Guest ILmoKKA

Autosimufriikit HUOM!: GTR-demo julkaistu

17 viestiä aiheessa

FIA:n GT-sarjaan perustuvasta autosimulaatiosta GTR on julkaistu ensimmäinen demo. Pelin on kehittänyt Simbin Devel. Team, joka on aiemmin tehnyt mm. mainiota GT-modeja EA:n F12002:seen ja F1 Challengeen. Demossa on kokeiltavana yksi rata (Spa) ja kaksi autoa (Lister Storm ja Morgan)

Pikaisen demon testauksen jälkeen vaikutelmat tästä pelistä ovat aika hulppeat. Grafiikka näyttää hienolta ja pyörii nätisti, jopa minun koht. vanhallakin koneella. Mikä parasta, ajomallinnus vaikuttaa erittäin realistiselta. Tässä pelissä myös vauhti tuntuu ja radan töyssyt välittyvät todellakin ohjaamoon. Kanttareiden päältä ajaminen on sitten oma lukunsa! Äänet kuulostavat todella mahtavilta, uskallanpa väittää että ovat parhaat mitä olen missään autopelissä kuullut. Näyttää siltä, että tästä pelistä voi tulla uusi autosimulaatioden virstanpylväs PC:lle.

Demon (154 mb) ja muuta tietoa löydät BH Motorsportsista.

Suosittelen demon kokeilemista, jos kiinnostusta löytyy autopelejä kohtaan.

Ilkka

edit: typotystä

Linkki korjattu /Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa! olenkin odottanu tätä peliä. Pitää laittaa heti toi demo lataukseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Linkistä puuttuu muuten yksi S-kirjain.

No niinpähän oli, onneksi täällä on aktiiviset moderaattorit :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten mahtava peli...tulis vaan jo finaaliversio 8)

Aivan samaa mieltä, joudutaan kuitenkin varmaan tuonne keskikesälle ainakin odottelemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oijoi... minulla taitaa olla liian vanha näyttis (GeForce 256, 32Mb). Peli kyllä käynnistyy, mutta sitten kun pitäsi lähteä ajelemaan niin heittää ulos Windowsiin :(

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu samaa käy minullakin välillä (GF4 MX 440SE 64mb),mutta asetukset vain tarpeeksi mataliksi niin loppuu tuokin

Laitoin graffat niin alas kun pystyy. Ei voi mitään. ::)

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika hankala ajella näppiksellä... >:( Muuten oikeen hyvän oloinen, kun sai rpm-limitterin pois päältä. (mitään ohjeita lueta) ;D

Kilin Colin 4:sta taas voi paiskoa näppiksellä ihan eri tahtiin, tietty vähän erityylinen kotterokin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsekkasin juuri tuota saittia. Olipa tosi upea grafiikka tuossa simussa. :P

Pitääpä ihan harkita, vaikka tulin juuri tänä aamuna tilaneeksi Toca Race Driver 2:n.

Olen ajellut sen demolla ja on muuten aika hyvä peli siinäkin. Se ei ole ihan niin täysiverinen simulaattori kuin tämä GTR ilmeisimmin on, mutta hyvä kuitenkin.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääpä ihan harkita, vaikka tulin juuri tänä aamuna tilaneeksi Toca Race Driver 2:n.

Olen ajellut sen demolla ja on muuten aika hyvä peli siinäkin. Se ei ole ihan niin täysiverinen simulaattori kuin tämä GTR ilmeisimmin on, mutta hyvä kuitenkin.

Toca Race Driver 2:sta kokeilematta (ykkönen oli jo niin kauheata arcadea) voisin melkein veikata, että noilla on eroa kuin yöllä ja päivällä :-*.

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oho.. olipas yllättävän hyvä ajotuntuma! Ensimmäinen peli jossa on kytkin mallinnettu suht koht onnistuneesti! :).. Pelin vakioasetukset ovat melko epärealistiset (liian herkkä ohjaus yms.), mutta kun niitä valikkoja käy järjestelmällisesti läpi, niin ajotuntuma nousee huippuun!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajotuntumasta tuntui tosiaankin aika hyvältä, mutta ohjaustehostinta jäin kaipaamaan. Ratti kampesi niin paljon vastaan, että meinasi ranteita ruveta pakottamaan. Toivottavasti myyntiversioon tulee jonkin sortin säätö force feedbackille (vai enkö minä vain löytänyt sitä?).

Nätti se on kuin sika pienenä.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajotuntumasta tuntui tosiaankin aika hyvältä, mutta ohjaustehostinta jäin kaipaamaan. Ratti kampesi niin paljon vastaan, että meinasi ranteita ruveta pakottamaan. Toivottavasti myyntiversioon tulee jonkin sortin säätö force feedbackille (vai enkö minä vain löytänyt sitä?).

Nätti se on kuin sika pienenä.

-Juha

Options->Controller valikoista löytyy säädöt mm. force feedbackille..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Options->Controller valikoista löytyy säädöt mm. force feedbackille..

OK, täytyy ottaa silmä käteen ja katsoa. Tänään vain ei kerkiä, kun puolitoista kuukautta tilauksessa ollut yoke tulee vihdoinkin. Miksi tyytyä matalalentoon, kun voi lentää taivaalla ;)

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Demo kysyy asennuksessa salasanaa, mikähän se mahtaa olla...?!? Jäikö taas joku lisenssijuttu lukematta meikäläiseltä... ???

GTR_Press_Demo

Löytyypi siitä webbisivulta, kunhan katsoo tarkemmin

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään