Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Olinpas viimeinen, joka jaksoi tiilikasalla tämän lähtöä odotella. Aurinko ehti jo laskea puiden taakse ja ISOa joutui ruuvaamaan rankalla kädellä ylöspäin. Ihan sama...tuli silti nähtyä ja etenkin kuultua tämä vekotin, mahtavat äänet 8) Rullauksen aikana marshaller ilmoitti tornille, että koneesta putosi jotain rullaustielle, mutta koneessa vakuuttelivat että on ihan normijuttuja [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Kiitos kuvasta, on tuo 727 klassikko Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Komea on... Onkohan muilla suomalaissyntyisillä vastaavanlaisia yksityisjettejä?... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Satuin minäkin eksymään paikalle kun tämä otti ja lähti eli lykätään pari fotoa kikottimesta, historian havinaa ja tuntua...kuvanlaatua pahoittelen jo valmiiksi, olosuhteilla tähän osansa. Hieno kone muuten kyllä [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Olinpas viimeinen, joka jaksoi tiilikasalla tämän lähtöä odotella. Kiitos että jaksoit odotella. Hyvä kuva, varsinkin olosuhteisiin nähden! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Kiitos että jaksoit odotella. Hyvä kuva, varsinkin olosuhteisiin nähden! Päätin, että kun kerran niin kovalla kiireellä lähdin kentälle, olen siellä niin kauan että tuo lähtee. Jos jotain kiinnostaa niin tässä on toinen kuva ja vähän isompana. Koneen pyrstöstä on muuten kadonnut logo, joka siellä on vielä tässä Airliners.netin kuvassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Kiitos että jaksoit odotella. Hyvä kuva, varsinkin olosuhteisiin nähden! Mikäs olosuhteissa vikana? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2007 Mikäs olosuhteissa vikana? Lähinnä auringon laskeminen puiden taakse, eli valon vähäisyys. Olisipa tuo lähtenyt edes puoli tuntia aikaisemmin, niin olisi ollut kaunis ilta-aurinko.. [ja allekirjoittanutkin kuvaamassa, ehkä ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Lähti sitten päivää aikaisemmin? Eikös arvioitu ollut tänään 19:30 local, taisivat pitää Suomesta kovin noi "melkein suomalaiset", Tossa yhdessä ikkunassa näkyy muuten Pamela Baywatch rintoineen, Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Tossa yhdessä ikkunassa näkyy muuten Pamela Baywatch rintoineen, Missä, Missä...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Lähti sitten päivää aikaisemmin? Eikös arvioitu ollut tänään 19:30 local, taisivat pitää Suomesta kovin noi "melkein suomalaiset", Tossa yhdessä ikkunassa näkyy muuten Pamela Baywatch rintoineen, - Missä... - MISSÄ???!!!... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 No tossa yhdessä, kattokaa oikein tarkasti, Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 No tossa yhdessä, kattokaa oikein tarkasti, Mimmonen haukan silmä sie oikein oot? Minen nää vaikka pistän oikein silmälasitkin päähän... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Kiitos hyvistä kuvista. Miksi oikean siiven kärjestä tulee savua rullatessa, sekä lentoonlähdössä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Miksi oikean siiven kärjestä tulee savua rullatessa, sekä lentoonlähdössä? Olisiko jotain ilmankosteuden aiheuttaa tiivistysvanaa/vast.? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Olisiko jotain ilmankosteuden aiheuttaa tiivistysvanaa/vast.? ??? En usko. Silloin vanat tulisivat molemmilta puolilta. Veikkaan, että tolla on jotain tekemistä sen osan kanssa, mikä putosi rullaustielle rullauksen aikana. En saanut ihan tarkkaan selvää, mutta sana "Fuel vent" esiintyi samassa yhteydessä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 En usko. Silloin vanat tulisivat molemmilta puolilta. Veikkaan, että tolla on jotain tekemistä sen osan kanssa, mikä putosi rullaustielle rullauksen aikana. En saanut ihan tarkkaan selvää, mutta sana "Fuel vent" esiintyi samassa yhteydessä. Tuon koneen tankkauksen aikana taisi kanssa jotain sattua, palokunta kovasti plattaa tuolta oikean siivenkärjen kohdalta putsas... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Kuulostaa erittäin turvalliselta lentoonlähdöltä, ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Olisiko jotain ilmankosteuden aiheuttaa tiivistysvanaa/vast.? ??? Vanhan museokoneen ympärillä on ilmeisesti erilaiset mikroilmastot eri puolilla runkoa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Vanhan museokoneen ympärillä on ilmeisesti erilaiset mikroilmastot eri puolilla runkoa... Ja hometta sisällä muuallakin kuin Pam.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Kuulostaa erittäin turvalliselta lentoonlähdöltä, ??? Kuulostaa kovasti spekuloinnilta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Kuulostaa kovasti spekuloinnilta Tämä saittihan on nimeltään FSN - Flight Speculation Nordic... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Kuulostaa kovasti spekuloinnilta Hihi, Hyvin pelokkaalta sellaiselta.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Tämä saittihan on nimeltään FSN - Flight Speculation Nordic... No täältähän ne tietäjät on aina löytyneet or not Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Jaa jaa vai se oli tollanen se kohtuttu 727. Väliin jäi, mutta toisaalta; Mitä sitten, Juhannus on vaan kerran vuodessa ja sitä ei uhrata edes 727:lle. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla