Guest OldCrow

Ostan wanhoja sotilaskypäriä

3 viestiä aiheessa

Hmmm....

Ostin aikoinaan mustan teräskypärän kirpikseltä 50 markalla. Näytti natsikypärältä. Menin "asiantuntijan" juttusille ja selvitin kypärän/potan historiikin. Oli m/38 unkarilainen. Ostin toisen natsikypärän SS-dekaaleilla. Oli feikki. Vitutti 1000 markan ostos  bull shitistä. Päätin perehtyä asiaan ja sittemmin olen omistanut noin 300 teräspottaa. Suurin osa on myyty muihin kokoelmiin....Pieni peruskokoelma on edelleen tallella.

Nyt heräsi keräilyvietti jälleen...olen kirjoittanut muutaman artikkelin aiheesta. Tässä esimerkki: http://home.scarlet.be/be033830/jukka/jukkahelmetgallery.htm

Joten tunnistan pottasi, jos sellainen löytyy ja olen valmis maksamaan kohtuu korvauksen menetystä sotamuistosta. Pistä privaa jos olet valmis luopumaan faijan/isoisän potasta. Läpiammutut/hautalöydöt eivät kelpaa. Camot ja joukko-osaston merkinnöillä varustetut kelpaavat. Hyvästä tavarasta hyvä hinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edelleen hakusessa sarvikypärä m/17 ( suomalaisittain tunnustettuna ) ja m/18 ( maailman laajuisesti tunnettuna ). Siis yksikkötunnuksella (Lagus, Pärmi etc.) tai camona. Myös tunnettu historia on eduksi.

OSTAA/MYY on ilmailuaiheisille tavaroille. Tämä on vapaan keskustelun aihe  ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään