Olli Talso

Uusi kamera. Fujifilm.

11 viestiä aiheessa

Terve!

Nyt olisi aika hankkia uusi kamera, hintaa sais olla max. 250, eli ei mitään huippuhyvää. Olen kattellut verkkokauppa.comin sivuilta Fujifilmin digikameraa, mutta tämä Fujifilm merkki vähän mietityttää. Eikös Fujifilm ole kunnostautunut enemmänkin filmin tekijänä? Vielä linkki: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3169.

Eli aika paljon optista zoomia saisi olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fuji on pitkän linjan filmi- mutta myös kameramerkki ja varmasti ihan hyvä valinta. Mikä kamera sinulla nykyään on?

Mulla on nykyään Nikon Coolpix 4600, mutta siinä ei oikein zoomi meinaa riittää (3x optinen). Huomenna ainakin kattomaan ja testaamaan Verkkokauppa.comin myymälään. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos jollain on kokemusta ko. kamerasta tms, niin paljonko tuossa on käynnistymisaika ja salaman latausaika? Tossa mun nykysessä menee käynnistämisee varmaa 10 sek, ja salaman latauksee about 20 sek  ::)  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos jollain on kokemusta ko. kamerasta tms, niin paljonko tuossa on käynnistymisaika ja salaman latausaika? Tossa mun nykysessä menee käynnistämisee varmaa 10 sek, ja salaman latauksee about 20 sek  ::)  >:(

Tuossa lienee moottorizoomi?, joka on kyllä aika hidas liikkuvaan koneeseen tarkentamaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa lienee moottorizoomi?, joka on kyllä aika hidas liikkuvaan koneeseen tarkentamaan  ;)

Hehe ;D

Itselläni ei kuitenkaan ole tarvetta mihinkään kauhean nopeaan tarkentamiseen, kun eniten kuvailen platalla olevia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rullailevaan/paikalla olevaan koneeseen moottorizoomi on hyvä, mutta esim.Katriinantieltä nousevia kuvatessa aivan liian hidas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehe ;D

Itselläni ei kuitenkaan ole tarvetta mihinkään kauhean nopeaan tarkentamiseen, kun eniten kuvailen platalla olevia.

Ja mielesi ei varmaan muutu?  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllähän tolla pärjää hyvin kun säätää sen valmiiksi about kohdalleen, samasta kohdasta ne koneet yleensä perusspottauksessa menee, ja ovat about saman kokoisiakin. Ei toi välttämättä ny mikään ongelma ole.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään