetta, joka jaksaisi jollain tapaa syvemmin sykähdyttää, kun semmoisen on kaksikin kertaa nähnyt. Toi pitää korjata, että ei yhtään matkustajakonetta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2007 Oikeasti toikin kyllä menee: Ei yhtään siviilirekisteröityä ohivirtaus tai boxeri voimanlähteellä varustettua lentolaitetta 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2007 OH-LKG [ attachment removed / expired ] tulin parisen viikkoa sitten tämän ohjaamossa EFHK - EFOU..harmi kun ei sattunu kameraa mukaan :'( Komee kone oli kyllä 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla