Petri Koivisto

Päivän hevit (24.6)

32 viestiä aiheessa

Miks siinä niin lukee? Ja miksi ihmeessä moisen lauseen takia lainasit kallisarvoista tekstiäni,  ;D?

Siinä onkin pähkinä purtavaksi...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa ihan tosissaan menemään yli tämä juttu, onko sitä pakko joka ketjuun tunkea?

Rauhoitu hyvä mies. Kommentoin näkemääni tuossa ao. kuvassa. En tiennyt että en olisi saanut kommentoida. Minusta se kuva A340:sta mäytti sillain aikas tavalla lussulta.

Jotenkin olen oppinut ymmärtämään sen lussubussi-nimenkin vasta kun olen enemmän sitä bussia katsellut.

Vähän niinkuin wiskin tai taiteenkin kanssa; joskus se ottaa aikansa ennenkuin asia alkaa aueta :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rauhoitu hyvä mies. Kommentoin näkemääni tuossa ao. kuvassa. En tiennyt että en olisi saanut kommentoida. Minusta se kuva A340:sta mäytti sillain aikas tavalla lussulta.

Jotenkin olen oppinut ymmärtämään sen lussubussi-nimenkin vasta kun olen enemmän sitä bussia katsellut.

Vähän niinkuin wiskin tai taiteenkin kanssa; joskus se ottaa aikansa ennenkuin asia alkaa aueta :-\

Jokaisesta koneesta saa otettua sellaisia kuvia että se näyttää lussulta, jopa super mädäristä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos! Noi on siitä DHL:n terminaalin vastapäätä olevalta kalliolta napattu  8)

Joo just se sama mesta. Täytyy taas käväistä joku päivä. Heti huomenna :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla