Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Nikonkaksoset? Ja yksi kivettynyt canonisti? [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 [ attachment removed / expired ] Aaargh! Kirottua! Osuit pahasti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Käytän törkeästi hyväkseni tätä aihetta, kun en uuttakaan viitsi tehdä yhden koneen takia. Eipä ollut kuvaajia paikalla, stanuksi tullut tämäkin ilmeisesti Vanha rouva saapui jälleen kerran Helsinki-Vantaalle. Onko kenelläkään lähtöajasta hajua? [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Käytän törkeästi hyväkseni tätä aihetta, kun en uuttakaan viitsi tehdä yhden koneen takia. Tällaiset yksittäiset kuvat vois minun mielestä heittää vaikka tuohon efhk saapuvat/lähtevät ketjuun koska siellä se on sitten "keskustelun" mukana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Tällaiset yksittäiset kuvat vois minun mielestä heittää vaikka tuohon efhk saapuvat/lähtevät ketjuun koska siellä se on sitten "keskustelun" mukana. Eipäs. Se kun tietäisi vain meille lisää töitä. Ohje nimenomaan on, että sinne threadiin ei kuvia pistetä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Eipäs. Se kun tietäisi vain meille lisää töitä. Ohje nimenomaan on, että sinne threadiin ei kuvia pistetä Tuo olikin minun mielipide Minusta on aika turha tehdä omaa ketjua. Pitäisköhän tehdä "non small is beautiful" -ketju? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Pitäisköhän tehdä "non small is beautiful" -ketju? Kannatetaan tuota Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2007 Onko kenelläkään lähtöajasta hajua? Vielä ainakin vajaa pari tuntia sitte tollanen nökötti siellä rahdin edessä Liekö sitten sama vai onko tullut toinenkin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2007 Tuo olikin minun mielipide Minusta on aika turha tehdä omaa ketjua. Pitäisköhän tehdä "non small is beautiful" -ketju? Oma mielipiteeni taas on, että esim. nuo Harrin yhden tai kahden kuvan threadit erikoisemmista vieraista toimivat ihan hyvin. Kun suurimmassa osassa tapauksista ne eivät edes jää yhden kuvan ketjuiksi, vaan muut käyttäjät lisäävät omia kuviaan siihen perään. Joku tuollainen "kaunistelua EFHK:lta" tyylinen ketju karkaisi kuitenkin hyvin äkkiä käsistä. Ei ole vaikea arvata, että siitä kasvaisi aika nopeasti varsin massiivinen ketju, eikä noita ole koskaan sitten kovin helppo hallita, saati sitten seurava, ellei joka päivä pääse lukemaan. Nykyinen käytäntö toimii ihan hyvin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla