Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2007 Pieni hupiosasto tähän kanssa erilaisista kuvista kun kaikilta on tullut jo tuosta itse lentonäytöksestä. Eli bongasimme tuon Draken DK-265:n Kauhavan lentokentän liepeiltä. Taitaa olla seuraava onnettomuusharjoitus kone? DK-265 [ attachment removed ] Air Intake *check* [ attachment removed ] Engine *check* [ attachment removed ] Landing Gear *check* [ attachment removed ] Pilot *check* [ attachment removed ] Ja senverta kauan on Draken seisonut että löytyi siivestä linnunpesä [ attachment removed ] Kuvauskalustona Nokia E90 Kommunikaattori //Kiitokset ja odotellessa Lentäjien Juhannusta 2008 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2007 Ymmärsin että tämä Draken ja sen kaverina oleva Mig olisivat valemaaleja... Tiiä sitten jos minua on höynäytetty... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2007 Ymmärsin että tämä Draken ja sen kaverina oleva Mig olisivat valemaaleja... Tiiä sitten jos minua on höynäytetty... Kyseessä on aikaisemmin Oulunsalossa luultavasti pelastusharjoituskäytössä ollut kone, joka siirrettiin tänä keväänä Kauhavalle samaan tarkoitukseen. Näin on minulle kerrottu. Ei tuota poltettu ainakaan vielä ole, ja siellä se hajoaa muuten vaan sinne kentän reunalle. On muuten jo siivetön lintu toisin kuin nuo pesässä olevat lajitoverinsa. Tuosta DK-265:sta on ollut muuten kuvia täällä jo Oulun ajoilta, kun eräät foorumin nuoret miehet sitä kävivät sitä siellä kentän laidassa metsässä ihmettelemässä... http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,55085.0.html Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2007 Jos tänä keväänä niin emme sitten puhu samasta Drakenista... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2007 Jos tänä keväänä niin emme sitten puhu samasta Drakenista... Juu tiedän, näin hyvin todennäköisesti onkin asian laita. Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2007 Jos tänä keväänä niin emme sitten puhu samasta Drakenista... No montako Jaakkenia siellä Oulussa on oikein ollut Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla